Verkoop je wat van dat groene spul?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef crystalmef het volgende:
Prijs durf ik niet meer te zeggen, is al zo lang geleden.
In iedergeval is het bij dezelfde tattooeerder als waarbij ben saunders zijn gezichf heeft laten tattooeeren
Leg dat straks maar uit aan oom agent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef crystalmef het volgende:
Snap niet hoe die andere foto's er zijn bij gekomen.
Maar wat is je leveringsgebied?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef crystalmef het volgende:
Snap niet hoe die andere foto's er zijn bij gekomen.
Dat had al een waarschuwing moeten zijn dus......quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef crystalmef het volgende:
Prijs durf ik niet meer te zeggen, is al zo lang geleden.
In iedergeval is het bij dezelfde tattooeerder als waarbij ben saunders zijn gezichf heeft laten tattooeeren
maar na het lezen kan ik er zowel een u als w van makenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
Ik kan er sowieso nauwelijks uit op maken wat er staat, wat een gedrocht.
Inderdaad. Al vind ik het meer op een u lijken dan een w.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar na het lezen kan ik er zowel een u als w van maken
Vervelend he, zo'n drugsoorlog.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef crystalmef het volgende:
Als ze me ooit ergens dood vinden weten ze in iedergeval me naam, kheb geen familie of dergelijke haha
komt door het schrift, die knul die het gezet heeft heeft het neit echt goed gedaan, de afwerking en cohesiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. Al vind ik het meer op een u lijken dan een w.
Je maakt het alleen maar ongeloofwaardiger op deze manier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef crystalmef het volgende:
Even over die teelt foto, dit is niet van mij dit is bij de upload terecht gekomen omdat ik vanaf mijn mobiel de foto heb geupload en die plantage foto's komen waarschijnlijk uit een groeps chat van whatsapp.
ja ok, maar hang toch maar spiegelplaten opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef crystalmef het volgende:
Even over die teelt foto, dit is niet van mij dit is bij de upload terecht gekomen omdat ik vanaf mijn mobiel de foto heb geupload en die plantage foto's komen waarschijnlijk uit een groeps chat van whatsapp.
Jajaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef crystalmef het volgende:
Even over die teelt foto, dit is niet van mij dit is bij de upload terecht gekomen omdat ik vanaf mijn mobiel de foto heb geupload en die plantage foto's komen waarschijnlijk uit een groeps chat van whatsapp.
Bang dat je hem vergeet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef crystalmef het volgende:
Ik heb mijn naam laten tattoeeren op mijn pols
quote:
Die W mag wel wat duidelijker. Op het eerste gezicht zie ik een U, pas bij de 2e keer kijken zie ik dat het een W is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef crystalmef het volgende:
Hallo mensen!
Bij deze stel ik me ff kort voor
Ik ben Matthew, 22 jaartjes jong!
Nu zit ik met het volgende ik heb al heel lang geleden een tattoo laten zetten.
Ik heb mijn naam laten tattoeeren op mijn pols, MATTHEW.
Maar ik krijg het idee dat er MATTHEU staat ??
Is dit gewoon omdat ik dat zo verbeeld of een fail van de tattooeerder?
En zou het nog mogelijk zijn nog een W van te kunnen maken?
[ link | http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/845/6sbd.jpg (copy/paste deze link) ]
Groetjes!
Het woord 'been' op je benen?quote:
Ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef crystalmef het volgende:
Even serieus, ik heb geen kwekerij.
Kan ik ook zeker niet gebruiken nu ik bij de marechaussee of luchtmacht aan de slag ga.
Iemand hier trouwens werkzaam voor defensie of zal ik daarvoor maar ff naar een ander topic gaan?
Waarom heb je daar dan foto's van geupload? Op 22 december om 3 u 's middags. Gemaakt met je iPhone 4.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef crystalmef het volgende:
Even serieus, ik heb geen kwekerij.
Kan ik ook zeker niet gebruiken nu ik bij de marechaussee of luchtmacht aan de slag ga.
Iemand hier trouwens werkzaam voor defensie of zal ik daarvoor maar ff naar een ander topic gaan?
Defensiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef crystalmef het volgende:
Even serieus, ik heb geen kwekerij.
Kan ik ook zeker niet gebruiken nu ik bij de marechaussee of luchtmacht aan de slag ga.
Iemand hier trouwens werkzaam voor defensie of zal ik daarvoor maar ff naar een ander topic gaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |