je vindt mij een koe?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij is ook enorm stoer, zoek je ruzie?
[ afbeelding ]
Ja, het is een wildebras, daar kunnen er maar weinig mee omgaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom Lexie niet naast hem wilde staan in de wij
Jawel, al gebruik ik daarvoor meestal deze:quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat een baasje ben je toch. Helpt de wilde koe ook met chicks hosselen?
Ja, maar ik heb er spijt van. Sorry schat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
kut, nee, was het ook vergetenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZIjn je schoenen nog binnengekomen?
en de hele dag was je weg. maar mm oet je niet gaan slapen of iets?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
300+ ik begin ergens op te lijken. Al heb ik gister dan ook wel de gehele nacht meegepakt.
Dan had ik zowel gelijk als ongelijk gisteren. Lastig vraagstukquote:
Niet moe.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en de hele dag was je weg. maar mm oet je niet gaan slapen of iets?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, het is een wildebras, daar kunnen er maar weinig mee omgaan.
[..]
Jawel, al gebruik ik daarvoor meestal deze:
[ afbeelding ]
[..]
Ja, maar ik heb er spijt van. Sorry schat.Koeien Gone Wild. Ik zal het proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
gewoon gaan liggen. oogjes dixht en slapen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had ik zowel gelijk als ongelijk gisteren. Lastig vraagstuk
[..]
Niet moe.
Oké pappa Jimbo. Ik ga het proberen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon gaan liggen. oogjes dixht en slapen.
Hou je het nog uit als Koos Werkeloos?quote:
slaap lekker konijntje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké pappa Jimbo. Ik ga het proberen.
Ik verwacht wel een evenwaardige mooie TT in 10 posts hoor
Het boeit me dan ook nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet het einde van de wereld
neequote:Op woensdag 8 januari 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je het nog uit als Koos Werkeloos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |