Het blijft vaak bij choqueren en dat trucje is op een gegeven moment uitgewerkt vind ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:10 schreef Adames het volgende:
[..]
heb afgelopen weken hans teeuwen een nieuwe kans gegeven, tot nu toe was het allemaal briljant, maar ben net klaar met hard & zielig. viel toch weer enorm tegen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell heeft het niet zo op vesten.
Vooral hoodies vindt ze verschrikkelijk.
trusten kaninchenquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin moe te worden. Snel weg, dag.
Slaap lekker knijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin moe te worden. Snel weg, dag.
Dat zei jequote:
vind capuchon_jongen vast jammerquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell heeft het niet zo op vesten.
Vooral hoodies vindt ze verschrikkelijk.
ja ook dat, maar in trui deed hij dat bijvoorbeeld vrij verfijnd en was hij nog wat maatschappij kritisch ook. vooral zijn act als pedofiel is bekend maar imo ook erg goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het blijft vaak bij choqueren en dat trucje is op een gegeven moment uitgewerkt vind ik.
oh, niet gezienquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn was gewoon in de sc vanmiddag en vanavond adames.
oh, we gaan de cosplay kant op. weet niet of ik hierbij wil horenquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:13 schreef Ezell het volgende:
ik zou lr wel een keer met een konijntje, zo'n wit flufding, willen zien
doeiiquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, we gaan de cosplay kant op. weet niet of ik hierbij wil horen
Wel vaakquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
niks mis mee, zolang je het niet elke dag draagt
Ik heb de tweede foto naar capuchon_jongen geDM't, hopelijk vind je het niet erg. Hij vroeg pas op het forum of mensen hem willen helpen met het aanvullen van zijn fapmap.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel vaak
En die eerste heeft geen hoodie
Daar wordt hij helemaal wild van ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb de tweede foto naar capuchon_jongen geDM't, hopelijk vind je het niet erg. Hij vroeg pas op het forum of mensen hem willen helpen met het aanvullen van zijn fapmap.
grutjesquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb de tweede foto naar capuchon_jongen geDM't, hopelijk vind je het niet erg. Hij vroeg pas op het forum of mensen hem willen helpen met het aanvullen van zijn fapmap.
quote:
Nee, mooie muziek op de oortjesquote:
Ik moet maar eens gaan slapen ben ik bangquote:
Niks moet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet maar eens gaan slapen ben ik bang
Trustenquote:
ehhquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ezell is onbereikbaar en daardoor extra begeerlijk
Ya know its true gurlllquote:
Je speelt hard to get, dushi.quote:
Nee ze speelt, never to getquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je speelt hard to get, dushi.
You know you love mequote:
alles is een gespreksonderwerpquote:
vind je dat ik je onjuist bejegen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |