quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:38 schreef Jimbo het volgende:
haal dat plaatje eens uit de op wg. godverdomme
Ik vind het jammer dat ze nog niet zijn bezorgd. Laat mij rouwen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had ik zowel gelijk als ongelijk gisteren. Lastig vraagstuk
bestel eens wat uit aziequote:Op woensdag 8 januari 2014 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze nog niet zijn bezorgd. Laat mij rouwen.
Over die gokmaffia toch?quote:
Dit was Engeland.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bestel eens wat uit aziegerust 2maanden wachten
gwen idee wat t is. maar ik zal instemmig met je meeknikken en een duim opsteken.quote:
Waarom deed je het zelf nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Maak de TT iets van: Waar blijft de sneeuw.
In ieder geval een niet relateerde TT aan dit topic
weekje max?quote:
Ik ben buitengewoon teleurgesteld al sta jij hier los van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:39 schreef Jimbo het volgende:
en tjaxk kan jij de tt naar
LR Slaap lekker
zetten
ik wil die ook nog lezen,quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
heb ook boeken van hugo borst best leuk
sorryquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben buitengewoon teleurgesteld al sta jij hier los van.
GK La Place te Haarlem zal branden
ROTTERDAM HOOLIGANS
download zlatan danquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik wil die ook nog lezen,
en van Zlatan
dat zeg ikquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben buitengewoon teleurgesteld al sta jij hier los van.
GK La Place te Haarlem zal branden
ROTTERDAM HOOLIGANS
Ben een beetje gevoelig op het momentquote:
Hard geworden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben een beetje gevoelig op het moment
je voorhuid?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben een beetje gevoelig op het moment
Gelukkig zou jij dat zelf nooit doenquote:
Doei Tjak xxquote:
deel 2 van iwan en tom?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
heb ook boeken van hugo borst best leuk
zlatan is wel debiel kut, die van boskamp is trouwens geen reet aan. zelfs als je boskamp geweldig vindtquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik wil die ook nog lezen,
en van Zlatan
Adiosquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
quote:
Had ik ook wel verwacht, die van Gijp vond ik ook matig dus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:46 schreef Adames het volgende:
[..]
zlatan is wel debiel kut, die van boskamp is trouwens geen reet aan. zelfs als je boskamp geweldig vindt
Mwa, iets van jij kaapt, dan kaap ik ook. Zo is het wel begonnenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig zou jij dat zelf nooit doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |