en dan is gijp nog de leukste van de 3, omdat het grappig is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik ook wel verwacht, die van Gijp vond ik ook matig dus.
Ik heb sowieso niks met biografieën.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:49 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan is gijp nog de leukste van de 3, omdat het grappig is.
oh en iets ouder, maar boek van hans kraaij is wel weer briljant.
heb echt al zo lang geen fictie meer gelezen, zal wel een jaartje of 2 zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met biografieën.
Ik wil Norwegian Wood lezen.
Wat lees je dan? Had film laatst gezien maar die viel tegen, boek schijnt echt enorm mooi te zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
heb echt al zo lang geen fictie meer gelezen, zal wel een jaartje of 2 zijn.
Ik heb mijn kleertjes wel binnenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef Ezell het volgende:
tracking number van mijn schoenen werkt niet
Gaat lekker, en aan die zijde?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi br0v, hoe is het? Welkom terug.
Nog even geduld hebben. Kan enkele uren duren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef Ezell het volgende:
picsquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn kleertjes wel binnen![]()
Opgelichtquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef Ezell het volgende:
is al een aantal dagen geleden verzondenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog even geduld hebben. Kan enkele uren duren.
uhh nee, dit is een nogal bekende winkelquote:
Ik ben laatst nog voor 30 euro opgelicht bij wehkampquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
is al een aantal dagen geleden verzonden
[..]
uhh nee, dit is een nogal bekende winkel
Alsof dat zo erg is. Nu weet je alleen niet of ze momenteel in Dublin of Hamburg staan, nou ja, daar zal je vast niet minder om slapen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef Ezell het volgende:
Ik wil weten of ze al in Nederland zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alsof dat zo erg is. Nu weet je alleen niet of ze momenteel in Dublin of Hamburg staan, nou ja, daar zal je vast niet minder om slapen.
Maakt dat uit dan? Laat je schoenen toch eens rustig reizen joh, ze komen vanzelf wel aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil weten of ze al in Nederland zijn.
quote:
Ik heb geen geduld joh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Laat je schoenen toch eens rustig reizen joh, ze komen vanzelf wel aan.
veelal lichte non-fictie, dus juist die pulp van de VI. Heb je mooi in een paar treinritjes uit. En heb ook wat zware non fictie, zoals ik nu al een tijd bezig met een vrij dik boek over de technologische vooruitgang geboekt in de middeleeuwen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat lees je dan? Had film laatst gezien maar die viel tegen, boek schijnt echt enorm mooi te zijn
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:00 schreef Rodawa het volgende:
Misschien hebben je schoenen momenteel even geen 3G of wifi en werkt het daarom niet.
Hm ja, herkenbaar, ik heb vaak hetzelfde probleem. Daarom moet je eens opschieten met onze kerstbaby.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |