jij bent altijdquote:
Ohja die moet ik ook nog steeds een keer kijken.quote:
Doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja die moet ik ook nog steeds een keer kijken.
Alles gaat mis vandaag, vanochtend eerst 2,5 uur bezig geweest om mijn laptop weer aan de praat te krijgen. Documenten die ik nodig heb zitten niet in het digitale archief en mensen bellen niet terug.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Binnenkort maar even kijken dan.
Net een trailer zonder geluid gezien, ik vond 't nu al eng.![]()
Ja, ik had hem een keertje klaarstaan voor 's avonds laat, maar toen toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Binnenkort maar even kijken dan.
Net een trailer zonder geluid gezien, ik vond 't nu al eng.![]()
Skeerquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:09 schreef BBQSausage het volgende:
Heb het geluid niet uitgezet hoor.Heb geen geluid op kantoor.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alles gaat mis vandaag, vanochtend eerst 2,5 uur bezig geweest om mijn laptop weer aan de praat te krijgen. Documenten die ik nodig heb zitten niet in het digitale archief en mensen bellen niet terug.
Al dat soort geneuzel.
Bleek gisteren wel jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon maar wat invullen joh, eitje.
quote:
Het voordeel is dat ik vanmiddag wel tijd heb om een iets af te maken waar ik voor de kerst al mee begonnen was...maar klikte net het bestand open (excel met 18 tabbladen)....echt geen idee waar ik gebleven benquote:
Had ik ook met m'n huiswerkquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ik vanmiddag wel tijd heb om een iets af te maken waar ik voor de kerst al mee begonnen was...maar klikte net het bestand open (excel met 18 tabbladen)....echt geen idee waar ik gebleven ben
dat is handig jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ik vanmiddag wel tijd heb om een iets af te maken waar ik voor de kerst al mee begonnen was...maar klikte net het bestand open (excel met 18 tabbladen)....echt geen idee waar ik gebleven ben
awhhhquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel
Met geluid zou ik sowieso al minstens een paar keer schrikken.
Ik ga zo eerst maar even thee halen en dan verder puzzelen...maar heb er eigenlijk nu al geen zin meer in.quote:
Succesquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst maar even thee halen en dan verder puzzelen...maar heb er eigenlijk nu al geen zin meer in.
Brankquote:
Jaquote:
Okéquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
'T scheelt dat ik er niet van ga gillen.Dat zou helemaal te triest zijn.
Als ze er leuke vogeldingetjes hebben ben ik al blij hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ook leuk, van die dierenwinkels waar ze dus helemaal geen dieren verkopen.
Vogeldingetjes?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ze er leuke vogeldingetjes hebben ben ik al blij hoor.
En dierenvoedsel. Maar je kan er ook gewoon vogels, cavia's, konijnen, vissen, slangen, etc. kopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met 80% crap dierenspeelgoed zeker?
dan ben je een dierenspeciaalzaakquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:55 schreef BBQSausage het volgende:
Maar als je zelfs niet eens vissen verkoopt, dan ben je toch geen dierenwinkel?
Nice.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dierenvoedsel. Maar je kan er ook gewoon vogels, cavia's, konijnen, vissen, slangen, etc. kopen.
Nee joh, een dierenspeciaalzaak kan ook gewoon dieren verkopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben je een dierenspeciaalzaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |