quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:38 schreef Jimbo het volgende:
haal dat plaatje eens uit de op wg. godverdomme
Ik vind het jammer dat ze nog niet zijn bezorgd. Laat mij rouwen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had ik zowel gelijk als ongelijk gisteren. Lastig vraagstuk
bestel eens wat uit aziequote:Op woensdag 8 januari 2014 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze nog niet zijn bezorgd. Laat mij rouwen.
Over die gokmaffia toch?quote:
Dit was Engeland.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bestel eens wat uit aziegerust 2maanden wachten
gwen idee wat t is. maar ik zal instemmig met je meeknikken en een duim opsteken.quote:
Waarom deed je het zelf nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Maak de TT iets van: Waar blijft de sneeuw.
In ieder geval een niet relateerde TT aan dit topic
weekje max?quote:
Ik ben buitengewoon teleurgesteld al sta jij hier los van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:39 schreef Jimbo het volgende:
en tjaxk kan jij de tt naar
LR Slaap lekker
zetten
ik wil die ook nog lezen,quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
heb ook boeken van hugo borst best leuk
sorryquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben buitengewoon teleurgesteld al sta jij hier los van.
GK La Place te Haarlem zal branden
ROTTERDAM HOOLIGANS
download zlatan danquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik wil die ook nog lezen,
en van Zlatan
dat zeg ikquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben buitengewoon teleurgesteld al sta jij hier los van.
GK La Place te Haarlem zal branden
ROTTERDAM HOOLIGANS
Ben een beetje gevoelig op het momentquote:
Hard geworden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben een beetje gevoelig op het moment
je voorhuid?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben een beetje gevoelig op het moment
Gelukkig zou jij dat zelf nooit doenquote:
Doei Tjak xxquote:
deel 2 van iwan en tom?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
heb ook boeken van hugo borst best leuk
zlatan is wel debiel kut, die van boskamp is trouwens geen reet aan. zelfs als je boskamp geweldig vindtquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik wil die ook nog lezen,
en van Zlatan
Adiosquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
quote:
Had ik ook wel verwacht, die van Gijp vond ik ook matig dus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:46 schreef Adames het volgende:
[..]
zlatan is wel debiel kut, die van boskamp is trouwens geen reet aan. zelfs als je boskamp geweldig vindt
Mwa, iets van jij kaapt, dan kaap ik ook. Zo is het wel begonnenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig zou jij dat zelf nooit doen
en dan is gijp nog de leukste van de 3, omdat het grappig is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik ook wel verwacht, die van Gijp vond ik ook matig dus.
Ik heb sowieso niks met biografieën.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:49 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan is gijp nog de leukste van de 3, omdat het grappig is.
oh en iets ouder, maar boek van hans kraaij is wel weer briljant.
heb echt al zo lang geen fictie meer gelezen, zal wel een jaartje of 2 zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met biografieën.
Ik wil Norwegian Wood lezen.
Wat lees je dan? Had film laatst gezien maar die viel tegen, boek schijnt echt enorm mooi te zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
heb echt al zo lang geen fictie meer gelezen, zal wel een jaartje of 2 zijn.
Ik heb mijn kleertjes wel binnenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef Ezell het volgende:
tracking number van mijn schoenen werkt niet
Gaat lekker, en aan die zijde?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi br0v, hoe is het? Welkom terug.
Nog even geduld hebben. Kan enkele uren duren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef Ezell het volgende:
picsquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn kleertjes wel binnen![]()
Opgelichtquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef Ezell het volgende:
is al een aantal dagen geleden verzondenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog even geduld hebben. Kan enkele uren duren.
uhh nee, dit is een nogal bekende winkelquote:
Ik ben laatst nog voor 30 euro opgelicht bij wehkampquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
is al een aantal dagen geleden verzonden
[..]
uhh nee, dit is een nogal bekende winkel
Alsof dat zo erg is. Nu weet je alleen niet of ze momenteel in Dublin of Hamburg staan, nou ja, daar zal je vast niet minder om slapen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef Ezell het volgende:
Ik wil weten of ze al in Nederland zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alsof dat zo erg is. Nu weet je alleen niet of ze momenteel in Dublin of Hamburg staan, nou ja, daar zal je vast niet minder om slapen.
Maakt dat uit dan? Laat je schoenen toch eens rustig reizen joh, ze komen vanzelf wel aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil weten of ze al in Nederland zijn.
quote:
Ik heb geen geduld joh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Laat je schoenen toch eens rustig reizen joh, ze komen vanzelf wel aan.
veelal lichte non-fictie, dus juist die pulp van de VI. Heb je mooi in een paar treinritjes uit. En heb ook wat zware non fictie, zoals ik nu al een tijd bezig met een vrij dik boek over de technologische vooruitgang geboekt in de middeleeuwen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat lees je dan? Had film laatst gezien maar die viel tegen, boek schijnt echt enorm mooi te zijn
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:00 schreef Rodawa het volgende:
Misschien hebben je schoenen momenteel even geen 3G of wifi en werkt het daarom niet.
Hm ja, herkenbaar, ik heb vaak hetzelfde probleem. Daarom moet je eens opschieten met onze kerstbaby.quote:
Waiting for my shoes, la la la. Waiting for my skirt, la la la.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hm ja, herkenbaar, ik heb vaak hetzelfde probleem. Daarom moet je eens opschieten met onze kerstbaby.
Heb hem net gedownloadquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:01 schreef Adames het volgende:
Al heb ik wel nog niet zo lang geleden norwegian wood gedownload en op mijn ereader gezet, moet binnenkort weer veel gaan treinen dus goede kans dat hij nog uit komt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waiting for my shoes, la la la. Waiting for my skirt, la la la.
Dit gaat je andere account niet leuk vinden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
* Koelkast Met een nieuwe UI lekker het bed in.
NEE WANT HET DUURT ZOOO LANGquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]Pics zodra het binnen is. Wel als je het draagt.
samen met to kill a mockingbird wel een van de bekende klassiekers die me aanspreekt. ulysses trekt me bijv totaal niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb hem net gedownloadStraks aan beginnen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]Pics zodra het binnen is. Wel als je het draagt.
[..]
Dit gaat je andere account niet leuk vinden. [ afbeelding ]
I SAW. LIKE SAW. SAW. BIRDHOUSE HAHAquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ezell, je hebt je pics hoor
Ben eigenlijk helemaal niet zo van die `klassiekers''quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:05 schreef Adames het volgende:
[..]
samen met to kill a mockingbird wel een van de bekende klassiekers die me aanspreekt. ulysses trekt me bijv totaal niet.
vriend van me heeft nog niet zo lang geleden de goddelijke komedie van dante (bekendste deel is dante's inferno) gelezen, dat is helemaal een hel.
Ja daar heb ik bar weinig aanquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
I SAW. LIKE SAW. SAW. BIRDHOUSE HAHA
oh ja. en ik jan cremerquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben eigenlijk helemaal niet zo van die `klassiekers''![]()
Wil Catcher in the rye nog wel lezen
ja sorry, heb geen geduld omquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kan ook niet wachten.
je snapt hem niet nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja daar heb ik bar weinig aan
Snap hem idd nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja sorry, heb geen geduld om![]()
[..]
je snapt hem niet nietmaar waar heb je wel iets aan dan?
neequote:Op woensdag 8 januari 2014 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
kan je morgen nog wel naar buiten zonder schoenen?
gewoon, chille vesten tochquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Snap hem idd niet
Nouja, een mening ofzo
heb afgelopen weken hans teeuwen een nieuwe kans gegeven, tot nu toe was het allemaal briljant, maar ben net klaar met hard & zielig. viel toch weer enorm tegenquote:
Ezell heeft het niet zo op vesten.quote:
Het blijft vaak bij choqueren en dat trucje is op een gegeven moment uitgewerkt vind ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:10 schreef Adames het volgende:
[..]
heb afgelopen weken hans teeuwen een nieuwe kans gegeven, tot nu toe was het allemaal briljant, maar ben net klaar met hard & zielig. viel toch weer enorm tegen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell heeft het niet zo op vesten.
Vooral hoodies vindt ze verschrikkelijk.
trusten kaninchenquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin moe te worden. Snel weg, dag.
Slaap lekker knijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin moe te worden. Snel weg, dag.
Dat zei jequote:
vind capuchon_jongen vast jammerquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell heeft het niet zo op vesten.
Vooral hoodies vindt ze verschrikkelijk.
ja ook dat, maar in trui deed hij dat bijvoorbeeld vrij verfijnd en was hij nog wat maatschappij kritisch ook. vooral zijn act als pedofiel is bekend maar imo ook erg goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het blijft vaak bij choqueren en dat trucje is op een gegeven moment uitgewerkt vind ik.
oh, niet gezienquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn was gewoon in de sc vanmiddag en vanavond adames.
oh, we gaan de cosplay kant op. weet niet of ik hierbij wil horenquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:13 schreef Ezell het volgende:
ik zou lr wel een keer met een konijntje, zo'n wit flufding, willen zien
doeiiquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, we gaan de cosplay kant op. weet niet of ik hierbij wil horen
Wel vaakquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
niks mis mee, zolang je het niet elke dag draagt
Ik heb de tweede foto naar capuchon_jongen geDM't, hopelijk vind je het niet erg. Hij vroeg pas op het forum of mensen hem willen helpen met het aanvullen van zijn fapmap.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel vaak
En die eerste heeft geen hoodie
Daar wordt hij helemaal wild van ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb de tweede foto naar capuchon_jongen geDM't, hopelijk vind je het niet erg. Hij vroeg pas op het forum of mensen hem willen helpen met het aanvullen van zijn fapmap.
grutjesquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb de tweede foto naar capuchon_jongen geDM't, hopelijk vind je het niet erg. Hij vroeg pas op het forum of mensen hem willen helpen met het aanvullen van zijn fapmap.
quote:
Nee, mooie muziek op de oortjesquote:
Ik moet maar eens gaan slapen ben ik bangquote:
Niks moet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet maar eens gaan slapen ben ik bang
Trustenquote:
ehhquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ezell is onbereikbaar en daardoor extra begeerlijk
Ya know its true gurlllquote:
Je speelt hard to get, dushi.quote:
Nee ze speelt, never to getquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je speelt hard to get, dushi.
You know you love mequote:
alles is een gespreksonderwerpquote:
vind je dat ik je onjuist bejegen?quote:
Allangquote:
Wat een watje zeg.quote:
Iedereen aan de drugs hierquote:Op woensdag 8 januari 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een watje zeg.
Zal wel benzo gehad hebben dan want net beweerde hij nog niet moe te zijn geweest.
Die van mij val ik helaas niet in slaap vanquote:
Paddo op je oogquote:
Alles goed?quote:
Zou ik ook moeten, maar geen zinquote:Op woensdag 8 januari 2014 02:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh. Moet zo maar eens pitten. Met u?
Meh. Enjoy the reading en trusten alvastquote:Op woensdag 8 januari 2014 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten, maar geen zin![]()
Verder ook meh. Ga zo nog maar even lezen denk ik.
Jij ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh. Enjoy the reading en trusten alvast
Belangrijke dingen dan fok.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:20 schreef Jimbo het volgende:
Hoest me jullie dan?
stil hier zeg, mensen opeens aan t werk ofzo ?
Zoals tv kijkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Belangrijke dingen dan fok.
Hallo VAquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goedemorgen meneertjes koekepeertjes
gewoon een serie opzettenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gen TV in de ochtend. Staat gerant voor troep.
Goed en jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:20 schreef Jimbo het volgende:
Hoest me jullie dan?
stil hier zeg, mensen opeens aan t werk ofzo ?
Vertel me meer. Wat zit er op? Wat voor een brood? Kan je het aanraden?quote:
Het is een bruin broodje. Vers van de bakker. Met leverworst en boter. Ik vind het erg lekkerquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vertel me meer. Wat zit er op? Wat voor een brood? Kan je het aanraden?
Leverworst schijnt lustopwekkend te zijnquote:
Nog een reden om er van af te blijven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leverworst schijnt lustopwekkend te zijn
Celibatair bestaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog een reden om er van af te blijven.
Mwoahquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maakt het leven zo veel makkelijke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |