jij bent altijdquote:
Ohja die moet ik ook nog steeds een keer kijken.quote:
Doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja die moet ik ook nog steeds een keer kijken.
Alles gaat mis vandaag, vanochtend eerst 2,5 uur bezig geweest om mijn laptop weer aan de praat te krijgen. Documenten die ik nodig heb zitten niet in het digitale archief en mensen bellen niet terug.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Binnenkort maar even kijken dan.
Net een trailer zonder geluid gezien, ik vond 't nu al eng.![]()
Ja, ik had hem een keertje klaarstaan voor 's avonds laat, maar toen toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Binnenkort maar even kijken dan.
Net een trailer zonder geluid gezien, ik vond 't nu al eng.![]()
Skeerquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:09 schreef BBQSausage het volgende:
Heb het geluid niet uitgezet hoor.Heb geen geluid op kantoor.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alles gaat mis vandaag, vanochtend eerst 2,5 uur bezig geweest om mijn laptop weer aan de praat te krijgen. Documenten die ik nodig heb zitten niet in het digitale archief en mensen bellen niet terug.
Al dat soort geneuzel.
Bleek gisteren wel jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon maar wat invullen joh, eitje.
quote:
Het voordeel is dat ik vanmiddag wel tijd heb om een iets af te maken waar ik voor de kerst al mee begonnen was...maar klikte net het bestand open (excel met 18 tabbladen)....echt geen idee waar ik gebleven benquote:
Had ik ook met m'n huiswerkquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ik vanmiddag wel tijd heb om een iets af te maken waar ik voor de kerst al mee begonnen was...maar klikte net het bestand open (excel met 18 tabbladen)....echt geen idee waar ik gebleven ben
dat is handig jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ik vanmiddag wel tijd heb om een iets af te maken waar ik voor de kerst al mee begonnen was...maar klikte net het bestand open (excel met 18 tabbladen)....echt geen idee waar ik gebleven ben
awhhhquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel
Met geluid zou ik sowieso al minstens een paar keer schrikken.
Ik ga zo eerst maar even thee halen en dan verder puzzelen...maar heb er eigenlijk nu al geen zin meer in.quote:
Succesquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst maar even thee halen en dan verder puzzelen...maar heb er eigenlijk nu al geen zin meer in.
Brankquote:
Jaquote:
Okéquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
'T scheelt dat ik er niet van ga gillen.Dat zou helemaal te triest zijn.
Als ze er leuke vogeldingetjes hebben ben ik al blij hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ook leuk, van die dierenwinkels waar ze dus helemaal geen dieren verkopen.
Vogeldingetjes?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ze er leuke vogeldingetjes hebben ben ik al blij hoor.
En dierenvoedsel. Maar je kan er ook gewoon vogels, cavia's, konijnen, vissen, slangen, etc. kopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met 80% crap dierenspeelgoed zeker?
dan ben je een dierenspeciaalzaakquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:55 schreef BBQSausage het volgende:
Maar als je zelfs niet eens vissen verkoopt, dan ben je toch geen dierenwinkel?
Nice.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dierenvoedsel. Maar je kan er ook gewoon vogels, cavia's, konijnen, vissen, slangen, etc. kopen.
Nee joh, een dierenspeciaalzaak kan ook gewoon dieren verkopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben je een dierenspeciaalzaak
kan, maar hoeft niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, een dierenspeciaalzaak kan ook gewoon dieren verkopen.
Muizen ja, of insecten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan, maar hoeft niet.
je kunt ook dieren als dierenvoer verkopen
Die ene waar die kleding winkel zat?quote:
Nee, die andere. Je hebt er ook zo veel in Sassem.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Die ene waar die kleding winkel zat?
Huh waar danquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die andere. Je hebt er ook zo veel in Sassem.
Succes!quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen auto theorie examen
Beep beep
Je zegt het helemaal goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:13 schreef Uccie het volgende:
Sassem?
Bedoelen jullie dan Sassenheim....of zeg ik nu iets heel doms
Yes!quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:13 schreef Uccie het volgende:
Sassem?
Bedoelen jullie dan Sassenheim....of zeg ik nu iets heel doms
Oh daar woon ik niet zo ver vandaanquote:
Ohquote:
waar?quote:
Den Haagquote:
Hangt van de situatie afquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Uccie iets heel doms zegt?
Oh dat doe ik best vaak hoor, het valt mensen al niet eens meer op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Uccie iets heel doms zegt?
Niet zo ver.quote:
Jongen, jij bent gewoon lui, jij fietst nog niet eens naar Leiden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:15 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Niet zo ver.
Ga het maar eens fietsen.
ja dan welquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:15 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Niet zo ver.
Ga het maar eens fietsen.
Niet in de winterquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, jij bent gewoon lui, jij fietst nog niet eens naar Leiden.
Waarom zou je naar Sassem gaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja dan welmaar ik ga meestal met de auto.
Echt wel, kut homoquote:
Ik ben er voor mijn werk weleens. En volgens mij ben ik er een keer naar de bowlingbaan geweest.quote:
Heb je anders nog nooit gezien tijdens het fietsen.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er voor mijn werk weleens. En volgens mij ben ik er een keer naar de bowlingbaan geweest.
Doe in de avond wel eens sprintje Leiden en terug voor m'n conditiequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je anders nog nooit gezien tijdens het fietsen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Doe in de avond wel eens sprintje Leiden en terug voor m'n conditie
Nee want lange afstanden langzaam fietsen is naar. En soberso, gratis OVquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar dus niet gewoon woon-werkverkeer.
"lange afstanden"quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee want lange afstanden langzaam fietsen is naar. En soberso, gratis OV
Hoe durf jij?quote:
Was me niet opgevallen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat doe ik best vaak hoor, het valt mensen al niet eens meer op.
Nee, jij bent een flikkerquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
"lange afstanden"Je bent gewoon een luie flikker.
Toedelsquote:
Ik zie de meerwaarde nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar geen luie flikker, ik fiets en zo.
Nou, je komt nog een keer van je reet af? En het is lekker, goed wakker worden 's ochtends.quote:
Nee, tijdens die 5 minuten in de trein gelukkig wel hè.quote:
Ja, maar daar sport ik voor. Als ik om 8 uur moet beginnen kan alles en iedereen de tyfus krijgen en ga ik dus eeecht niet fietsen, zeker niet indien koud/slecht weerquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, je komt nog een keer van je reet af? En het is lekker, goed wakker worden 's ochtends.
Overstap van 20 minutenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, tijdens die 5 minuten in de trein gelukkig wel hè.
Dingenquote:
Sassem gewoon, maar zit in Leiden op schoolquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat je stage liep in Leiden?
Waar komt die overstaptijd dan vandaan? Je gaat toch niet met de bus naar de hogeschool hè?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Sassem gewoon, maar zit in Leiden op school
mbo, rocquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar komt die overstaptijd dan vandaan? Je gaat toch niet met de bus naar de hogeschool hè?_!
Dank. Nog anderhalf jaarquote:
Zuurstofquote:
Oké thanksquote:
Arme jijquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Rezania het volgende:
Gvd, als ik naar Delft moet moet ik gewoon een half uur vroeger weg. #struggles
Nee, even serieus, je had dus zo'n Fransman (quote:
Kwart voor acht als ik om kwart voor negen moet beginnen. Jij?quote:
Lol oh die fransen. Wat een Fratsenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, even serieus, je had dus zo'n Fransman () en die dacht dat alle zuren stoffen zuurstof nodig hadden, dus noemde hij het zuurstof.
Half 9 als ik om half 9 moet beginnenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kwart voor acht als ik om kwart voor negen moet beginnen. Jij?
Zuurstof werd in 1771 ontdekt door de Zweedse apotheker Karl Wilhelm Scheele. De herontdekking door Joseph Priestley maakte het pas in wijdere kring bekend. Men begreep al gauw dat dit gas, hoewel het maar een vijfde deel van de lucht van onze planeet uitmaakt, verbranding mogelijk maakt, alsmede het ademen van mens en dier (en plant, gedurende de duisternis). Het was Antoine Lavoisier die het zijn wetenschappelijke naam oxygenium (zuurvormer) gaf. Men dacht dat het element een onontbeerlijk bestanddeel was van een zuur. Vooral het feit dat de elektrolyse van een groot aantal zuren (met waterstofhalogeniden als uitzondering) aan de kathode zuurstofgas opleverde, was debet aan deze overtuiging. Hoewel oxiden van vele elementen zuurvormend zijn, is het omgekeerde niet waar: om een zuur te vormen is zuurstof niet noodzakelijk. De vorming van waterstofchloride uit waterstofgas en chloorgas is hiervan een voorbeeld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Lol oh die fransen. Wat een Fratsen
Eh, dat is knap. Woon jij op school?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Half 9 als ik om half 9 moet beginnen
Elke dag te laat duhquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, dat is knap. Woon jij op school?
Ik mis het RLS, wakker schrikken omdat de bel gaat en ik het hoor, en alsnog binnen 5 minuten in de les zittenquote:
Moest half 10 zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, dat is knap. Woon jij op school?
Wat doe je voor werk danquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:38 schreef Uccie het volgende:
Als ik om 8.30u begin...afwisselend tussen 6.15 en 8u de deur uit, afhankelijk van de locatie.
hoe komt ze opeens aan die bijl?quote:
als ik om 8:30 kon beginnen kon ik uitslapenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:38 schreef Uccie het volgende:
Als ik om 8.30u begin...afwisselend tussen 6.15 en 8u de deur uit, afhankelijk van de locatie.
uit d'r kut, maar daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe komt ze opeens aan die bijl?
[..]
als ik om 8:30 kon beginnen kon ik uitslapen
medelijden met dr kutquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
uit d'r kut, maar daar gaat het niet om.
Ga met de treinquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:40 schreef Rezania het volgende:
5 over 8 weg als ik om negen uur college heb in Leiden. Ik doe wat fout.
accountancyquote:
Ik had het over de trein, 10 over 8 als ik fiets.quote:
Als ik in de buurt ben begin ik ook meestal eerder, maar nooit voor half 8.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe komt ze opeens aan die bijl?
[..]
als ik om 8:30 kon beginnen kon ik uitslapen
wat ga je vandaag koken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben begin ik ook meestal eerder, maar nooit voor half 8.
Ik ga voor het Guilty Pleasure diner, dus aardappelpuree uit een pakje met uitgebakken spekjes en ik denk andijvie, behalve als ik in de super iets anders tegenkom.quote:
dat at ik gisterenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga voor het Guilty Pleasure diner, dus aardappelpuree uit een pakje met uitgebakken spekjes en ik denk andijvie, behalve als ik in de super iets anders tegenkom.
Dat is toch geen guilty pleasure? Dan moet je 3 frikandellen speciaal en een bak patat flip opeten joh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga voor het Guilty Pleasure diner, dus aardappelpuree uit een pakje met uitgebakken spekjes en ik denk andijvie, behalve als ik in de super iets anders tegenkom.
patat flip?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch geen guilty pleasure? Dan moet je 3 frikandellen speciaal en een bak patat flip opeten joh.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch geen guilty pleasure? Dan moet je 3 frikandellen speciaal en een bak patat flip opeten joh.
oohhhquote:
Nee hoewel ik zo nu en dan best friet zeg...is het toch echt een patatje pinda...friet saté is als er een aan stok geregen kip of varken bij zit.quote:
Tong noemt me lief.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stiekem wel lief. Maar daar kan ie niet mee omgaan.
CUL bestaat dan uit keukenhipsters.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:49 schreef Uccie het volgende:
[..]Is een guilty pleasure volgens het topic in CUL hè, daar waar ze doodstraf zouden invoeren voor het eten van een magnetronmaaltijd als het kon
Anders zou ik gewoon langs de Mac rijden
Eensquote:
ik had zondag friet zuurvlees, kom haten danquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoewel ik zo nu en dan best friet zeg...is het toch echt een patatje pinda...friet saté is als er een aan stok geregen kip of varken bij zit.
Jijquote:
Nee.quote:
nee, die dikke zijn belgische frieten (en vies)quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:53 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nee.
Dunne stukjes aardappel (Zoals bij de mac) heten frietjes/friet.
De wat grotere stukken aardappel heet patat!
sate![]()
Hatenquote:
Het is allemaal dezelfde smaak... gerituurde aardappel..quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die dikke zijn belgische frieten (en vies)
quote:
neequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:54 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Het is allemaal dezelfde smaak... gerituurde aardappel..
quote:
quote:
Helemaal niet man. Aardappelkroketten lijken ook niet op Franse frietjes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:54 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Het is allemaal dezelfde smaak... gerituurde aardappel..
Slecht, ik ben ziekquote:
Daar zit purree in. dat is geen patat danwel friet. maar wel aardappel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet man. Aardappelkroketten lijken ook niet op Franse frietjes.
En raspatat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:57 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Daar zit purree in. dat is geen patat danwel friet. maar wel aardappel.
Je blijft een puberende eikel natuurlijk.quote:
Ben allang geen puber meer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je blijft een puberende eikel natuurlijk.
Raspatat wordt gemaakt door aardappelpoeder met water te mengen in een speciale installatie, waardoor een soort aardappelpuree ontstaat. Dit aardappeldeeg wordt door middel van de Raspatatmachine in de vorm van staafjes geperst. De staafjes worden per portie op dezelfde lengte afgesneden en vervolgens op de gebruikelijke wijze gefrituurd. Het resultaat is een portie patates frites die donkerder is qua kleur, gelijkaardig in samenstelling en formaat, maar iets anders van smaak dan de gebruikelijke patates frites.quote:
Ja inderdaad..quote:
nee, raspatat is in vorm geperste pureequote:
Nee, Raspatat is een afgeleide merknaam.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, raspatat is in vorm geperste puree
Hoi hoiquote:
Als je volgende week nog ziek ben....hoop het niet....kom ik soepje brengenquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je volgende week nog ziek ben....hoop het niet....kom ik soepje brengen
Ja, moet 3 weken naar Delftquote:
Ik het het over patat en friet. Niet over andere dingen die van aardappel wordt gemaakt en gefrituurd wordt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet man. Aardappelkroketten lijken ook niet op Franse frietjes.
Echt?quote:
wat jij wil. ben nog nooit een frituur tegen gekomen die het verkoopt...quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, Raspatat is een afgeleide merknaam.
De aanduiding Ras voor aardappelpoeders is een geregistreerd handelsmerk van Rixona, een onderdeel van Aviko
Ik wel. Best lekker, niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat jij wil. ben nog nooit een frituur tegen gekomen die het verkoopt...
Werkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?Wat moet je hier doen dan?
Wat een manier om een discussie af te sluitenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind er niets aanquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken geen zaak hier in de buurt die het niet verkoopt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit een discussie noemenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:04 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Wat een manier om een discussie af te sluiten
Berenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit een discussie noemen
discussiëren op internet
zo beter?
Teringquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:11 schreef Roburtt het volgende:
855 woorden in mn stageverslag nu. Ben het nu al zat
flipsquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tering![]()
Waar moet jouw verslag uit bestaan?
Niet 2000 woorden in twee uur typen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:11 schreef Roburtt het volgende:
855 woorden in mn stageverslag nu. Ben het nu al zat
Ik stop telkensquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet 2000 woorden in twee uur typen.
Heel veel dingen over het bedrijf, mijn werkzaamheden, reflectie van m'n stage etc.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tering![]()
Waar moet jouw verslag uit bestaan?
Dan heb je nog een lange weg te gaan. Mijn verslag zonder opdracht bestaat atm al uit 18 pagina's. (Al is dat incl. voorblad, titelblad, inleiding, bronnenlijst en nog meer van zulke onzinquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:15 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik stop telkens
[..]
Heel veel dingen over het bedrijf, mijn werkzaamheden, reflectie van m'n stage etc.
Ik weet het, heb m'n voorblad, voorwoord, inhoudsopgave inleiding en ben op de helft van 1.5 (daar begonnen omdat meest werk) en heb al 11 pagina'squote:Op woensdag 8 januari 2014 15:17 schreef Flippiee het volgende:
een lange weg te gaan. Mijn verslag zonder opdracht bestaat atm al uit 18 pagina's. (Al is dat incl. voorblad, titelblad, inleiding, bronnenlijst en nog meer van z
Whehehe fijn om te zien dat ik niet de enige ben die het zo aanpakt. Alsof dan in ene al vet veel gedaan is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik weet het, heb m'n voorblad, voorwoord, inhoudsopgave inleiding en ben op de helft van 1.5 (daar begonnen omdat meest werk) en heb al 11 pagina's
Nouja, het is wel de grootste zit, die kan je beter in het begin doen dan op het eind, als je eeeecht geen zin meer hebt imoquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehehe fijn om te zien dat ik niet de enige ben die het zo aanpakt. Alsof dan in ene al vet veel gedaan is.
Hahaha die UIquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg mono gespot.![]()
Hoe is het kerellll?
quote:
Ik probeer ook altijd heel de lay-out in een keer juist te doen. Dat vind ik zo mogelijk het meest vervelend om achteraf te doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nouja, het is wel de grootste zit, die kan je beter in het begin doen dan op het eind, als je eeeecht geen zin meer hebt imo
Dat is het ook, als iets fout is ziet alles er meteen heel kut uitquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd heel de lay-out in een keer juist te doen. Dat vind ik zo mogelijk het meest vervelend om achteraf te doen
Niet stressen. Ga op tijd naar huis, ga via de shop, haal een groene vriend, rook die op, koptelefoon op en typen voor je levenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nu alleen ziek en in de stress op mijn stagee.
Nog een ziekequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nu alleen ziek en in de stress op mijn stagee.
Vinden m'n ouders niet leuk als ik zo thuis kom. Goede suggestie wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet stressen. Ga op tijd naar huis, ga via de shop, haal een groene vriend, rook die op, koptelefoon op en typen voor je leven
Oh het heerst, hier ook al een collega ziekquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog een zieke
Ook buikgriep-achtige verschijnselen?
Ja ik hoorde het alquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh het heerst, hier ook al een collega ziek
hier gelukkig nog niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh het heerst, hier ook al een collega ziek
Komt wel goedquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het al![]()
Maarja, zal vanzelf wel weer overgaan dan![]()
Ja en continu misselijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog een zieke
Ook buikgriep-achtige verschijnselen?
Wel fijn aan Amsterdam, genoeg shopsquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet stressen. Ga op tijd naar huis, ga via de shop, haal een groene vriend, rook die op, koptelefoon op en typen voor je leven
Ja dat dusquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en continu misselijk(niet zwanger)
[..]
Wel fijn aan Amsterdam, genoeg shopsGoed idee mono
Pas maar op dan dat Flippiee en ik je niet aansteken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef Roburtt het volgende:
Beter wordt ik niet ziek, ik heb nog anderhalve week over qua stage uren, en ziek zijn gaat van m'n dagen af
Ik wil het niet, ben ik meteen weer maanden uigeschakeld, ben blij dat ik weer op de been ben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het al![]()
Maarja, zal vanzelf wel weer overgaan dan![]()
Word.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef Roburtt het volgende:
Beter wordt ik niet ziek, ik heb nog anderhalve week over qua stage uren, en ziek zijn gaat van m'n dagen af
Waarom zou je meteen weer maanden uitgeschakeld zijn?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil het niet, ben ik meteen weer maanden uigeschakeld, ben blij dat ik weer op de been ben.
#YOLOquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas maar op dan dat Flippiee en ik je niet aansteken.
Ik heb een darmziekte die dan meteen leuk mee gaat doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zou je meteen weer maanden uitgeschakeld zijn?
Wat?quote:
er zijn ergere dingenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas maar op dan dat Flippiee en ik je niet aansteken.
Verneder hem anaalquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:38 schreef Rezania het volgende:
En die kneus van de uitwerkingen werkt niet met haken.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een darmziekte die dan meteen leuk mee gaat doen.
Oh wowquote:
Komt omdat ik gaar, en uit m'n focus ben. En ik mezelf heb afgesloten van m'n koffieinfuus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou maar je verslag goed (laten) controleren
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
En ik mezelf heb afgesloten van m'n koffieinfuus.
Ja, echt zo van. WTF?quote:
quote:
Drink te veel koffie en te weinig waterquote:
Hoiquote:
Pff aanstellerquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Drink te veel koffie en te weinig water
Moet je ook geen thee drinken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:53 schreef essnhills het volgende:
Ik ben misselijk van mijn kopje thee en jullie hebben het over bier![]()
heb je bier al geprobeerd ipv thee?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:53 schreef essnhills het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:53 schreef essnhills het volgende:
Wellesquote:
Hoe lang ken je me nou al Beertje? Alsof ik alcohol in huis hebquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je bier al geprobeerd ipv thee?
Normaal gesprokenquote:
Sassem jongequote:
Ik ben geen van beiden. Wat nu?quote:
quote:
Heet jij David?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |