abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135204690
Even over die teelt foto, dit is niet van mij dit is bij de upload terecht gekomen omdat ik vanaf mijn mobiel de foto heb geupload en die plantage foto's komen waarschijnlijk uit een groeps chat van whatsapp.
pi_135204702
Mijn god.. Sommige mensen zijn gewoon te dom voor woorden. :')
Somewhere between a mistress and commitment...
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:27:19 #73
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135204703
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:

[..]

Inderdaad. Al vind ik het meer op een u lijken dan een w.
komt door het schrift, die knul die het gezet heeft heeft het neit echt goed gedaan, de afwerking en cohesie :N
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:27:49 #74
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_135204732
Je eigen naam tatoeëren.. wat een zelfbevlekking :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:27:49 #75
395200 deadprez
One more rail
pi_135204733
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef crystalmef het volgende:
Even over die teelt foto, dit is niet van mij dit is bij de upload terecht gekomen omdat ik vanaf mijn mobiel de foto heb geupload en die plantage foto's komen waarschijnlijk uit een groeps chat van whatsapp.
Je maakt het alleen maar ongeloofwaardiger op deze manier. :') Maar doe maar rustig, we hebben het topic niet echt naar de politie gestuurd.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:27:53 #76
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135204737
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef crystalmef het volgende:
Even over die teelt foto, dit is niet van mij dit is bij de upload terecht gekomen omdat ik vanaf mijn mobiel de foto heb geupload en die plantage foto's komen waarschijnlijk uit een groeps chat van whatsapp.
ja ok, maar hang toch maar spiegelplaten op
pi_135204808
Haha. TS is een debiel.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135204815
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef crystalmef het volgende:
Even over die teelt foto, dit is niet van mij dit is bij de upload terecht gekomen omdat ik vanaf mijn mobiel de foto heb geupload en die plantage foto's komen waarschijnlijk uit een groeps chat van whatsapp.
Jaja
pi_135204822
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef crystalmef het volgende:
Ik heb mijn naam laten tattoeeren op mijn pols
Bang dat je hem vergeet? :')
pi_135204833
Hahaha Life2.0 😝
pi_135204841
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Bang dat je hem vergeet? :')
_O-
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135204851
Gekke pols
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:30:10 #83
356891 Abed
hooggeleid
pi_135204863
Topic vd dag.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_135204904
Ts heb je nog meer plakplaatjes?
pi_135204929
Ha, die wiet foto's.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_135204959
Ja, Heb er nog meer laten plakken
pi_135205002
Ok dit geloof ik gewoon echt niet meer :')

Komop, vertel, van wie ben je een kloon TS?
pi_135205020
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:31 schreef crystalmef het volgende:
Ja, Heb er nog meer laten plakken
Foto's?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:34:06 #89
395200 deadprez
One more rail
pi_135205076
wtf is met die kutsmilies die ts de hele tijd gebruikt trouwens :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135205100
Zal later de andere's nog eens posten koningpils, en mrbanaan1 wat is er niet te geloven?
pi_135205137
Politie gebeld, ze hebben al contact gelegd met de NSA en ze komen morgen je oppakken.
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Milo¨ević (1941-2006)
pi_135205151
Hoe lang heb jij die wietkwekerij al?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135205234
t is even zoeken maar het laatste gedeelte van de w is opeens veel langer en breder, ik snap wat je bedoelt, maar wat is het punt van deze topic?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:36:50 #94
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_135205236
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef crystalmef het volgende:
Hallo mensen!
Bij deze stel ik me ff kort voor
Ik ben Matthew, 22 jaartjes jong!
Nu zit ik met het volgende ik heb al heel lang geleden een tattoo laten zetten.
Ik heb mijn naam laten tattoeeren op mijn pols, MATTHEW.
Maar ik krijg het idee dat er MATTHEU staat ??
Is dit gewoon omdat ik dat zo verbeeld of een fail van de tattooeerder?
En zou het nog mogelijk zijn nog een W van te kunnen maken?

[ link | http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/845/6sbd.jpg (copy/paste deze link) ]

Groetjes!
Die W mag wel wat duidelijker. Op het eerste gezicht zie ik een U, pas bij de 2e keer kijken zie ik dat het een W is.
pi_135205270
Ik zou mijn arm laten villen, wat een lelijke tattoo. :r
pi_135205275
Even serieus, ik heb geen kwekerij.
Kan ik ook zeker niet gebruiken nu ik bij de marechaussee of luchtmacht aan de slag ga.
Iemand hier trouwens werkzaam voor defensie of zal ik daarvoor maar ff naar een ander topic gaan?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:37:23 #97
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_135205277
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:31 schreef crystalmef het volgende:
Ja, Heb er nog meer laten plakken
Het woord 'been' op je benen?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:37:43 #98
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_135205297
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef crystalmef het volgende:
Even serieus, ik heb geen kwekerij.
Kan ik ook zeker niet gebruiken nu ik bij de marechaussee of luchtmacht aan de slag ga.
Iemand hier trouwens werkzaam voor defensie of zal ik daarvoor maar ff naar een ander topic gaan?
Ik ;)
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_135205315
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef crystalmef het volgende:
Even serieus, ik heb geen kwekerij.
Kan ik ook zeker niet gebruiken nu ik bij de marechaussee of luchtmacht aan de slag ga.
Iemand hier trouwens werkzaam voor defensie of zal ik daarvoor maar ff naar een ander topic gaan?
Waarom heb je daar dan foto's van geupload? Op 22 december om 3 u 's middags. Gemaakt met je iPhone 4.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 20:39:10 ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:38:04 #100
395200 deadprez
One more rail
pi_135205316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef crystalmef het volgende:
Even serieus, ik heb geen kwekerij.
Kan ik ook zeker niet gebruiken nu ik bij de marechaussee of luchtmacht aan de slag ga.
Iemand hier trouwens werkzaam voor defensie of zal ik daarvoor maar ff naar een ander topic gaan?
Defensie

hier chillen alle soldaatjes.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135205367
Punt van dit topic?
Even checken hoe andere dit zien maar de meningen zijn duidelijk verdeeld, de ziet een U de een ziet een W oftewel het kan allebei.
Eventueel kan ik het nog laten aanpassen denk ik
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:40:10 #102
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_135205436
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef Fopje het volgende:

[..]

Het woord 'been' op je benen?
_O- _O-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:40:36 #103
395284 tetouaribo
expectations
pi_135205453
Volgens mij wil je opgepakt worden.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135205469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef crystalmef het volgende:
Punt van dit topic?
Even checken hoe andere dit zien maar de meningen zijn duidelijk verdeeld, de ziet een U de een ziet een W oftewel het kan allebei.
Eventueel kan ik het nog laten aanpassen denk ik
Moet je wel snel zijn.

Anders moet je het zelf doen in de gevangenis.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:41:10 #105
395200 deadprez
One more rail
pi_135205479
Trouwens, bij de marechaussee of bij de luchtmacht? ik heb er verder echt totaal gen verstand van, maar daar zit toch echt een wereld van verschil tussen?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')