abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135215005

SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014

woensdag 8 januari 2014 @ 00:53:06 #2
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_135218965
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Pak is te groot
Nee, het jochie is nog te iel.
Life is what you make it.
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:09:30 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135222435
simonzwartkruis twitterde op woensdag 08-01-2014 om 09:03:42 Barcelona en #Ajax gaan samenwerken op gebied van jeugdopleiding. Zie de nieuwe #VI en vi.nl reageer retweet
pi_135222621
quote:
Ajax-spelers verrassen De Boer

Ajax-trainer Frank de Boer werd twee dagen voor het vertrek naar de Turkse Rivičra positief verrast door zijn eigen spelersgroep.

"Alleen Nicolai Boilesen, Siem de Jong en Lerin Duarte moesten zaterdag trainen, omdat ze terugkomen na een blessure", sprak De Boer op het trainingskamp van de Amsterdammers. "Maar uiteindelijk stonden er elf man op het veld. De jongens namen het initiatief om anderen een sms’je te sturen: ‘Heeft er iemand zin om mee te trainen?’ Dat er vervolgens elf man zijn, geeft de gretigheid aan, plus dat iedereen zin heeft in de tweede seizoenshelft.”
Ajax werkt in het Turkse Belek toe naar de tweede seizoenshelft. Die begint voor de koploper zondag 19 januari met een thuiswedstrijd tegen PSV. bron
_O_
Noodles
pi_135224334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:09 schreef Tarado het volgende:
simonzwartkruis twitterde op woensdag 08-01-2014 om 09:03:42 Barcelona en #Ajax gaan samenwerken op gebied van jeugdopleiding. Zie de nieuwe #VI en vi.nl reageer retweet
quote:
Barcelona wil samenwerken met Ajax op opleidingsniveau
Barcelona wil samenwerken met Ajax op opleidingsniveau
Barcelona heeft Ajax benaderd om tot een samenwerking te komen op het gebied van jeugdopleiding. De eerste gesprekken daarover vonden plaats rond de onderlinge duels in de UEFA Youth League, vorig najaar.

'De beleidsbepalers bij de jeugdopleiding van Barcelona waren zeer geďnteresseerd in hoe wij werken', vertelt Ruben Jongkind, hoofd talentontwikkeling bij Ajax. 'En wij kunnen leren van hún werkwijze. Na de eerste kennisuitwisseling gaan we nu een vervolgtraject in. Jeugdtrainers van ons gaan bij Barcelona meelopen en andersom. We krijgen zestig tot zeventig verzoeken per jaar van clubs die bij ons in de keuken willen kijken. Daar kunnen we onmogelijk aan voldoen. Maar Barcelona is natuurlijk een ander verhaal.'

Hoofd opleiding Wim Jonk (foto) benadrukt dat het de clubs niet is te doen om het kopiëren van elkaars aanpak. 'We willen bij Ajax onze eigen identiteit bewaren en dat wil Barcelona ook', stelt de oud-international. 'Maar het kan nooit kwaad te bekijken op welke vlakken je iets kunt opsteken van een andere grote club.'
pi_135225170
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:18 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

_O_
Mooi dit.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:12:45 #7
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_135225645
simonzwartkruis twitterde op woensdag 08-01-2014 om 10:52:44 Grote felle trainingspartij #Ajax in Belek. Voorhoede basisploeg: Bojan, De Jong, Fischer reageer retweet
pi_135226199
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:23 schreef Syntix het volgende:

[..]

[..]

Waarom die gasten nog wijzer maken dan dat ze al zijn?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:36:17 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135226334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom die gasten nog wijzer maken dan dat ze al zijn?
het werkt toch 2 kanten op
pi_135226482
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

het werkt toch 2 kanten op
Niet helemaal mee eens. Ik denk dat Ajax nog altijd een veel betere jeugdopleiding dan Barcelona heeft. Die hebben geluk gehad met een buitenproportioneel goede generatie in La Masía. Daarbij komt dat Barcelona veel kapitaalkrachtiger is. Je maakt een concurrent die veel meer geld heeft slimmer op het enige gebied waarop je het van ze kan winnen.
In Southern Sun
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:46:03 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135226701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Ik denk dat Ajax nog altijd een veel betere jeugdopleiding dan Barcelona heeft. Die hebben geluk gehad met een buitenproportioneel goede generatie in La Masía. Daarbij komt dat Barcelona veel kapitaalkrachtiger is. Je maakt een concurrent die veel meer geld heeft slimmer op het enige gebied waarop je het van ze kan winnen.
Vind ik moeilijk om te beoordelen, zij kunnen meer talenten aantrekken en vasthouden, ik heb het idee dat het in Spanje sowieso beter is gesteld met het talent. wat dat betreft is het maar povertjes in NL.
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:46:38 #12
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_135226727
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:18 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

_O_
Dat is echt een zeer goed teken. Kenmerk van een échte ploeg.
pi_135226778
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Misschien wel een betere jeugdopleiding, maar echt geen grotere talenten.
pi_135227110
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vind ik moeilijk om te beoordelen, zij kunnen meer talenten aantrekken en vasthouden, ik heb het idee dat het in Spanje sowieso beter is gesteld met het talent. wat dat betreft is het maar povertjes in NL.
Spanje zelf draait ook op die ene extreem goede generatie. Zie wat er nu voor de rest doorbreekt bij Barcelona. Ik vrees dat Ajax zich blind staart op de lichting Iniesta/Xavi.
In Southern Sun
pi_135227166
Megazonnedak op ArenA in Amsterdam

AMSTERDAM -
Energiebedrijf Nuon, bouwbedrijf BAM en ingenieursbureau Arcadis gaan de Amsterdam ArenA voorzien van een zonnedak, dat met een oppervlakte van 7000 vierkante meter het op één na grootste van Nederland wordt. Dat maakte het voetbalstadion woensdag bekend.

De zonnepanelen worden over de gehele omtrek van het stadion geplaatst op de dakrand en kunnen jaarlijks zo'n 930.000 kilowattuur aan stroom opwekken. Dat komt neer op 10 procent van het huidige elektriciteitsverbruik van de Amsterdam ArenA.
Met de plaatsing is een investering van 1,6 miljoen euro gemoeid. De gemeente Amsterdam levert vanuit het Amsterdams Klimaat- en Energiefonds, waarin zij een deel van de opbrengst van de verkoop van haar aandelen Nuon heeft ondergebracht, een bijdrage aan de financiering.

Bron
pi_135227213
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Spanje zelf draait ook op die ene extreem goede generatie. Zie wat er nu voor de rest doorbreekt bij Barcelona. Ik vrees dat Ajax zich blind staart op de lichting Iniesta/Xavi.
Niet helemaal mee eens. Als je ziet wat voor functionele techniek Cuenca en Bojan hebben, dan mogen wij daar nog wel wat van leren. In Barcelona destijds ook Barcelona o19 tegen Ajax A1 gezien, maar zelfs dan merk je ook dat de functionele techniek beter is dan die van Ajax.
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:05:50 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_135227259
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:04 schreef Syntix het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Als je ziet wat voor functionele techniek Cuenca en Bojan hebben, dan mogen wij daar nog wel wat van leren. In Barcelona destijds ook Barcelona o19 tegen Ajax A1 gezien, maar zelfs dan merk je ook dat de functionele techniek beter is dan die van Ajax.
Sja, ze hebben ook een grote vijver om uit te vissen natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_135227364
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:04 schreef Syntix het volgende:

[..]

Natuurlijk is de functionele technieck van Cuenca en Bojan goed, maar daadwerkelijk beter dan die van Eriksen? Of van Blind en De Jong? Je kunt ze niet goed met vergelijken, omdat het andere voetballers zijn. Ik vind wel dat Ajax de laatste jaren te weinig (Nederlandse) exceptionele talenten voortbrengt. Misschien dat ze bij Barcelona het gouden ei hebben liggen en kunnen we die kopiëren, maar ik ben wat sceptisch.
In Southern Sun
pi_135227384
quote:
Vandaar dat Barcelona de ouders het liefst dan ook op afstand houdt. Zo mag er maar één keer per week een training worden bekeken. En tijdens toernooien is het contact tussen ouders en hun kind ook miniem. Je bent immers op een toernooi om er te voetballen en te leren, dus zit het team bij elkaar. “Ze letten bij Barcelona heel goed op sociaal gedrag”, zegt Simons goedkeurend. “De jongens moeten zelf hun tas inpakken en dragen. Ook wil de club niet dat de jongens op Facebook ofzo zitten.”
Xavi vult aan: “Wij mogen ook niet raar juichen als we scoren. Van de trainer moeten we de goals gezamenlijk vieren. Één keer deden we een dansje, volgens mij was dat in de kampioenswedstrijd. De trainer werd toen wel érg boos.” En als het team in een hotel overnacht worden de mobieltjes ingeleverd bij de trainer. En natuurlijk mag er wel op de Playstation gespeeld worden, maar dan wel met zijn allen op één kamer.

Alles is in de puntjes geregeld, zegt Simons. “Op een team van twaalf jochies zit zeven man begeleiding. En ze slapen in de mooiste hotels. Een keer mochten we mee naar de kamer van Xavi. Nou, hij had het beter voor elkaar dan wij, haha. Na zo’n toernooi had Xavi nog wel eens de neiging om te gaan zweven, maar dan stuurde ik hem naar buiten om even te spelen. Tussen kinderen word je dan weer snel genoeg ‘gewoon’. Thuis moet hij ook gewoon zijn klusjes doen en huiswerk maken. Xavi moet natuurlijk wel met beide beentjes op de grond blijven.”
pi_135227445
quote:

[..]

Vergeet niet dat er nu weer een aantal geweldige spelers aan het doorbreken zijn bij Spanje. Denk aan: Muniain,Morata,Illaramendi,I.Martinez,Thiago en Isco
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:11:49 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135227474
quote:

[..]

Denk het niet, het algehele niveau is gewoon stukken hoger, kijk naar het U21 team van Spanje
pi_135227520
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:09 schreef davyleiden het volgende:

[..]

Sommige zaken kan ik me echt goed in vinden (die dansjes zijn echt :') ). Maar je kan ook overdrijven zeg.
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:13:28 #23
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_135227526
Dat komt omdat er in Spanje meer kindjes zijn die gewoon de hele dag voetballen en geen andere verplichtingen hebben,
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_135227613
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Natuurlijk is de functionele technieck van Cuenca en Bojan goed, maar daadwerkelijk beter dan die van Eriksen? Of van Blind en De Jong? Je kunt ze niet goed met vergelijken, omdat het andere voetballers zijn. Ik vind wel dat Ajax de laatste jaren te weinig (Nederlandse) exceptionele talenten voortbrengt. Misschien dat ze bij Barcelona het gouden ei hebben liggen en kunnen we die kopiëren, maar ik ben wat sceptisch.
Er van uitgaande dat Cuenca en Bojan aanvallers zijn vergelijk ik ze maar even met een Lukoki/De Sa/Ebecilio. Dan snap je het punt misschien iets beter. Qua Fischer/Schöne valt het wat minder op, omdat hun functionele techniek ook behoorlijk is. Echter zag ik het verschil niet alleen voorin, maar ook vooral bij de verdedigers die de bal keihard inspeelde naar elkaar en altijd de bal goed aanname. Waar je bij Ajax zag dat sommige 2 handelingen nodig hadden om de bal te controleren, was dat bij Barcelona "gewoon" in 1 keer.
pi_135227819
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Denk het niet, het algehele niveau is gewoon stukken hoger, kijk naar het U21 team van Spanje
Het niveau van de jeugdteams van Nederland is een tijdje ook extreem hoog geweest. Meervoudig Europees kampioen. Maar daar hebben we nooit de vruchten van mogen plukken. Resultaten van jeugdploegen zeggen me niet zo veel derhalve.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:16 schreef Syntix het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat Cuenca en Bojan aanvallers zijn vergelijk ik ze maar even met een Lukoki/De Sa/Ebecilio. Dan snap je het punt misschien iets beter. Qua Fischer/Schöne valt het wat minder op, omdat hun functionele techniek ook behoorlijk is. Echter zag ik het verschil niet alleen voorin, maar ook vooral bij de verdedigers die de bal keihard inspeelde naar elkaar en altijd de bal goed aanname. Waar je bij Ajax zag dat sommige 2 handelingen nodig hadden om de bal te controleren, was dat bij Barcelona "gewoon" in 1 keer.
Ja ok, nu noem je ook wat spelers. Dat Ajax de laatste jaren geen geweldige lichtingen heeft gehad is ook wel bekend. Maar die jongens kun je met de beste wil van de wereld ook geen functionele techniek aanleren. Die zijn gewoon niet goed genoeg.
In Southern Sun
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:25:38 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135227879
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het niveau van de jeugdteams van Nederland is een tijdje ook extreem hoog geweest. Meervoudig Europees kampioen. Maar daar hebben we nooit de vruchten van mogen plukken. Resultaten van jeugdploegen zeggen me niet zo veel derhalve.

[..]

Ja ok, nu noem je ook wat spelers. Dat Ajax de laatste jaren geen geweldige lichtingen heeft gehad is ook wel bekend. Maar die jongens kun je met de beste wil van de wereld ook geen functionele techniek aanleren. Die zijn gewoon niet goed genoeg.
Ik heb het niet over de resultaten maar als je naar de spelers kijkt zijn die beduidend verder dan de NL leeftijdsgenoten
pi_135227942
Is die functionele techniek van de Spaanse spelers niet beter omdat ze ook op onverharde slechte terreinen oefenen? Althans, dat heb ik ooit ergens gelezen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_135228248
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Is die functionele techniek van de Spaanse spelers niet beter omdat ze ook op onverharde slechte terreinen oefenen? Althans, dat heb ik ooit ergens gelezen.
Volgens mij komt het ook, omdat ze veel minder snel naar een groter veld gaan (waar ik ook voorstander van ben). Hierdoor moet de techniek in de kleine ruimte veel beter zijn. De jeugd van Barcelona speelt in D nog op een half veld dacht ik, maar hebben wel meer dan zeven spelers in het veld staan. De ruimtes worden dus kleiner en de functionele techniek moet dus beter zijn. Zie ook onderstaande link voor wat ze bij Ajax willen gaan doen:
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)chaven-op-straat.htm
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:00:19 #29
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135228950
De Spanjaarden hebben er ook de hand van om in hun jeugd op zaal te spelen. Ajax is nu dan ook aan het onderzoeken of ze niet hun E-pupillen ook op zaal kunnen laten spelen dinsdag/woensdag. Dan komt er waarschijnlijk een competitie met E-pupillen van Ajax, Hovocubo, Marlene, Veerhuys, AORC?,
pi_135229004
Het WK 2022 definitief in de winter dus. Goed nieuws voor clubs. :{
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:51:53 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135230652
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:02 schreef dimmak het volgende:
Het WK 2022 definitief in de winter dus. Goed nieuws voor clubs. :{
Want?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:52:09 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135230664
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Dan zou Oost-Europa vol met pareltjes moeten zitten :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:52:20 #33
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135230668
quote:
Grote felle trainingspartij #Ajax in Belek. Voorhoede basisploeg: Bojan, De Jong, Fischer
Interessant :)
pi_135230685
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Dan zou Oost-Europa vol met pareltjes moeten zitten :')
Nee, want daar is de begeleiding natuurlijk weer een stuk minder.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:03:53 #35
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135231083
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:53 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nee, want daar is de begeleiding natuurlijk weer een stuk minder.
De goede begeleiding in Spanje is qua faciliteiten niet minder dan in Nederland hoor. Liggen overal perfecte trapveldjes die doorgaans 360 dagen per jaar meer dan goed bespeelbaar zijn.
pi_135231133
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef Dven het volgende:

[..]

De goede begeleiding in Spanje is qua faciliteiten niet minder dan in Nederland hoor. Liggen overal perfecte trapveldjes die doorgaans 360 dagen per jaar meer dan goed bespeelbaar zijn.
Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar buiten dat zouden ze ook op een soort gravelveldjes spelen, juist om functionele techniek beter aan te leren.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:07:25 #37
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135231201
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:05 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar buiten dat zouden ze ook op een soort gravelveldjes spelen, juist om functionele techniek beter aan te leren.
Nog nooit gehoord en nog nooit tegen gekomen in Spanje.
pi_135231212
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Interessant :)
4 keer op rij kampioen. _O_
pi_135231299
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Want?
Ja dus niet.

Overigens zijn de Feyenoord fans weer welkom. Ajax geeft het goede voorbeeld. *O*
pi_135231339
Als jullie mij vrijdag ff een pm sturen zal ik Galatasaray - Ajax streamen voor de liefhebbers. Een Turkse zender zend het uit :7
pi_135231345
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:07 schreef Dven het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat het er niet is.
pi_135231350
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als jullie mij vrijdag ff een pm sturen zal ik Galatasaray - Ajax streamen voor de liefhebbers. Een Turkse zender zend het uit :7
Fox zendt het ook uit.
pi_135231363
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:10 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Fox zendt het ook uit.
Ah ok dan hoeft het niet :P
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:15:14 #44
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135231538
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ga het wel in het stadion bekijken _O_
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:16:02 #45
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135231559
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:10 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat het er niet is.
Vanzelfsprekend niet. Zo zou het ook kunnen dat veel Nederlandse jeugdteams hun jeugd onder water laten trainen met zinkzakken rond de benen om met meer weerstand en zuurstofarme situaties om te gaan.
pi_135231607
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:16 schreef Dven het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend niet. Zo zou het ook kunnen dat veel Nederlandse jeugdteams hun jeugd onder water laten trainen met zinkzakken rond de benen om met meer weerstand en zuurstofarme situaties om te gaan.
Dat lijkt mij wat minder geloofwaardig dan de gravelveldjes. Toch heb ik wel een beetje om je post kunnen lachen, waarvoor dank.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:22:48 #47
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135231878
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:17 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wat minder geloofwaardig dan de gravelveldjes.
Dit ben ik met je eens.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:26:10 #48
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135231995
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja dus niet.

Overigens zijn de Feyenoord fans weer welkom. Ajax geeft het goede voorbeeld. *O*
Nogmaals : Want?
pi_135232094
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Nogmaals : Want?
Vind je een WK in de winter een goede voorbereiding op de tweede seizoenshelft?
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:30:27 #50
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135232171
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef dimmak het volgende:

[..]

Vind je een WK in de winter een goede voorbereiding op de tweede seizoenshelft?
Heb jij al enig zicht over hoe de competities ingedeeld gaan worden in dat jaar? En lekker boeiend hoe de voorbereiding op de tweede seizoenshelft is. Die is dan toch voor iedereen gelijk.
pi_135232353
Wat zijn dat voor nieuwsberichten... Telegraaf kwam net met hetzelfde non-artikel?
In Southern Sun
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:34:55 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135232361
Wat een dom bericht. Er is niet eens iets nieuwswaardig aan, behalve dat 'het uitvak' nog niet in de verkoop is gegaan. Is al vanaf het begin bekend. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_135232388
Het is popie jopie nieuws maken. Het is nog niet uitverkocht, dus Feyenoorders kunnen sowieso er naar toe. Belachelijk dat dit door NU en Telegraaf gedaan wordt.
In Southern Sun
pi_135232415
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:30 schreef Dven het volgende:

[..]

Heb jij al enig zicht over hoe de competities ingedeeld gaan worden in dat jaar? En lekker boeiend hoe de voorbereiding op de tweede seizoenshelft is. Die is dan toch voor iedereen gelijk.
Met het daarop volgende seizoen is het ook niet optimaal als het anders ingedeeld word. Maar blijkbaar denk je er anders over. Prima.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:42:09 #56
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135232615
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

Met het daarop volgende seizoen is het ook niet optimaal als het anders ingedeeld word. Maar blijkbaar denk je er anders over. Prima.
Nogmaals, je hebt geen flauw idee hoe die periode ingedeeld gaat worden dus het is kansloos om er bij voorbaat al zo'n zware mening over te hebben. Enige wat je kan zeggen is dat het kut is voor Europeanen en de omzet van bedrijven aangezien die heel wat geld verliezen omdat het niet in een zomerperiode valt.
pi_135232846
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ah ok dan hoeft het niet :P
Evengoed bedankt meneer clapclap
pi_135232872
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Evengoed bedankt meneer clapclap
Ik zal eventueel klaarstaan voor mooie .gifjes :7
pi_135232965
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Nogmaals, je hebt geen flauw idee hoe die periode ingedeeld gaat worden dus het is kansloos om er bij voorbaat al zo'n zware mening over te hebben. Enige wat je kan zeggen is dat het kut is voor Europeanen en de omzet van bedrijven aangezien die heel wat geld verliezen omdat het niet in een zomerperiode valt.
Je zit verdomme op een forum. Daar mag je toch je gedachten op loslaten? Of zie ik dit verkeerd?
pi_135232998
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:34 schreef Silenus het volgende:
Wat een dom bericht. Er is niet eens iets nieuwswaardig aan, behalve dat 'het uitvak' nog niet in de verkoop is gegaan. Is al vanaf het begin bekend. :')
Bericht slaat nergens op nee.
Maja, hopen dat het doorgaat.
Utrecht 1200 is in ieder geval goed nieuws! Kan ik er ook is bij zijn :)
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:53:12 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135233024
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:51 schreef dimmak het volgende:

[..]

Je zit verdomme op een forum. Daar mag je toch je gedachten op loslaten? Of zie ik dit verkeerd?
Dan is het verdomme toch wel fijn als je er enige onderbouwing aan meegeeft in plaats van wat lukraak getoeter over dat het zo verschrikkelijk voor al die armzalige clubjes is :(
pi_135233544
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Dan is het verdomme toch wel fijn als je er enige onderbouwing aan meegeeft in plaats van wat lukraak getoeter over dat het zo verschrikkelijk voor al die armzalige clubjes is :(
:')
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:05:37 #63
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135233564
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:30 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet met je eens, is toch gewoon competitievervalsing als die competities al halverwege zijn?
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:08:22 #64
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135233691
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef dimmak het volgende:

[..]

En nu ga je verdomme een goed onderbouwd stuk van tenminste drie alinea's schrijven en ik wil hem voor 1600 CET gepost zien in dit topic! :(
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:08:43 #65
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135233705
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Niet met je eens, is toch gewoon competitievervalsing als die competities al halverwege zijn?
Leg mij even uit waar de vervalsing hem in zit? Want dat krijg ik zelf niet bij elkaar bedacht.
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:12:44 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135233847
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:08 schreef Dven het volgende:

[..]

Leg mij even uit waar de vervalsing hem in zit? Want dat krijg ik zelf niet bij elkaar bedacht.
Clubs krijgen spelers vermoeid en of geblesseerd terug halverwege de competitie.
pi_135233902
quote:

[..]

Normaal gesproken gingen de spelers vermoeid aan het WK beginnen vanwege het lange seizoen. Nu hebben juist de clubs de nadelen van de extra belasting op de spelers.
pi_135233919
quote:

[..]

Sommige clubs hebben een stuk meer spelers die op interland zijn.
Ajax krijgt dan veel meer vermoeide spelers dan bijvoorbeeld een Sparta. (Die dan gepromoveerd zijn ja :Y )
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:25:11 #69
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135234281
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Clubs krijgen spelers vermoeid en of geblesseerd terug halverwege de competitie.
Zoals gezegd, het speelschema zal compleet aangepast moeten worden waarbij vanzelfsprekend rekening wordt gehouden met de belasting van spelers.
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:26:03 #70
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135234310
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:14 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Normaal gesproken gingen de spelers vermoeid aan het WK beginnen vanwege het lange seizoen. Nu hebben juist de clubs de nadelen van de extra belasting op de spelers.
Of de spelers waren vermoeid omdat ze juist een WK achter de rug hebben en kort daarop al weer aan de bak mochten. Er is geen verschil. Zomerstop wordt winterstop, winterstop wordt zomerstop.
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:26:18 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135234321
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:14 schreef Leonos het volgende:

[..]

Sommige clubs hebben een stuk meer spelers die op interland zijn.
Ajax krijgt dan veel meer vermoeide spelers dan bijvoorbeeld een Sparta. (Die dan gepromoveerd zijn ja :Y )
Sparta is tegen die tijd hofleverancier van het Nederlands en Braziliaans elftal.
pi_135234380
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Sparta is tegen die tijd hofleverancier van het Nederlands en Braziliaans elftal.
Klopt.
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:29:03 #73
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_135234430
Ik vraag me af hoe ze dat gaan regelen met Noorwegen , Zweden en Rusland etc
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:29:49 #74
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135234454
quote:
9s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat gaan regelen met Noorwegen , Zweden en Rusland etc
Die landen die in de winter toch al niet voetballen? :P
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:32:35 #75
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_135234558
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Die landen die in de winter toch al niet voetballen? :P
Ben lekker scherp weer vandaag .. ;(
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:32:36 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135234561
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Zoals gezegd, het speelschema zal compleet aangepast moeten worden waarbij vanzelfsprekend rekening wordt gehouden met de belasting van spelers.
Dat wordt bijna onmogelijk en de FIFA houdt nergens vanzelfsprekend rekening mee, als ze dat deden kwamen ze niet met zo'n 40 graden zandbak toernooi op de proppen
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:33:17 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135234586
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Of de spelers waren vermoeid omdat ze juist een WK achter de rug hebben en kort daarop al weer aan de bak mochten. Er is geen verschil. Zomerstop wordt winterstop, winterstop wordt zomerstop.
Natuurlijk is er verschil :{w
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:33:26 #78
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135234592
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat wordt bijna onmogelijk en de FIFA houdt nergens vanzelfsprekend rekening mee, als ze dat deden kwamen ze niet met zo'n 40 graden zandbak toernooi op de proppen
Ze zullen wel moeten.

Overigens is het schijnbaar nog niet eens officieel.
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:34:20 #79
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135234624
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk is er verschil :{w
Misschien roepen ze Ajax wel gewoon uit als kampioen voor dat jaar of is de technologie inmiddels zover dat ze de competitie op FIFA 22 kunnen spelen.
pi_135234628
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Dven het volgende:

[..]

En waar is jouw onderbouwing?
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:34:50 #81
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135234648
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef dimmak het volgende:

[..]

En waar is jouw onderbouwing?
Ik wacht nog steeds op jouw stuk. Eerder praat ik niet meer met je.
  woensdag 8 januari 2014 @ 18:20:51 #82
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_135241032
MarcelMaijer twitterde op woensdag 08-01-2014 om 17:30:17 Bij overleg in Adam over het eventueel toelaten van uitsupporters bij bekerduel Ajax-Feyenoord op 22 januari. Ik verwacht groen licht... reageer retweet
pi_135243684
quote:
PSV heeft kritiek op het feit dat Edwin van der Sar bij het bestuur van de internationale belangen organisatie European Club Association (ECA) zit. De Eindhovenaren vinden de directeur marketing van Ajax daar niet genoeg ervaring voor heeft.

'Naast het feit dat er naast Michel van Praag nu weer een Ajax-man een belangrijke functie in Europa heeft, vinden we het vooral erg vroeg voor Van der Sar', aldus PSV-directeur Tiny Sanders tegenover Voetbal International.

Sanders laat weten respect te hebben voor de keeperscarričre van Van der Sar, echter zet de sportbestuurder vraagtekens bij de ervaring van de ex-doelman op bestuurlijk gebied. 'Er moeten zaken veranderen en het is de vraag of iemand, die als bestuurder op dit niveau pas net komt kijken, dat wel kan.'
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:29:39 #84
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_135244233

Gezellig.
Oh.
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:30:38 #85
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_135244283
ajax1nl twitterde op woensdag 08-01-2014 om 19:28:15 De Feyenoord-supporters zullen NIET aanwezig zijn bij de eerstvolgende Klassieker op woensdag 22 januari in de ArenA. #ajafey reageer retweet
Jammer..
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:32:17 #86
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_135244374
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Gezellig.
Dat soort dagjes hebben vaak weinig zin
RED ONS HENNIEGOD
pi_135246144
Het zijn ook echt vriendjes...
pi_135246307
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:19 schreef davyleiden het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt, toch?
Amen.
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 20:09:03 #89
9859 crew  Karina
Woman
pi_135246544
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:30 schreef Heeinz het volgende:
ajax1nl twitterde op woensdag 08-01-2014 om 19:28:15 De Feyenoord-supporters zullen NIET aanwezig zijn bij de eerstvolgende Klassieker op woensdag 22 januari in de ArenA. #ajafey reageer retweet
Jammer..
Zie het net op het nieuws, jammer inderdaad.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_135248235
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Gezellig.
Het lijkt net alsof een paar hoofden erop gefotoshopt zijn.
pi_135248649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:30 schreef Heeinz het volgende:
Jammer..
Jammer inderdaad... Had ook niet verwacht dat ze wel welkom waren.
pi_135253488
quote:
13s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:46 schreef JanCees het volgende:

[..]

Jammer inderdaad... Had ook niet verwacht dat ze wel welkom waren.
Die zijn natuurlijk nooit welkom :{w
pi_135254248
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:39 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Zag het ook, dafuq
  donderdag 9 januari 2014 @ 00:05:54 #94
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_135259588
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef Jivis het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt, toch?
Er is ook de vraag of iemand die al lang vastgeroest zit in zijn functie wel veranderingen kan invoeren.

Drogredenen; niets meer niets minder.
Life is what you make it.
pi_135259763
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 00:05 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Er is ook de vraag of iemand die al lang vastgeroest zit in zijn functie wel veranderingen kan invoeren.

Drogredenen; niets meer niets minder.
Drogreden?? Te weinig ervaring is gewoon een valide argument.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 9 januari 2014 @ 00:39:04 #96
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_135260399
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:39 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Dit ja, ik wilde net zeggen!
pi_135260949
genoeg kaarten voor de feyenoorders
Nothing to see here, carry on
pi_135261232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 01:00 schreef RijstNatie het volgende:
[ link | afbeelding ] genoeg kaarten voor de feyenoorders
was te verwachten
hopelijk is dit niet alles, 15 man heb je ook zo weinig aan
pi_135261244
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 00:11 schreef eight het volgende:

[..]

Drogreden?? Te weinig ervaring is gewoon een valide argument.
wel mee eens, maar dan komen ze zelf ook met een janlul aanzetten
pi_135261891
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:07 schreef Dven het volgende:

[..]

Beter kijken voortaan.
  donderdag 9 januari 2014 @ 07:07:34 #101
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135262424
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 02:27 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Beter kijken voortaan.
Ok.
  donderdag 9 januari 2014 @ 07:09:50 #102
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135262438
quote:
9s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Inderdaad. Schandalig dat die gasten effe plezier maken met elkaar. Die hadden allemaal in bed moeten liggen met wat lectuur en een kopje thee! :N
pi_135262670
Tevens hebben zulke dingen wel zin
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:18:58 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135263002
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 01:17 schreef Adames het volgende:

[..]

wel mee eens, maar dan komen ze zelf ook met een janlul aanzetten
Voordeel is dat hij als ex topkeeper toch wat makkelijker aan het woord komt dan de gemiddelde boekhouder uit Eindhoven
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:31:33 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_135263109
Tuurlijk hebben die activiteiten wel nut. Maar bijvoorbeeld als het slecht gaat met een team en ze gaan paintballen ofzo dan zet ik er wel vraagtekens bij.
Oh.
  Forum Admin donderdag 9 januari 2014 @ 08:33:09 #106
35723 crew  GGMM
pi_135263126
quote:
9s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

... :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135263644
Geen Feyenoorders bij Ajax-Fey over 2 weken -O-
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:03:36 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135264730
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze zullen er toch 11 op moeten stellen
pi_135265059
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ze zullen er toch 11 op moeten stellen
:D

Had graag bij m'n eerste klassieker ook uitsupporters gezien ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:52:47 #110
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_135269634
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat er echt wel een aantal zal zijn, het is nu natuurlijk de sport geworden om wel binnen te komen, en met zo'n bekerwedstrijd heb je veel meer kaarten die naar niet-seizoenskaarthouders gaan.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_135269804
astrencin twitterde op donderdag 09-01-2014 om 12:12:52 New faces in AS Trencin. We have winger Moses Simon a left defender Madu Kingsley. Both are Nigeria U20 NT. http://t.co/5Ukqez7MFL reageer retweet
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:01:39 #112
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135269934
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 08:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tuurlijk hebben die activiteiten wel nut. Maar bijvoorbeeld als het slecht gaat met een team en ze gaan paintballen ofzo dan zet ik er wel vraagtekens bij.
Wat positiefs om de negatieve spiraal te doorbreken of in ieder geval de energie even te verwijderen. Buiten dat is paintball ook gewoon een conditioneel zware sport
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:02:18 #113
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135269949
quote:
15s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:57 schreef Gramulanion het volgende:
astrencin twitterde op donderdag 09-01-2014 om 12:12:52 New faces in AS Trencin. We have winger Moses Simon a left defender Madu Kingsley. Both are Nigeria U20 NT. http://t.co/5Ukqez7MFL [ afbeelding ] reageer retweet
Ah, Moses. Alsnog via een omweggetje mogelijk nog bij Ajax belanden :)
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:03:23 #114
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_135269995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Ah, Moses. Alsnog via een omweggetje mogelijk nog bij Ajax belanden :)
Wat was er nou mis met Daddy Moses?
So confused when you're lost in the groove
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:05:19 #115
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_135270052
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:03 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Hij kon er niets van
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:06:06 #116
334746 The_Groove
pi_135270077
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hij kon er niets van
Ik had serieus eerst tussenhaakjes erbij getypt "Litmanen hou je bek"
Had ik moeten laten staan :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:06:25 #117
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135270088
quote:

[..]

Te duur\ twijfels meende ik.

Speelde toch een paar aardige wedstrijden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_135270127
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

ook iets met onzekerheid over zijn leeftijd toch
pi_135270206
quote:

[..]

Niet beter dan Lesley de Sa en het salaris dus niet waard.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:10:34 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135270256
quote:

[..]

Geruchten zeggen gerommel met z'n leeftijd.
pi_135270279
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Paar aardige wedstrijden. :D Deze hype. _O_

Hij heeft 20 minuten tegen de Graafschap gespeeld en verder niet. Ja tegen Voorschoten maar ik gok zo dat niemand dat heeft gezien.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:11:23 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135270291
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:11 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hij heeft 20 minuten tegen de Graafschap gespeeld en verder niet. Ja tegen Voorschoten maar ik gok zo dat niemand dat heeft gezien.
Gewoon een bazengoal gemaakt _O_
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:12:43 #123
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135270353
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:07 schreef Tyron het volgende:

[..]

ook iets met onzekerheid over zijn leeftijd toch
Zou kunnen inderdaad was een beetje een vage toestand. in ieder geval vrij opmerkelijk dat ze het beslismoment om hem te contracteren 3 keer hebben uitgesteld. En die kerel bleef maar aardig spelen :')
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:13:08 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135270372
Was niet heel slecht nee. Nog wel wat beelden van hem in deze video

Z'n goal op 4.15, daarna nog een halve assist, ware het niet dat Sam hendriks de bal compleet mist :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:13:24 #125
334746 The_Groove
pi_135270381
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zou kunnen inderdaad was een beetje een vage toestand. in ieder geval vrij opmerkelijk dat ze het beslismoment om hem te contracteren 3 keer hebben uitgesteld. En die kerel bleef maar aardig spelen :')
Naja het feit dat hij nu pas opduikt bij Trencin zegt wel dat er 'iets' aan de hand was.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:13:53 #126
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135270392
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:11 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ook even meegedaan tegen werder toch?
pi_135270400
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ook even meegedaan tegen werder toch?
Nee.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:14:38 #128
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135270417
Verder niet zo veel op de mening van LitmanenAFCA letten, die volgt alleen Engels voetbal en een handjevol wedstrijden van Ajax :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:15:24 #129
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135270440
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:13 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Naja het feit dat hij nu pas opduikt bij Trencin zegt wel dat er 'iets' aan de hand was.
Uiteraard. Blijft dubieus, afrikanen contracteren.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:15:41 #130
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135270449
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Uiteraard. Blijft dubieus, afrikanen contracteren.
Grotendeels flauwekul wat je nu zegt natuurlijk.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:15:55 #131
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135270458
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:14 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Nee.
ok
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:16:18 #132
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135270470
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Grotendeels flauwekul wat je nu zegt natuurlijk.
Nah
pi_135270484
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

3 keer uitgesteld? Waar haal je al deze onzin vandaan?
pi_135270496
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
Verder niet zo veel op de mening van LitmanenAFCA letten, die volgt alleen Engels voetbal en een handjevol wedstrijden van Ajax :P
Sinds kort ook de Schotse competitie.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:17:32 #135
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135270521
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nah
Overtuigend argument. Ik sta met de mond vol tanden.
pi_135270522
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:17 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Boerrigter mist hij geen minuut van. :Y
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:18:00 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135270540
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:17 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Nouja, de wedstrijden van Celtic, laten we niet overdrijven :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:19:13 #138
334746 The_Groove
pi_135270590
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Nouja, de wedstrijden van Celtic, laten we niet overdrijven :P
De Schotse competitie is toch alleen Celtic? Ik bedoel...Als je Aberdeen wil kijken kan je net zo goed Groobekutteveen 2 gaan kijken. Qua niveau is er weinig verschil.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:19:26 #139
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135270598
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:16 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

3 keer uitgesteld? Waar haal je al deze onzin vandaan?
Zou contract krijgen> toch maar proefperiode> zou toch contract krijgen> toch niet.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:20:29 #140
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135270643
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:19 schreef The_Groove het volgende:

[..]

De Schotse competitie is toch alleen Celtic? Ik bedoel...Als je Aberdeen wil kijken kan je net zo goed Groobekutteveen 2 gaan kijken. Qua niveau is er weinig verschil.
Tot Boerrigter straks een toptransfer naar Dundee maakt
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:20:54 #141
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135270659
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zou contract krijgen> toch maar proefperiode> zou toch contract krijgen> toch niet.
Volgens Davids komt dit door de racistische Cruijff
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:21:33 #142
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135270685
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Overtuigend argument. Ik sta met de mond vol tanden.
Tjah geen zin om je uit te leggen dat clubs tegenwoordig heuse bureaus raadplegen die afrikaanse spelers screenen, bottests doen en dat alles vanwege de bureaucratische puinhoop in midden- Afrika.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:21:59 #143
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135270703
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah geen zin om je uit te leggen dat clubs tegenwoordig heuse bureaus raadplegen die afrikaanse spelers screenen, bottests doen en dat alles vanwege de bureaucratische puinhoop in midden- Afrika.
I rest my case
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:23:30 #144
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135270762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:21 schreef Dven het volgende:

[..]

I rest my case
Daar vallen landen als ivoorkust, Nigeria en Senegal dus ook onder. Maar rest je caseje maar lekker jongentje.
pi_135270773
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het enige wat Ajax ooit over Moses heeft gezegd was het volgende;

"We hebben afspraken met hem"

Waar je al deze conclusies weghaalt weet ik niet.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:25:05 #146
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135270823
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Daar vallen landen als ivoorkust, Nigeria en Senegal dus ook onder. Maar rest je caseje maar lekker jongentje.
Ik ken de topografie van Afrika maar bedankt voor het meedelen dat ook die landen tot midden-Afrika gerekend kunnen worden.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:37:04 #147
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135271238
quote:
De Boer: 'Als iemand vervelend gaat doen, heeft hij een probleem'
Ajax bereidt zich met een volledig fitte selectie voor op de tweede seizoenshelft. Nicolai Boilesen en Siem de Jong zaten bij de start van de winterstop nog in de lappenmand, maar trainen inmiddels weer mee en zijn klaar voor hun rentree. Frank de Boer kampt zodoende met de nodige luxeproblemen en weet dat hij een aantal spelers zal moeten teleurstellen.

Volgens de coach zit er in de moordende concurrentie bij Ajax een gevaar: "Ik mag er van de FIFA en de UEFA nog steeds maar elf opstellen en zeven op de bank zetten", wordt De Boer geciteerd door De Telegraaf. "Dat betekent dat ik er van deze groep acht moet teleurstellen. Dat is nooit leuk. Het gaat erom hoe de spelers daarmee omgaan. Ze moeten positief blijven, want hun kans komt."

De Boer zegt dat hij dit goed in de gaten zal houden: "Als iemand zijn kont tegen de krib gooit en vervelend gaat doen, heeft hij een probleem. En niet alleen met mij, maar met de hele spelersgroep", meent de coach, die zijn selectie aanstuurt op zelfcorrectie. Volgens De Boer komt de boodschap vaak beter aan als spelers elkaar corrigeren.
Frons _O_
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:40:42 #148
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135271367
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ken de topografie van Afrika maar bedankt voor het meedelen dat ook die landen tot midden-Afrika gerekend kunnen worden.
Graag gedaan.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:41:48 #149
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135271410
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:23 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Het enige wat Ajax ooit over Moses heeft gezegd was het volgende;

"We hebben afspraken met hem"

Waar je al deze conclusies weghaalt weet ik niet.
Babangida, de speler zelf en de wisselende berichten even nalezen en de puzzel is compleet. Verschillende media.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:44:27 #150
334746 The_Groove
pi_135271521
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Babangida, de speler zelf en de wisselende berichten even nalezen en de puzzel is compleet. Verschillende media.
Babangida...de man die Moses eigenlijk niet eens kende...
pi_135273259
quote:
De Boer: 'Ik had verwacht dat hij nu beter zou zijn'
Donderdag, 9 januari 2014 om 13:52
Frank de Boer is niet tevreden over wat Kolbeinn Sigthórsson heeft laten zien. De aanvaller is bezig aan zijn derde seizoen bij Ajax, maar heeft nog niet bijster veel goede dingen laten zien en is daarom niet onomstreden. "Dat ik veel heb gerouleerd, geeft aan dat ik niet tevreden ben", zegt De Boer.
/
Sigthórsson had in zijn eerste twee jaar bij Ajax te maken met blessureleed en raakte ook dit seizoen weer geblesseerd. In de wedstrijden die hij wel kon spelen, viel Sigthórsson dit seizoen echter behoorlijk tegen. Frank de Boer gaf Danny Hoesen al een paar keer een basisplaats en schoof Siem de Jong weer door naar de punt van de aanval. Sigthórsson brengt niet wat De Boer gehoopt had.
"Ik denk dat iedereen had verwacht dat hij beter zou zijn, onze echte eerste spits was", zegt de oefenmeester in De Telegraaf. "Aan de kampioenschappen heeft hij overigens altijd wel zijn bijdrage geleverd. Maar ik denk dat hij ook liever onomstreden in de spits was geweest en dertig goals had gemaakt. Hij is nog hartstikke jong, dus hij kan het zeker nog waarmaken. Hij heeft nu alleen nog niet het niveau gehaald dat hij in zich heeft."
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:34:41 #152
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_135273515
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
En dat is gebaseerd op?
pi_135274532
Frank is zon enorme baas
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_135274785
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik heb alles gelezen hoor, het enige wat ik kan concluderen is dat Ajax middels een voorcontract de eerste optie had en dat hij is afgetest.
pi_135275614
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

_O_

quote:
Ricardo Kishna is een van de spelers die zich tijdens het trainingskamp in Turkije sterk manifesteert. 'Hij kan op alle drie de posities in de voorhoede uit de voeten, maar rechtsbuiten is de beste positie voor hem', aldus De Boer.

Het sterke optreden van Kishna (foto) betekent niet dat Ajax niet meer op zoek is naar een rechtsbuiten die in januari als huurling naar Amsterdam zou moeten komen. Ola John (Benfica) is nog immer een optie.

'Maar we moeten niet vergeten dat Ricardo tot vorig jaar vooral op de massagetafel en in het krachthonk heeft gezeten. We kunnen hem niet te zwaar belasten. We doen rustig aan met hem', aldus De Boer.
quote:
Kishna maakte het mooiste doelpunt van de ochtendtraining. ,"Op welke positie hij het beste uit de voeten kan? Op dit moment zou ik zeggen als rechtsbuiten. Met zijn dreiging, overzicht en doelgerichtheid, denk ik dat hij dat gezien zijn leeftijd het beste kan invullen. De spitspositie vraagt – met een man in je rug – nog even wat meer. Maar dat hij dit ook kan, heeft Ricardo in de A1 wel bewezen. Misschien wordt hij uiteindelijk een spits. Maar als je de training bekijkt, komt hij vaak van die kant uit.”
Klassieke buitenspelers. :W

Frank de Boer. _O_
pi_135276287
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

_O_

[..]

[..]

Klassieke buitenspelers. :W

Frank de Boer. _O_
FdB ^O^ _O_
pi_135276461
Frank de Boer O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_135276800
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Bojan, De Jong en Fischer.

Hiermee dus op jacht naar de treble. _O_
pi_135276878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Bojan, De Jong en Fischer.

Boilesen speelt hooguit 3 wedstrijden.
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:57:17 #160
334746 The_Groove
pi_135276905
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja joh, ga nu al negatief lopen doen.
  Forum Admin donderdag 9 januari 2014 @ 15:57:42 #161
35723 crew  GGMM
pi_135276929
quote:

We zijn eigenlijk bij wijze van spreken al kampioen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135276958
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:57 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Ja joh, ga nu al negatief lopen doen.
Gewoon realistisch.
pi_135277005
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er meer zal spelen.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Gewoon realistisch.
Staat al op 22 wedstrijden dit seizoen, meer dan Siem de Jong bijvoorbeeld.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:13:23 #164
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135277640
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik heb alles gelezen hoor, het enige wat ik kan concluderen is dat Ajax middels een voorcontract de eerste optie had en dat hij is afgetest.
Heuse soap was het. Laten we het erop houden dat er wel eens stagiaires zijn weggegaan met minder bombarie eromheen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:15:57 #165
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_135277745
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Heuse soap was het. Laten we het erop houden dat er wel eens stagiaires zijn weggegaan met minder bombarie eromheen.
Zo'n soap was het toch niet? Niet goed genoeg bevonden en geen contract gekregen
pi_135278013
Morgen eindelijk weer eens een wedstrijd, winterzztop :Z
pi_135278284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zo'n soap was het toch niet? Niet goed genoeg bevonden en geen contract gekregen
Precies.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:38:24 #168
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_135278592
Ik dacht dat het niet lelijker kan worden maar het gaat ze toch lukken... Zonnepanelen (achteraf gemonteerd) op een stadion dat heurt niet!

http://www.nuzakelijk.nl/(...)nelen-dak-arena.html
pi_135278740
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef Sunri5e het volgende:
Ik dacht dat het niet lelijker kan worden maar het gaat ze toch lukken... Zonnepanelen (achteraf gemonteerd) op een stadion dat heurt niet!

Want jij hebt het al gezien?
pi_135278905
quote:

Dat is het dak maar, wat er binnen gebeurt is belangrijker.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:46:34 #171
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_135278971
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:41 schreef Leonos het volgende:

[..]

Want jij hebt het al gezien?
Zou het er mooier op worden?
pi_135279114
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:46 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Zou het er mooier op worden?
Misschien wel?
pi_135279222
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Vind de Boer een fantastische coach, maar dit soort dingen vind ik toch wat minder. Sigthorsson is gewoon geen spits voor in de kleine ruimte en die benut je dan ook niet op zijn kwaliteiten en al helemaal niet als je hem linksbuiten zet. Zelfde vorig jaar met Boerrigter die op rechts werd gezet. Neem je verlies en haal een andere spits van de zomer.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:56:09 #174
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135279380
quote:

Het is in ieder geval een nobel streven van ArenA om CO2-neutraal te willen zijn in de toekomst. Niks mis mee, ook innovatief. Dat hoort ook bij Ajax
pi_135279894
Alsof je de bovenkant van het dak ziet
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:10:49 #176
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_135279965
quote:

John ipv fischer en Duarte ipv Serero mag ook .
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_135279975
quote:

Alleen jammer van Bojan, dan heb ik nog liever De Sa of Schöne op die plek.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:12:10 #178
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_135280014
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Alleen jammer van Bojan, dan heb ik nog liever De Sa of Schöne op die plek.
De Sa liever dan Bojan :').
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_135280065
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:10 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Duarte heeft niets wat Serero niet heeft.
John moet eerst nog maar eens laten zien dat hij een meerwaarde heeft voor Ajax. Tot die tijd zie ik niet in waarom hij hoger in de rangorde zou moeten staan dan Fischer. Laten we de verwachtingen van Ola John temperen, enkele hier dachten eerder ook al dat Ajax aanvallend superieur zou zijn na het huren van Bojan. Echter niets bleek minder waar, Bojan is doorgaans de zwakste schakel en in aanvallend opzicht doet hij praktisch elke wedstrijd meer fout dan goed.
pi_135280116
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:10 schreef Smoofie het volgende:

[..]

John krijgen ze toch niet binnen en Duarte en Serero zie ik genoeg rouleren doordat Ajax ver gaat komen in de beker en de EL.
pi_135280136
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef Smoofie het volgende:

[..]

De Sa liever dan Bojan :').
Bojan is zo ongeveer de slechtste speler van de Ajax-selectie en iedereen die hem hyped, hoog inschat of nog veel van hem verwacht mag uitleggen waar dat op gebaseerd is. Die1-2 straattrucjes in een complete seizoenshelft doet niets af aan het feit dat hij voor de rest helemaal niets heeft gepresteerd.
pi_135280186
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:13 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Duarte heeft niets wat Serero niet heeft.
John moet eerst nog maar eens laten zien dat hij een meerwaarde heeft voor Ajax. Tot die tijd zie ik niet in waarom hij hoger in de rangorde zou moeten staan dan Fischer. Laten we de verwachtingen van Ola John temperen, enkele hier dachten eerder ook al dat Ajax aanvallend superieur zou zijn na het huren van Bojan. Echter niets bleek minder waar, Bojan is doorgaans de zwakste schakel en in aanvallend opzicht doet hij praktisch elke wedstrijd meer fout dan goed.
Duarte heeft geeneens 4x achter elkaar gespeeld. Die is teveel geblesseerd geweest. Lijkt me stug dat je daar al een goed oordeel over kunt vellen. Al zal jij als alwetende dat beter weten.
pi_135280233
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Duarte heeft geeneens 4x achter elkaar gespeeld. Die is teveel geblesseerd geweest.
Precies om die reden vraag ik me ten zeerste af waarom mensen hem verkiezen boven Serero die wel al een goede indruk heeft gemaakt.
pi_135280275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Precies om die reden vraag ik me ten zeerste af waarom mensen hem verkiezen boven Serero die wel al een goede indruk heeft gemaakt.
Hoe weet jij dan dat Duarte & Serero hetzelfde niet hebben :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:20:57 #185
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_135280369
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:15 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Bojan is zo ongeveer de slechtste speler van de Ajax-selectie en iedereen die hem hyped, hoog inschat of nog veel van hem verwacht mag uitleggen waar dat op gebaseerd is. Die1-2 straattrucjes in een complete seizoenshelft doet niets af aan het feit dat hij voor de rest helemaal niets heeft gepresteerd.
Veel waarheid in deze post
pi_135280441
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:52 schreef CaasS het volgende:

[..]

Vind de Boer een fantastische coach, maar dit soort dingen vind ik toch wat minder. Sigthorsson is gewoon geen spits voor in de kleine ruimte en die benut je dan ook niet op zijn kwaliteiten en al helemaal niet als je hem linksbuiten zet. Zelfde vorig jaar met Boerrigter die op rechts werd gezet. Neem je verlies en haal een andere spits van de zomer.
Was al veel eerder duidelijk dat Sigthorsson er niet zoveel van kan bij Ajax. Man was bij de aankoop al een verlies.
pi_135280448
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dan dat Duarte & Serero hetzelfde niet hebben :')
We kennen Duarte toch nog van Heracles, of ben je dat vergeten. Vanaf dag 1 was ik geen voorstander van zijn aankoop omdat ik vond dat hij met zijn kwaliteiten niets had toe te voegen aan Ajax. Vergeleken met de huidige middenvelders is hij technisch en creatief opzicht de mindere. Hij heeft niet genoeg kwaliteit voor Ajax.
pi_135280514
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Shreyas het volgende:

[..]

We kennen Duarte toch nog van Heracles, of ben je dat vergeten. Vanaf dag 1 was ik geen voorstander van zijn aankoop omdat ik vond dat hij met zijn kwaliteiten niets had toe te voegen aan Ajax. Vergeleken met de huidige middenvelders is hij technisch en creatief opzicht de mindere. Hij heeft niet genoeg kwaliteit.
Haten op Duarte. :')

Goede speler, zie hem liever dan Serero.
pi_135280573
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Was al veel eerder duidelijk dat Sigthorsson er niet zoveel van kan bij Ajax. Man was bij de aankoop al een verlies.
Van Sigthorsson had ik zeker meer verwacht, ik heb het idee dat hij, net als Boerrigter, na zijn blessure(s) nooit meer zo goed is geworden als daarvoor. Het vervelende is dat hij geen killer is én niet goed kan mee voetballen én de bal niet vast kan houden, meestal heeft hij vele meters nodig om een bal aan te nemen en te controleren.
pi_135280587
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:23 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Haten op Duarte. :')

Goede speler, zie hem liever dan Serero.
En dat is gebaseerd op?
pi_135280677
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:25 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Van Sigthorsson had ik zeker meer verwacht, ik heb het idee dat hij, net als Boerrigter, na zijn blessure(s) nooit meer zo goed is geworden als daarvoor. Het vervelende is dat hij geen killer is én niet goed kan mee voetballen én de bal niet vast kan houden, meestal heeft hij vele meters nodig om een bal aan te nemen en te controleren.
Was bij AZ al blessuregevoelig. Prima spits voor Heerenveen, AZ of Feyenoord of iets dergelijks, voor het Ajax spel totaal ongeschikt.
pi_135280726
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:28 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Was bij AZ al blessuregevoelig. Prima spits voor Heerenveen, AZ of Feyenoord of iets dergelijks, voor het Ajax spel totaal ongeschikt.
Als je vrij wordt gezet voor de keeper of diep wordt gestuurd en alleen voor de keeper komt te staan, moet je gewoon scoren. Dat geldt voor elke spits, ook voor die van Heerenveen, AZ of Feyenoord. Zelfs daar schijnt Sigthorsson moeite mee te hebben.
pi_135282384
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Beetje makkelijk als je je eerste 2 seizoenen bijna alleen maar geblesseerd bent geweest en nu die weer fit Ajax in een heel andere situatie zit dan 2.5 seizoen geleden. Daarbij loopt ie nog steeds gewoon 1 op 2. Het had best iets kunnen worden, maar daar lijkt het nu te laat voor. Ajax heeft inmiddels gewoon behoefte aan een ander type, maar communiceer dat gewoon helder en maak van Sigthorsson bankzitter/breekijzer ipv dingen vragen aan hem die hij niet kan.
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:21:08 #194
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135282534
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als je vrij wordt gezet voor de keeper of diep wordt gestuurd en alleen voor de keeper komt te staan, moet je gewoon scoren. Dat geldt voor elke spits, ook voor die van Heerenveen, AZ of Feyenoord. Zelfs daar schijnt Sigthorsson moeite mee te hebben.
Daar hebben alle spitsen het moeilijk mee. Kijk naar Finbogasson, mist zo vaak 1 vs 1.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:21:41 #195
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135282547
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:15 schreef CaasS het volgende:

[..]

Beetje makkelijk als je je eerste 2 seizoenen bijna alleen maar geblesseerd bent geweest en nu die weer fit Ajax in een heel andere situatie zit dan 2.5 seizoen geleden. Daarbij loopt ie nog steeds gewoon 1 op 2. Het had best iets kunnen worden, maar daar lijkt het nu te laat voor. Ajax heeft inmiddels gewoon behoefte aan een ander type, maar communiceer dat gewoon helder en maak van Sigthorsson bankzitter/breekijzer ipv dingen vragen aan hem die hij niet kan.
Precies. Eerste seizoen met buitenspelers en Theo was hij heel geschikt. Nu is het spel ook heel anders. Maar voor degenen hier: bitch maar op siggy, een spits die kan scoren en voetballen is onhaalbaar voor Ajax.

Hoesen: :')
De jong in de spits moet ineens de verlossing zijn? Die heeft er vorig seizoen welgeteld 1 gemaakt in de spits :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:23:31 #196
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135282588
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Daar hebben alle spitsen het moeilijk mee. Kijk naar Finbogasson, mist zo vaak 1 vs 1.
Finnbogason was altijd heel koel 1-op-1 met vermeer......:')
pi_135282609
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Precies. Eerste seizoen met buitenspelers en Theo was hij heel geschikt. Nu is het spel ook heel anders. Maar voor degenen hier: bitch maar op siggy, een spits die kan scoren en voetballen is onhaalbaar voor Ajax.

Hoesen: :')
De jong in de spits moet ineens de verlossing zijn? Die heeft er vorig seizoen welgeteld 1 gemaakt in de spits :')
Dat was mijn punt idd en dan was er ook nog sprake van dat Narsingh zou komen. Als Sigthorsson gewoon 5 voorzetten op maat krijgt in een wedstrijd maakt ie zijn doelpunten wel. Nu met Schone en Fischer op de flanken heb je er gewoon niets aan.
Je ziet een beetje hetzelfde bij Matavz die moet ook gewoon ballen hebben van de zijkant, maar staat daar nu compleet voor lul.
pi_135282763
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tegen VVV, PEC, NEC en 2 x tegen NAC scoorde hij toen hij in de spits stond.
Overigens hoeft De Jong niet alleen te scoren, hij laat andere spelers ook beter renderen vanuit de spits. Sigthorsson kan alleen maar scoren en zelfs dat beheerst hij niet goed genoeg.
Sigthorsson moet je gewoon teab verkopen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:31:52 #199
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135282800
Als de jong niet in de spits staat, moet je klaassen eraf halen en dan verlies je kwaliteit.

Sowieso zonder wingers is sigthorsson kansloos. Hoesen is als kaatser dan weer wel geschikt.

Ik ben blij dat ik FdB niet ben.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_135282963
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:31 schreef Catch22- het volgende:

Ik ben blij dat ik FdB niet ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')