abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:11:50 #141
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135207015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:05 schreef crystalmef het volgende:
Ik gebruik geen drugs , rook niet en drink niet.
Het is gewoon een nickname.
als je toch niet rookt, geef mij eens een van die planten, ik wil het wel eens proberen :D
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:14:41 #142
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135207211
Doe normaal over TS' tattoo :') Als hij dat nou mooi vindt. Zo lelijk is ie niet hoor. Wel groot.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:15:06 #143
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_135207243
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef richolio het volgende:
Ts wordt soldaat in het leger van Richolandia.

RICHOLANDIA FTW SOS PENISBEELDEN EN JUMbo's
wanneer gaan we weer continenten verdelen :9
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_135207321
Lelijk gezet, maar je hebt dan ook wel een smal armpje, dat staat daar sowieso niet, een beetje tattooeur had je dat wel verteld, jammer.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:17:08 #145
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135207362
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:15 schreef Faux. het volgende:

[..]

wanneer gaan we weer continenten verdelen :9
Ik hoop binnenkort :9~ Dat was leuk inderdaad. Kost wel veel tijd. :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_135207444
Richolio dankje, maarja iedereen heeft zn eigen mening over wat mooi is en wat niet he.
En gelukkig maar anders werd het allemaal saai en hetzelfde.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:19:16 #147
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_135207478
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik hoop binnenkort :9~ Dat was leuk inderdaad. Kost wel veel tijd. :P
we moeten eigenlijk de opzet veranderen. het is nu vooral een wie blijft het langste wakker-wedstrijdje. ideeën? :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_135207541
Lompehork de foto is ook vrij oud, ik ben van postuur breed en train ook al erg lang ondertussen alleen de onderarmen lopen wel wat achter.
pi_135207631
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef crystalmef het volgende:
Lompehork de foto is ook vrij oud, ik ben van postuur breed en train ook al erg lang ondertussen alleen de onderarmen lopen wel wat achter.
Maak eens een nieuwe foto.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:24:04 #150
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135207774
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef Faux. het volgende:

[..]

we moeten eigenlijk de opzet veranderen. het is nu vooral een wie blijft het langste wakker-wedstrijdje. ideeën? :D
Inderdaad, ik moest uiteindelijk wel slapen, toen werd mijn land dus veroverd -O-Ik heb alleen geen idee hoe.. Misschien moeten we even die andere vragen om ideeën :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_135207788
Koningpils, hoezo een nieuwe foto maken van mijn pols haha?
pi_135207888
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef crystalmef het volgende:
Koningpils, hoezo een nieuwe foto maken van mijn pols haha?
Omdat de camera een soort straling afgeeft waardoor inkt nog wel eens gaat verschuiven. Het zou dus kunnen dat er ondertussen 'Marcel' staat.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:27:31 #153
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_135208005
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef richolio het volgende:

[..]

Inderdaad, ik moest uiteindelijk wel slapen, toen werd mijn land dus veroverd -O-Ik heb alleen geen idee hoe.. Misschien moeten we even die andere vragen om ideeën :)
Topic aanmaken ^O^
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:13:24 #154
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_135210999
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef crystalmef het volgende:
Lompehork de foto is ook vrij oud, ik ben van postuur breed en train ook al erg lang ondertussen alleen de onderarmen lopen wel wat achter.
Meer rukken ;)
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:18:18 #155
405257 Fred0w
Life is Music
pi_135211278
😝 😝
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:26:51 #156
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_135211841
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:05 schreef Basp1 het volgende:
Leuke kwekerij fotos erbij. :D
_O-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:28:15 #157
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_135211960
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef Abed het volgende:
Ik zie wietteelt pica's en een voedingsschema want TS wil graag sterk worden.
Past perfect in het beeld van een tattoo, TS is namelijk een tokkie.
Dít, kan niet missen. Tokkie 101. ;(

Die tattoo ook, wat kansloos. 8)7
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_135211993
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef crystalmef het volgende:
Lompehork de foto is ook vrij oud, ik ben van postuur breed en train ook al erg lang ondertussen alleen de onderarmen lopen wel wat achter.
Ja, ik heb ook een vrij oude foto, ondertussen ben ik wereldkampioen bodybuilding en heb ik 450 tattoos, echt fantastisch.

Verder werd geen neuk gegeven omdat het er gewoon niet uit ziet.
pi_135217593
Ben je nog te dom om je naam te onthouden? :')
Putin for President _O_
  woensdag 8 januari 2014 @ 00:08:25 #160
417060 Makarov
Goodbye, captain Price..
pi_135217674
Ik lees wel een W
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲
pi_135218101
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:12 schreef crystalmef het volgende:
Dat is mooi klote want ga naar de luchtmacht/marechausse hehe.
Waarschijnlijk niet.
Er zijn sinds januari nieuwe regels doorgevoerd bij de selectieprocedure bij defensie.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_135219025
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:08 schreef Makarov het volgende:
Ik lees wel een W
ja maar niemand geeft om jouw mening
pi_135219098
Prachtig topic dit, is de politie al geweest voor de kwekerij?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_135220390
Valt weinig te vinden 😝
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:10:24 #165
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_135231338
Hendig lelijk ding.

Ik zie er echter wel een artistieke w in
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:27:27 #166
417060 Makarov
Goodbye, captain Price..
pi_135232037
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:55 schreef alexisbest het volgende:

[..]

ja maar niemand geeft om jouw mening
ok
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:33:44 #167
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135234605
Dit topic. _O_ _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135280972
Ik heb twee vragen voor TS; welke drugs had je genomen toen je deze tattoo liet zetten, en hoeveel daarvan?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_135282549
Hoop dat TS beseft dat er aan mannetjesplanten weinig wiet komt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_135282948
En dat ze dit soort figuren nooit meer een uitkering geven, het is toch godsgeklaagt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:51:14 #171
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_135283540
Gaat het al weer wat beter Mattheu?
  maandag 13 januari 2014 @ 22:59:24 #172
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_135461300
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef Fopje het volgende:
Lijkt inderdaad meer een 'u' ja. :o

En wat een enorm lelijk ding. Waarom wilde je trouwens je eigen naam op je pols? _O-
Ik zie de W wel.

Je zal je naam zomaar ineens vergeten zijn. Handig om dan op je arm te kijken. Slimme vent, Matthew
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  maandag 13 januari 2014 @ 23:10:49 #173
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_135461914
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ik zie de W wel.

Je zal je naam zomaar ineens vergeten zijn. Handig om dan op je arm te kijken. Slimme vent, Matthew
Mannenplanten? Ga je hennepkleding maken?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')