Even quoten voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef crystalmef het volgende:
Hallo mensen!
Bij deze stel ik me ff kort voor
Ik ben Matthew, 22 jaartjes jong!
Nu zit ik met het volgende ik heb al heel lang geleden een tattoo laten zetten.
Ik heb mijn naam laten tattoeeren op mijn pols, MATTHEW.
Maar ik krijg het idee dat er MATTHEU staat ??
Is dit gewoon omdat ik dat zo verbeeld of een fail van de tattooeerder?
En zou het nog mogelijk zijn nog een W van te kunnen maken?
[ link | http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/845/6sbd.jpg (copy/paste deze link) ]
Groetjes!
En dan in de bank schreeuwen dat je Mattheu op je arm hebt staan, en als de politie dan bij je huis komt ontkennen dat jij het was omdat jij Matthew op je arm hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef smegmanus het volgende:
Misschien kun je er nog 'billen' voor laten tatoeėren en dan een bank overvallen.
Maar waarom wilde je in godsnaam je eigen naam op je arm laten zetten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:06 schreef crystalmef het volgende:
De tattoo zelf vind ik niet lelijk gezet, het is door een gewaarde tattooeerder gezet die ook bekende mensen tattoeert, maar volgens bepaalde mensen is het een W maar ik zie er een U in..
Inderdaad.quote:
Ja vast. Topic doorgestuurd naar de politie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef crystalmef het volgende:
Ehh die andere foto's is een foutje! Hehe.. Kweet van niks.. 😝
Topic is doorgestuurd naar de digitale recherche.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef crystalmef het volgende:
Ehh die andere foto's is een foutje! Hehe.. Kweet van niks.. 😝
Je voornaam, ja. Tattooeer dan je sofinummer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef crystalmef het volgende:
Als ze me ooit ergens dood vinden weten ze in iedergeval me naam, kheb geen familie of dergelijke haha
Mattheu zullen ze niet kennenquote:
Dan hebben ze je naam niet. Je heet toch geen Mattheu of wel?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef crystalmef het volgende:
Als ze me ooit ergens dood vinden weten ze in iedergeval me naam, kheb geen familie of dergelijke haha
Het cabaretierduo smeg en manus niet kennenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:12 schreef crystalmef het volgende:
Ojee smegm(anus) , zeker je favoriete woord? 😝.
Dat is mooi klote want ga naar de luchtmacht/marechausse hehe.
Kanonvoer?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:12 schreef crystalmef het volgende:
Ojee smegm(anus) , zeker je favoriete woord? 😝.
Dat is mooi klote want ga naar de luchtmacht/marechausse hehe.
Verkoop je wat van dat groene spul?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef crystalmef het volgende:
Prijs durf ik niet meer te zeggen, is al zo lang geleden.
In iedergeval is het bij dezelfde tattooeerder als waarbij ben saunders zijn gezichf heeft laten tattooeeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |