Ik mag hopen van niet dat ts dat gaat doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Avontuur.Beetje schieten op onschuldige mensen in verre landen waar je eigenlijk helemaal niks te zoeken hebt.
Geen idee.. Je hebt wat voorliefde voor drugs denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:56 schreef crystalmef het volgende:
Ik heb 2 tattoo's, geen wiet plantage, en wat is er met mijn nickname mis?
Dit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef Fopje het volgende:
Lijkt inderdaad meer een 'u' ja.![]()
En wat een enorm lelijk ding. Waarom wilde je trouwens je eigen naam op je pols?
als je toch niet rookt, geef mij eens een van die planten, ik wil het wel eens proberenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:05 schreef crystalmef het volgende:
Ik gebruik geen drugs , rook niet en drink niet.
Het is gewoon een nickname.
wanneer gaan we weer continenten verdelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef richolio het volgende:
Ts wordt soldaat in het leger van Richolandia.
RICHOLANDIA FTW SOS PENISBEELDEN EN JUMbo's
Ik hoop binnenkortquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer continenten verdelen
we moeten eigenlijk de opzet veranderen. het is nu vooral een wie blijft het langste wakker-wedstrijdje. ideeën?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkortDat was leuk inderdaad. Kost wel veel tijd.
Maak eens een nieuwe foto.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef crystalmef het volgende:
Lompehork de foto is ook vrij oud, ik ben van postuur breed en train ook al erg lang ondertussen alleen de onderarmen lopen wel wat achter.
Inderdaad, ik moest uiteindelijk wel slapen, toen werd mijn land dus veroverdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
we moeten eigenlijk de opzet veranderen. het is nu vooral een wie blijft het langste wakker-wedstrijdje. ideeën?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |