Moet je wel snel zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef crystalmef het volgende:
Punt van dit topic?
Even checken hoe andere dit zien maar de meningen zijn duidelijk verdeeld, de ziet een U de een ziet een W oftewel het kan allebei.
Eventueel kan ik het nog laten aanpassen denk ik
Meer van die betekenisloze rommel?quote:
Alles wat fit is en orders volgt is geschikt voor defensie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
Laten ze in het leger eigenlijk wel tokkies die onder de tatoeages zitten toe?
Mooi tentje inderdaad .quote:
Niks mis mee, beter dan een hersenloos soldaatje zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef crystalmef het volgende:
Deadprez, waar baseer jij dat op?
Ik ben zeker geen tokkie en zit ook niet helemaal onder de tattoo's ofzo.
En ze willen liever iemand als ik, dan een magere pc nerd bijvoorbeeld.
Ik ben sportief aangelegd en kom tenminste uit mijn bureaustoel.
True dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Alles wat fit is en orders volgt is geschikt voor defensie.
Een wietplantage hebben, een naam als Crystalmef en onder de tattoo's zitten.. Nee, jij bent geen tokkiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef crystalmef het volgende:
Deadprez, waar baseer jij dat op?
Ik ben zeker geen tokkie en zit ook niet helemaal onder de tattoo's ofzo.
En ze willen liever iemand als ik, dan een magere pc nerd bijvoorbeeld.
Ik ben sportief aangelegd en kom tenminste uit mijn bureaustoel.
Hehequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Je voornaam, ja. Tattooeer dan je sofinummer.
bulletmeat, wat heb je anders nodig dan bulletmeat and hitech wapens?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
Laten ze in het leger eigenlijk wel tokkies die onder de tatoeages zitten toe?
TS heeft dus een paar keer Call of Duty gespeeld en wil dit nu in het echt gaan doen ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:49 schreef crystalmef het volgende:
Het lijkt me bijde leuk, maar ik denk ook vooruit kwa promoties enz want dat wil ik ook graag.
En bij welke van de 2 heb je meer actie.
En wat verdiend beter.
Maar je wil toch zoveel mogelijk actie? Dan zou ik niet bij de marechaussee gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef crystalmef het volgende:
En even voor de duidelijkheid ik wil geen soldaat worden, en marechaussee bijvoorbeeld is gewoon een opsporings ambtenaar met een militaire status.
TS zoekt waarschijnlijk het avontuur op. Wat niet raar is, veel jongens willen dat. Ik ook, maar ik hou niet van sport en ben lui dus fokda legerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
Even uit het andere topic van TS;
[..]
TS heeft dus een paar keer Call of Duty gespeeld en wil dit nu in het echt gaan doen ofzo?
Avontuur.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef richolio het volgende:
[..]
TS zoekt waarschijnlijk het avontuur op. Wat niet raar is, veel jongens willen dat. Ik ook, maar ik hou niet van sport en ben lui dus fokda legerHoewel het me soms wel chill lijkt.
Ik mag hopen van niet dat ts dat gaat doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Avontuur.Beetje schieten op onschuldige mensen in verre landen waar je eigenlijk helemaal niks te zoeken hebt.
Geen idee.. Je hebt wat voorliefde voor drugs denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:56 schreef crystalmef het volgende:
Ik heb 2 tattoo's, geen wiet plantage, en wat is er met mijn nickname mis?
Dit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef Fopje het volgende:
Lijkt inderdaad meer een 'u' ja.![]()
En wat een enorm lelijk ding. Waarom wilde je trouwens je eigen naam op je pols?
als je toch niet rookt, geef mij eens een van die planten, ik wil het wel eens proberenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:05 schreef crystalmef het volgende:
Ik gebruik geen drugs , rook niet en drink niet.
Het is gewoon een nickname.
wanneer gaan we weer continenten verdelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef richolio het volgende:
Ts wordt soldaat in het leger van Richolandia.
RICHOLANDIA FTW SOS PENISBEELDEN EN JUMbo's
Ik hoop binnenkortquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer continenten verdelen
we moeten eigenlijk de opzet veranderen. het is nu vooral een wie blijft het langste wakker-wedstrijdje. ideeën?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkortDat was leuk inderdaad. Kost wel veel tijd.
Maak eens een nieuwe foto.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef crystalmef het volgende:
Lompehork de foto is ook vrij oud, ik ben van postuur breed en train ook al erg lang ondertussen alleen de onderarmen lopen wel wat achter.
Inderdaad, ik moest uiteindelijk wel slapen, toen werd mijn land dus veroverdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
we moeten eigenlijk de opzet veranderen. het is nu vooral een wie blijft het langste wakker-wedstrijdje. ideeën?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |