abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135206457
No worries, je kan de rest gewoon invullen met een HB-potlood.
pi_135206464
Het hoef niet zoveel mogelijk actie te zijn, maar hoe wel van verandering in mijn werkzaamheden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:01:57 #128
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135206502
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef deadprez het volgende:

[..]

Avontuur. :') Beetje schieten op onschuldige mensen in verre landen waar je eigenlijk helemaal niks te zoeken hebt.
Ik mag hopen van niet dat ts dat gaat doen :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_135206507
En anders zoek je een leuke knul op die Matthijx heet.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:02:22 #130
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_135206526
Je naam komt neem ik aan van crystal meth, das ook drugs schat.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_135206582
Let trouwens op de zuurgraad van de bodem van je wietplantjes, mocht het nodig zijn, voeg wat druppels azijn toe.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:03:49 #132
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_135206599
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:56 schreef crystalmef het volgende:
Ik heb 2 tattoo's, geen wiet plantage, en wat is er met mijn nickname mis?
Geen idee.. Je hebt wat voorliefde voor drugs denk ik :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_135206628
Als marechaussee of korporaal grondverdediger , is alles gericht op defensieve taken oftewel veiligheid, dus heeft niks te maken met op onschuldige mensen schieten.
pi_135206633
Ts waar woon jij?
pi_135206667
Ik gebruik geen drugs , rook niet en drink niet.
Het is gewoon een nickname.
pi_135206696
In de buurt van den bosch koning pils.
pi_135206740
Je bent 21 jaar oud; 172 centimeter lang; hebt een vetpercentage van 9,2 en een activiteitsfactor van 1,375.

/helderziende-modus
pi_135206748
Ben jij dima?
pi_135206795
Schema is al heel oud, ben ondertussen alweer veel verder.
En wie is dima?
pi_135206818
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef Fopje het volgende:
Lijkt inderdaad meer een 'u' ja. :o

En wat een enorm lelijk ding. Waarom wilde je trouwens je eigen naam op je pols? _O-
Dit.
IT'er in hart en nieren
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:11:50 #141
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135207015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:05 schreef crystalmef het volgende:
Ik gebruik geen drugs , rook niet en drink niet.
Het is gewoon een nickname.
als je toch niet rookt, geef mij eens een van die planten, ik wil het wel eens proberen :D
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:14:41 #142
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135207211
Doe normaal over TS' tattoo :') Als hij dat nou mooi vindt. Zo lelijk is ie niet hoor. Wel groot.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:15:06 #143
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_135207243
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef richolio het volgende:
Ts wordt soldaat in het leger van Richolandia.

RICHOLANDIA FTW SOS PENISBEELDEN EN JUMbo's
wanneer gaan we weer continenten verdelen :9
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_135207321
Lelijk gezet, maar je hebt dan ook wel een smal armpje, dat staat daar sowieso niet, een beetje tattooeur had je dat wel verteld, jammer.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:17:08 #145
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135207362
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:15 schreef Faux. het volgende:

[..]

wanneer gaan we weer continenten verdelen :9
Ik hoop binnenkort :9~ Dat was leuk inderdaad. Kost wel veel tijd. :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_135207444
Richolio dankje, maarja iedereen heeft zn eigen mening over wat mooi is en wat niet he.
En gelukkig maar anders werd het allemaal saai en hetzelfde.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:19:16 #147
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_135207478
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik hoop binnenkort :9~ Dat was leuk inderdaad. Kost wel veel tijd. :P
we moeten eigenlijk de opzet veranderen. het is nu vooral een wie blijft het langste wakker-wedstrijdje. ideeën? :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_135207541
Lompehork de foto is ook vrij oud, ik ben van postuur breed en train ook al erg lang ondertussen alleen de onderarmen lopen wel wat achter.
pi_135207631
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef crystalmef het volgende:
Lompehork de foto is ook vrij oud, ik ben van postuur breed en train ook al erg lang ondertussen alleen de onderarmen lopen wel wat achter.
Maak eens een nieuwe foto.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:24:04 #150
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135207774
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef Faux. het volgende:

[..]

we moeten eigenlijk de opzet veranderen. het is nu vooral een wie blijft het langste wakker-wedstrijdje. ideeën? :D
Inderdaad, ik moest uiteindelijk wel slapen, toen werd mijn land dus veroverd -O-Ik heb alleen geen idee hoe.. Misschien moeten we even die andere vragen om ideeën :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')