abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135203216
Hallo mensen!
Bij deze stel ik me ff kort voor
Ik ben Matthew, 22 jaartjes jong!
Nu zit ik met het volgende ik heb al heel lang geleden een tattoo laten zetten.
Ik heb mijn naam laten tattoeeren op mijn pols, MATTHEW.
Maar ik krijg het idee dat er MATTHEU staat ??
Is dit gewoon omdat ik dat zo verbeeld of een fail van de tattooeerder?
En zou het nog mogelijk zijn nog een W van te kunnen maken?

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/845/6sbd.jpg (copy/paste deze link)

Groetjes!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:01:45 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_135203246
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef crystalmef het volgende:
Hallo mensen!
Bij deze stel ik me ff kort voor
Ik ben Matthew, 22 jaartjes jong!
Nu zit ik met het volgende ik heb al heel lang geleden een tattoo laten zetten.
Ik heb mijn naam laten tattoeeren op mijn pols, MATTHEW.
Maar ik krijg het idee dat er MATTHEU staat ??
Is dit gewoon omdat ik dat zo verbeeld of een fail van de tattooeerder?
En zou het nog mogelijk zijn nog een W van te kunnen maken?

[ link | http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/845/6sbd.jpg (copy/paste deze link) ]

Groetjes!
Even quoten voor de zekerheid.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135203270
Dat wist je niet voordat de tattoo-eerder jou het ontwerp liet zien?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:02:19 #4
395200 deadprez
One more rail
pi_135203280
Ik kan er sowieso nauwelijks uit op maken wat er staat, wat een gedrocht. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135203296
Ik zie een w, een artistieke weliswaar maar wel een w. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:02:48 #6
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_135203298
Lijkt inderdaad meer een 'u' ja. :o

En wat een enorm lelijk ding. Waarom wilde je trouwens je eigen naam op je pols? _O-
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:02:52 #7
356891 Abed
hooggeleid
pi_135203302
Tattoo's :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:03:02 #8
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_135203310
Lijkt wel alsof er Mattie staat :')
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:03:19 #9
356891 Abed
hooggeleid
pi_135203324
TS doet het met Mattheu
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_135203331
Ts :')
pi_135203352
Dit wordt leuk

* Nat-Water opent de link

Mwah, het kan allebei. Ligt eraan wat je wilt zien.
Hoeveel moet je trouwens van jezelf houden om je eigen naam te tatooėren?
Oh.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:03:50 #12
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_135203354
Misschien kun je er nog 'billen' voor laten tatoeėren en dan een bank overvallen.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:03:55 #13
395200 deadprez
One more rail
pi_135203361
Shiit, je zal daar maar de rest van je leven mee rond moeten lopen. :') ;(
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135203440
Je eigen naam op je arm laten tatoeėren :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:05:26 #15
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_135203441
Dat is best in your face, shit :')

Voor als je je naam niet meer weet?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_135203457
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef smegmanus het volgende:
Misschien kun je er nog 'billen' voor laten tatoeėren en dan een bank overvallen.
En dan in de bank schreeuwen dat je Mattheu op je arm hebt staan, en als de politie dan bij je huis komt ontkennen dat jij het was omdat jij Matthew op je arm hebt ^O^
Oh.
pi_135203470
Leuke kwekerij fotos erbij. :D
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:06:29 #18
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_135203499
Misschien kun je er nog een Donald Duck kauwgombalsticker overheen plakken.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_135203505
De tattoo zelf vind ik niet lelijk gezet, het is door een gewaarde tattooeerder gezet die ook bekende mensen tattoeert, maar volgens bepaalde mensen is het een W maar ik zie er een U in..
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:07:50 #20
395200 deadprez
One more rail
pi_135203585
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:06 schreef crystalmef het volgende:
De tattoo zelf vind ik niet lelijk gezet, het is door een gewaarde tattooeerder gezet die ook bekende mensen tattoeert, maar volgens bepaalde mensen is het een W maar ik zie er een U in..
Maar waarom wilde je in godsnaam je eigen naam op je arm laten zetten? :') ;(
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:08:13 #21
395200 deadprez
One more rail
pi_135203602
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:05 schreef Basp1 het volgende:
Leuke kwekerij fotos erbij. :D
Inderdaad. _O-
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135203609
Ehh die andere foto's is een foutje! Hehe.. Kweet van niks.. 😝
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:08:45 #23
356891 Abed
hooggeleid
pi_135203626
Ik zie wietteelt pica's en een voedingsschema want TS wil graag sterk worden.
Past perfect in het beeld van een tattoo, TS is namelijk een tokkie.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:08:46 #24
395200 deadprez
One more rail
pi_135203630
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef crystalmef het volgende:
Ehh die andere foto's is een foutje! Hehe.. Kweet van niks.. 😝
Ja vast. Topic doorgestuurd naar de politie. :)
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135203632
Heb je moeite om je naam te onthouden dat je je eigen naam laat tatoeeren?
pi_135203635
Ik lees mattheu idd
pi_135203677
Ik zie er gewoon een W in. Ik vind hem wel mooi.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:10:05 #28
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_135203706
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef crystalmef het volgende:
Ehh die andere foto's is een foutje! Hehe.. Kweet van niks.. 😝
Topic is doorgestuurd naar de digitale recherche.
Is je anus al geprepareerd voor gevangenisbezoek?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_135203722
Ts _O-
pi_135203730
Als ze me ooit ergens dood vinden weten ze in iedergeval me naam, kheb geen familie of dergelijke haha
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:11:27 #31
395200 deadprez
One more rail
pi_135203764
:|W
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135203781
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef crystalmef het volgende:
Als ze me ooit ergens dood vinden weten ze in iedergeval me naam, kheb geen familie of dergelijke haha
Je voornaam, ja. Tattooeer dan je sofinummer.
Oh.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:11:49 #33
395200 deadprez
One more rail
pi_135203788
Ik hoop niet dat je de ambitie had om een fatsoenlijke baan te krijgen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:11:50 #34
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_135203789
Beter tatoeėren ze 'geen ingang' boven je anus.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_135203822
Ik zie er niet echt een u in, en ik vind hem zowaar best mooi. Maargoed, een goede tattoėerder kan dat wel voor je aanpassen als je er zelf niet tevreden over bent.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:12:24 #36
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_135203826
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Je voornaam, ja.
Mattheu zullen ze niet kennen
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:12:26 #37
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_135203827
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef crystalmef het volgende:
Als ze me ooit ergens dood vinden weten ze in iedergeval me naam, kheb geen familie of dergelijke haha
Dan hebben ze je naam niet. Je heet toch geen Mattheu of wel?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_135203831
Ojee smegm(anus) , zeker je favoriete woord? 😝.
Dat is mooi klote want ga naar de luchtmacht/marechausse hehe.
pi_135203881
Inderdaad fopje dat is het probleem!
Maar sommige mensen zijn van mening dat het een artistieke W is zoals al eerder gezegd, maarja ben benieuwd of ze er wat van kunnen maken
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:14:09 #40
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_135203909
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:12 schreef crystalmef het volgende:
Ojee smegm(anus) , zeker je favoriete woord? 😝.
Dat is mooi klote want ga naar de luchtmacht/marechausse hehe.
Het cabaretierduo smeg en manus niet kennen :')
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:14:13 #41
395200 deadprez
One more rail
pi_135203910
Wat heb je eigenlijk betaald voor dat ding?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:14:36 #42
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_135203926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:12 schreef crystalmef het volgende:
Ojee smegm(anus) , zeker je favoriete woord? 😝.
Dat is mooi klote want ga naar de luchtmacht/marechausse hehe.
Kanonvoer?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:14:56 #43
365231 Fera
Fire & Blood
pi_135203940
Het lijkt een U, omdat het laatste stukje van de W niet dik is aangezet, terwijl de eerste lijnen van de W dat wel zijn. Daardoor wordt de U-vorm meer geaccentueerd. Dus je kunt het laten fixen door dat laatste lijntje van de W bij te werken, zodat de W-vorm er wat meer uitspringt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:15:06 #44
356891 Abed
hooggeleid
pi_135203952
:|W
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_135204004
Dat zijn een paar beste rakkers vriend
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:15:51 #46
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135204005
TS :')
Tattoo van jezelf :')
Andere foto's :')
Weed :')
Voedingsschema :')
TS :')
TS :')
TS :')
TS :')
:')
En altijd het laatste woord.
pi_135204015
Hoe lang heb je die tatoeage al?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_135204030
Mooie wiedplantage.
Flesje bier
pi_135204055
TS, ik zie wiet niet op je voedingsschema staan..
Oh.
pi_135204068
Ja omdat die laatste streep van de W achter dat krulletje loopt, maar die tattoo vind ik zelf wel mooi, misschien dat ze het nog kunnen veranderen dat het duidelijk een W wordt?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:16:57 #51
356891 Abed
hooggeleid
pi_135204069
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_135204073
Prijs durf ik niet meer te zeggen, is al zo lang geleden.
In iedergeval is het bij dezelfde tattooeerder als waarbij ben saunders zijn gezichf heeft laten tattooeeren
pi_135204115
Duidelijk een w op het eind, wel een lelijke tattoo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:17:50 #54
356891 Abed
hooggeleid
pi_135204118
Wel geslaagde troll overigens.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:17:51 #55
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_135204119
Je naam tatoeėren. :')
Kan in het rijtje van de naamketting erbij.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_135204131
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef crystalmef het volgende:
Prijs durf ik niet meer te zeggen, is al zo lang geleden.
In iedergeval is het bij dezelfde tattooeerder als waarbij ben saunders zijn gezichf heeft laten tattooeeren
Verkoop je wat van dat groene spul?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_135204150
Heb je misschien een spraakgebrek ts?
pi_135204179
nergens exif info, dat is jammer...
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:19:12 #59
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_135204200
Ik zie er duidelijk een W in, om in de stijl van de andere letters en de versieringen te blijven mag de rechter-poot niet "gevuld" zijn.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_135204244
Snap niet hoe die andere foto's er zijn bij gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')