Nowhere en Smile (verzamelaar van 2 ep's) vind ik als albums wel veel beter dan dat album met Leave them All Behindquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:10 schreef bartrid het volgende:
Leave them all behind is geweldig, de rest van Ride kan me maar heel weinig boeien.
Doe even normaal!quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Eple staat hoog in mijn meest vreselijke singles ooit
Ah, een nieuwe Wild Beasts. Leukquote:
Ohnee, als ik die hoor breekt de lente bij me door. Zo heerlijk fris klinkt'ie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Eple staat hoog in mijn meest vreselijke singles ooit
"I think we need more post-coital and less post-rock..."quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:05 schreef brooklyndodger het volgende:
Trouwens als je niet weet wie David Pajo is en je de woorden postrock gebruik ga je schamen.
Bijzonder leuk album, erg catchy. Toch wel een goede band. Vette teksten ook, was me nog niet eerder opgevallen. (en Cemetry Gaits is een mooie verwijzing naar de band uit je signaturequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef tim. het volgende:
Dat brengt me op deze verlate vraag, wat vind jij (en misschien andere liefhebbers van de oude Los Campesinos! alhier) van "No Blues"?
Mega mega mega mega fan meld zich uhm hier...Ik vind no blues heel erg goed, het is allemaal wat langzamer en volwassener maar ze hebben er toch een prachtige indierock plaat mee afgeleverd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef tim. het volgende:
[..]
"I think we need more post-coital and less post-rock..."
Dat brengt me op deze verlate vraag, wat vind jij (en misschien andere liefhebbers van de oude Los Campesinos! alhier) van "No Blues"?
Ja, er waren allerlei distributieproblemen, toch? Special edition (met leuke zelfgemaakte Zine) kwam pas een maand later of zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Mega mega mega mega fan meld zich uhm hier...Ik vind no blues heel erg goed, het is allemaal wat langzamer en volwassener maar ze hebben er toch een prachtige indierock plaat mee afgeleverd.
En als kleine side note de band heeft behoorlijk wat goodwill punten bij mij gescoord. Dit omdat mijn no blues lp met een zwaar beschadigde hoes aankwam, gemaild 5 minuten later terug een mail van Gareth met de mededeling ja je krijgt de hoes zonder kosten opgestuurd met nog een extra plaat erbij. Apart hoe zo grote band nog hun eigen distro doen.
Nee pressingsproblemen(vertraging bij het drukken van de platen en artwork) dus daardoor kwam hij later.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, er waren allerlei distributieproblemen, toch? Special edition (met leuke zelfgemaakte Zine) kwam pas een maand later of zo.
Ja. Hoor ik ook veel te weinig over. Come Down to Us behoort wmb tot de mooiste tracks van 2013.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
Kut. Nummer 2 die in mijn eindlijst had gemoeten:
[ afbeelding ]
Wat een prachtige EP is dit
Ik wacht nog evenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:45 schreef Norrage het volgende:
ZOveel mensen die daar nog zo lang mee hebben gewacht![]()
Ik vind Come Down To Us wel te lang. Geldt overigens ook voor Rival Dealer. Knip die toch in twee of drie tracks, dat kan qua stijl en lengte primaquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:08 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja. Hoor ik ook veel te weinig over. Come Down to Us behoort wmb tot de mooiste tracks van 2013.
Alweer? Heb de vorige nog niet eens geluisterdquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:43 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe Moss in februari. Hier alvast de eerste single:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |