abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135205367
Punt van dit topic?
Even checken hoe andere dit zien maar de meningen zijn duidelijk verdeeld, de ziet een U de een ziet een W oftewel het kan allebei.
Eventueel kan ik het nog laten aanpassen denk ik
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:40:10 #102
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_135205436
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef Fopje het volgende:

[..]

Het woord 'been' op je benen?
_O- _O-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:40:36 #103
395284 tetouaribo
expectations
pi_135205453
Volgens mij wil je opgepakt worden.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135205469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef crystalmef het volgende:
Punt van dit topic?
Even checken hoe andere dit zien maar de meningen zijn duidelijk verdeeld, de ziet een U de een ziet een W oftewel het kan allebei.
Eventueel kan ik het nog laten aanpassen denk ik
Moet je wel snel zijn.

Anders moet je het zelf doen in de gevangenis.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:41:10 #105
395200 deadprez
One more rail
pi_135205479
Trouwens, bij de marechaussee of bij de luchtmacht? ik heb er verder echt totaal gen verstand van, maar daar zit toch echt een wereld van verschil tussen?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:41:33 #106
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_135205495
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:31 schreef crystalmef het volgende:
Ja, Heb er nog meer laten plakken
Meer van die betekenisloze rommel?
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_135205742
Deadprez dat klopt maar ik zie in bijde banen wel wat.
Civilian, nee de andere hebben wel meer betekenis.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:47:51 #108
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_135205830
Hallo,

Dank voor de snelle melding van alle FOK!kers. We komen TS vanavond een bezoekje brengen.

Vriendelijke groet,
Bert, Openbaar Ministerie.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:48:14 #109
395200 deadprez
One more rail
pi_135205851
Laten ze in het leger eigenlijk wel tokkies die onder de tatoeages zitten toe?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:51:44 #110
395284 tetouaribo
expectations
pi_135206029
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
Laten ze in het leger eigenlijk wel tokkies die onder de tatoeages zitten toe?
Alles wat fit is en orders volgt is geschikt voor defensie.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135206031
Deadprez, waar baseer jij dat op?
Ik ben zeker geen tokkie en zit ook niet helemaal onder de tattoo's ofzo.
En ze willen liever iemand als ik, dan een magere pc nerd bijvoorbeeld.
Ik ben sportief aangelegd en kom tenminste uit mijn bureaustoel.
pi_135206131
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:05 schreef Basp1 het volgende:
Leuke kwekerij fotos erbij. :D
Mooi tentje inderdaad .
Ik zou die laatste letter weg laten laseren en dan het geheel opnieuw.
Blijft de kleurstrerkte hetzelfde, verbouwen blijf je altijd zien
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:53:49 #113
395200 deadprez
One more rail
pi_135206133
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef crystalmef het volgende:
Deadprez, waar baseer jij dat op?
Ik ben zeker geen tokkie en zit ook niet helemaal onder de tattoo's ofzo.
En ze willen liever iemand als ik, dan een magere pc nerd bijvoorbeeld.
Ik ben sportief aangelegd en kom tenminste uit mijn bureaustoel.
Niks mis mee, beter dan een hersenloos soldaatje zijn.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:54:13 #114
395200 deadprez
One more rail
pi_135206153
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Alles wat fit is en orders volgt is geschikt voor defensie.
True dat.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:54:14 #115
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_135206154
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef crystalmef het volgende:
Deadprez, waar baseer jij dat op?
Ik ben zeker geen tokkie en zit ook niet helemaal onder de tattoo's ofzo.
En ze willen liever iemand als ik, dan een magere pc nerd bijvoorbeeld.
Ik ben sportief aangelegd en kom tenminste uit mijn bureaustoel.
Een wietplantage hebben, een naam als Crystalmef en onder de tattoo's zitten.. Nee, jij bent geen tokkie :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:54:58 #116
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135206189
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Je voornaam, ja. Tattooeer dan je sofinummer.
Hehe _O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:56:08 #117
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135206240
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
Laten ze in het leger eigenlijk wel tokkies die onder de tatoeages zitten toe?
bulletmeat, wat heb je anders nodig dan bulletmeat and hitech wapens?
pi_135206254
Ik heb 2 tattoo's, geen wiet plantage, en wat is er met mijn nickname mis?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:57:37 #119
395200 deadprez
One more rail
pi_135206297
Even uit het andere topic van TS;

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:49 schreef crystalmef het volgende:
Het lijkt me bijde leuk, maar ik denk ook vooruit kwa promoties enz want dat wil ik ook graag.
En bij welke van de 2 heb je meer actie.
En wat verdiend beter.
TS heeft dus een paar keer Call of Duty gespeeld en wil dit nu in het echt gaan doen ofzo? :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135206323
En even voor de duidelijkheid ik wil geen soldaat worden, en marechaussee bijvoorbeeld is gewoon een opsporings ambtenaar met een militaire status.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:59:31 #121
395200 deadprez
One more rail
pi_135206391
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef crystalmef het volgende:
En even voor de duidelijkheid ik wil geen soldaat worden, en marechaussee bijvoorbeeld is gewoon een opsporings ambtenaar met een militaire status.
Maar je wil toch zoveel mogelijk actie? Dan zou ik niet bij de marechaussee gaan.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135206400
Nee deadprez, ik ben hondengeleider in de beveiliging en wil graag wat anders.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:00:07 #123
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135206413
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
Even uit het andere topic van TS;

[..]

TS heeft dus een paar keer Call of Duty gespeeld en wil dit nu in het echt gaan doen ofzo? :')
TS zoekt waarschijnlijk het avontuur op. Wat niet raar is, veel jongens willen dat. Ik ook, maar ik hou niet van sport en ben lui dus fokda leger :{w Hoewel het me soms wel chill lijkt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:00:40 #124
395200 deadprez
One more rail
pi_135206440
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef richolio het volgende:

[..]

TS zoekt waarschijnlijk het avontuur op. Wat niet raar is, veel jongens willen dat. Ik ook, maar ik hou niet van sport en ben lui dus fokda leger :{w Hoewel het me soms wel chill lijkt.
Avontuur. :') Beetje schieten op onschuldige mensen in verre landen waar je eigenlijk helemaal niks te zoeken hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:00:58 #125
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135206453
Ts wordt soldaat in het leger van Richolandia.

RICHOLANDIA FTW SOS PENISBEELDEN EN JUMbo's
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')