Haha dat is duidelijk iddquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:04 schreef dick_laurent het volgende:
Naja, moge duidelijk zijn.... het verschilt gewoon per auto
Oh gaan we zo beginnen? Ok, dan heb ik er ook nog wel een paarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom kijken mensen nooit uit bij het oversteken
Zat:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:13 schreef dick_laurent het volgende:
....zo... heeft iemand nog aanvullingen?
Mijn instructeur heeft me een keer 90 in z'n 2 laten rijden, binnen de bebouwde kom, om eens te demonstreren hoe hard die 2 nu eigenlijk kan in die C1.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:19 schreef Doorzettertje het volgende:
[..]
Haha vooral proberen tijdens je rijles zulke dingen, eens kijken hoe onze instructeurs reageren :p
Dat is ook hoe het moet. Ik wilde een keer naar 5 op de invoegstrook maar dat was fout zei de instructeurt; invoegen in z'n vier, daarna pas naar 5. Behalve misschien bij een heel lange invoegstrook of zo, maar dan is het meer rijstrook opschuiven dan invoegen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:35 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik heb op m'n examen bewust in de 4 ingevoegd op de snelweg. Reden alleen maar vrachtwagens, dus invoegen met 80, en daarna vlot naar de linker baan kunnen en dan wel de power hebben om vlot op 130 te kunnen komen en dan pas naar de 5.
Dan heb je tegenwoordig ook nog autos met een zesde versnelling.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:46 schreef sirdanilot het volgende:
Ik vind de vijf trouwens nog steeds moeilijk vinden, helemaal rechts bovenin de hoek, zit altijd te wrikken met de schakelpook
Die zitten toch niet in mijn budget als ik straks een autootje ga kopen vrees ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dan heb je tegenwoordig ook nog autos met een zesde versnelling.
BMW is een optie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Die zitten toch niet in mijn budget als ik straks een autootje ga kopen vrees ik
Ja maar ach, waarom zou ik een dikke grote zware oude bmw gaan rijden waar ik me blauw betaal aan wegenbelasting en benzine als ik ook een wat moderner volkswagentje oid kan kopen voor zowat hetzelfde geld die stukken zuiniger rijdtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
BMW is een optie?
Volgens mij hebben de late 90s modellen 6 versnellingen..
Gewoon een 205, 206, 106, AX of Saxo nemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja maar ach, waarom zou ik een dikke grote zware oude bmw gaan rijden waar ik me blauw betaal aan wegenbelasting en benzine als ik ook een wat moderner volkswagentje oid kan kopen voor zowat hetzelfde geld die stukken zuiniger rijdt
Ga dan voor een 206, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gewoon een 205, 206, 106, AX of Saxo nemen.
Want?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ga dan voor een 206, zou ik zeggen
787 rijklaar, 687 leeg.quote:De AX is de goedkoopste van alle, qua wegenbelasting (Hij weeg 655 kilo dacht ik)
206 lijkt mij de meest comfortabele autoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:34 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Want?
[..]
787 rijklaar, 687 leeg.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:28 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Mijn instructeur heeft me een keer 90 in z'n 2 laten rijden, binnen de bebouwde kom, om eens te demonstreren hoe hard die 2 nu eigenlijk kan in die C1.
Sommige amerikaanse auto's hadden een paar jaar geleden nog 4 trapsautomaten (Lincoln towncar 2011)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:59 schreef sirdanilot het volgende:
In de 90's hadden wij nog een auto met 4 versnellingen
Wou net zeggen ja, als ik dat zou doen zou mijn instructeur me echt bij wijze van spreken een bitchslap geven van 'wat doe jij nu in godsnaam'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]hoeveel toeren draaide je
en btw 90 binnen de bebouwde kom op wat voor pauperrijschool zit je dan
De 244 hier (USA editie) uit 81 heeft nog een 3 traps. En dan rijd je ermee voor het eerst op de snelweg en geef je gas bij om een klimmetje te doen... 120 in zijn 2.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sommige amerikaanse auto's hadden een paar jaar geleden nog 4 trapsautomaten (Lincoln towncar 2011)
Wanneer is je examen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:56 schreef Braddie het volgende:
Theorie examen aan het oefenen
Gevaarherkenning Heb ik er 16 goedDus dat is fijn.
Nu verder met het 2e deel, hopelijk red ik het ook
Heb gewoon nog 7! uur staan qua examens..
Bij bepaalde vragen die ik fout heb schrijf ik gewoon de "Motivatie" op, en dat lees ik dan altijd na de examens ff na
Die heb ik maandag.quote:
Rechts heeft op gelijkwaardige kruispunten altijd voorrang, heel simpel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die heb ik maandag.
Morgen cursus > Zondag leren net als vandaag > Maandag Cursus + Individueel Examen
Dus ik ga vandaag 10 examens maken.
En zondag ookEn mezelf tussendoor storten op m`n grootste probleem, voorrang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |