Waiting for my shoes, la la la. Waiting for my skirt, la la la.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hm ja, herkenbaar, ik heb vaak hetzelfde probleem. Daarom moet je eens opschieten met onze kerstbaby.
Heb hem net gedownloadquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:01 schreef Adames het volgende:
Al heb ik wel nog niet zo lang geleden norwegian wood gedownload en op mijn ereader gezet, moet binnenkort weer veel gaan treinen dus goede kans dat hij nog uit komt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waiting for my shoes, la la la. Waiting for my skirt, la la la.
Dit gaat je andere account niet leuk vinden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
* Koelkast Met een nieuwe UI lekker het bed in.
NEE WANT HET DUURT ZOOO LANGquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]Pics zodra het binnen is. Wel als je het draagt.
samen met to kill a mockingbird wel een van de bekende klassiekers die me aanspreekt. ulysses trekt me bijv totaal niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb hem net gedownloadStraks aan beginnen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]Pics zodra het binnen is. Wel als je het draagt.
[..]
Dit gaat je andere account niet leuk vinden. [ afbeelding ]
I SAW. LIKE SAW. SAW. BIRDHOUSE HAHAquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ezell, je hebt je pics hoor
Ben eigenlijk helemaal niet zo van die `klassiekers''quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:05 schreef Adames het volgende:
[..]
samen met to kill a mockingbird wel een van de bekende klassiekers die me aanspreekt. ulysses trekt me bijv totaal niet.
vriend van me heeft nog niet zo lang geleden de goddelijke komedie van dante (bekendste deel is dante's inferno) gelezen, dat is helemaal een hel.
Ja daar heb ik bar weinig aanquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
I SAW. LIKE SAW. SAW. BIRDHOUSE HAHA
oh ja. en ik jan cremerquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben eigenlijk helemaal niet zo van die `klassiekers''![]()
Wil Catcher in the rye nog wel lezen
ja sorry, heb geen geduld omquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kan ook niet wachten.
je snapt hem niet nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja daar heb ik bar weinig aan
Snap hem idd nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja sorry, heb geen geduld om![]()
[..]
je snapt hem niet nietmaar waar heb je wel iets aan dan?
neequote:Op woensdag 8 januari 2014 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
kan je morgen nog wel naar buiten zonder schoenen?
gewoon, chille vesten tochquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Snap hem idd niet
Nouja, een mening ofzo
heb afgelopen weken hans teeuwen een nieuwe kans gegeven, tot nu toe was het allemaal briljant, maar ben net klaar met hard & zielig. viel toch weer enorm tegenquote:
Ezell heeft het niet zo op vesten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |