abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135203635
Ik lees mattheu idd
pi_135203677
Ik zie er gewoon een W in. Ik vind hem wel mooi.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:10:05 #28
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_135203706
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef crystalmef het volgende:
Ehh die andere foto's is een foutje! Hehe.. Kweet van niks.. 😝
Topic is doorgestuurd naar de digitale recherche.
Is je anus al geprepareerd voor gevangenisbezoek?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_135203722
Ts _O-
pi_135203730
Als ze me ooit ergens dood vinden weten ze in iedergeval me naam, kheb geen familie of dergelijke haha
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:11:27 #31
395200 deadprez
One more rail
pi_135203764
:|W
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135203781
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef crystalmef het volgende:
Als ze me ooit ergens dood vinden weten ze in iedergeval me naam, kheb geen familie of dergelijke haha
Je voornaam, ja. Tattooeer dan je sofinummer.
Oh.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:11:49 #33
395200 deadprez
One more rail
pi_135203788
Ik hoop niet dat je de ambitie had om een fatsoenlijke baan te krijgen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:11:50 #34
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_135203789
Beter tatoeëren ze 'geen ingang' boven je anus.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_135203822
Ik zie er niet echt een u in, en ik vind hem zowaar best mooi. Maargoed, een goede tattoëerder kan dat wel voor je aanpassen als je er zelf niet tevreden over bent.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:12:24 #36
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_135203826
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Je voornaam, ja.
Mattheu zullen ze niet kennen
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:12:26 #37
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_135203827
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef crystalmef het volgende:
Als ze me ooit ergens dood vinden weten ze in iedergeval me naam, kheb geen familie of dergelijke haha
Dan hebben ze je naam niet. Je heet toch geen Mattheu of wel?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_135203831
Ojee smegm(anus) , zeker je favoriete woord? 😝.
Dat is mooi klote want ga naar de luchtmacht/marechausse hehe.
pi_135203881
Inderdaad fopje dat is het probleem!
Maar sommige mensen zijn van mening dat het een artistieke W is zoals al eerder gezegd, maarja ben benieuwd of ze er wat van kunnen maken
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:14:09 #40
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_135203909
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:12 schreef crystalmef het volgende:
Ojee smegm(anus) , zeker je favoriete woord? 😝.
Dat is mooi klote want ga naar de luchtmacht/marechausse hehe.
Het cabaretierduo smeg en manus niet kennen :')
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:14:13 #41
395200 deadprez
One more rail
pi_135203910
Wat heb je eigenlijk betaald voor dat ding?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:14:36 #42
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_135203926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:12 schreef crystalmef het volgende:
Ojee smegm(anus) , zeker je favoriete woord? 😝.
Dat is mooi klote want ga naar de luchtmacht/marechausse hehe.
Kanonvoer?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:14:56 #43
365231 Fera
Fire & Blood
pi_135203940
Het lijkt een U, omdat het laatste stukje van de W niet dik is aangezet, terwijl de eerste lijnen van de W dat wel zijn. Daardoor wordt de U-vorm meer geaccentueerd. Dus je kunt het laten fixen door dat laatste lijntje van de W bij te werken, zodat de W-vorm er wat meer uitspringt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:15:06 #44
356891 Abed
hooggeleid
pi_135203952
:|W
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_135204004
Dat zijn een paar beste rakkers vriend
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:15:51 #46
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135204005
TS :')
Tattoo van jezelf :')
Andere foto's :')
Weed :')
Voedingsschema :')
TS :')
TS :')
TS :')
TS :')
:')
En altijd het laatste woord.
pi_135204015
Hoe lang heb je die tatoeage al?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_135204030
Mooie wiedplantage.
Flesje bier
pi_135204055
TS, ik zie wiet niet op je voedingsschema staan..
Oh.
pi_135204068
Ja omdat die laatste streep van de W achter dat krulletje loopt, maar die tattoo vind ik zelf wel mooi, misschien dat ze het nog kunnen veranderen dat het duidelijk een W wordt?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')