komt door het schrift, die knul die het gezet heeft heeft het neit echt goed gedaan, de afwerking en cohesiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. Al vind ik het meer op een u lijken dan een w.
Je maakt het alleen maar ongeloofwaardiger op deze manier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef crystalmef het volgende:
Even over die teelt foto, dit is niet van mij dit is bij de upload terecht gekomen omdat ik vanaf mijn mobiel de foto heb geupload en die plantage foto's komen waarschijnlijk uit een groeps chat van whatsapp.
ja ok, maar hang toch maar spiegelplaten opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef crystalmef het volgende:
Even over die teelt foto, dit is niet van mij dit is bij de upload terecht gekomen omdat ik vanaf mijn mobiel de foto heb geupload en die plantage foto's komen waarschijnlijk uit een groeps chat van whatsapp.
Jajaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef crystalmef het volgende:
Even over die teelt foto, dit is niet van mij dit is bij de upload terecht gekomen omdat ik vanaf mijn mobiel de foto heb geupload en die plantage foto's komen waarschijnlijk uit een groeps chat van whatsapp.
Bang dat je hem vergeet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef crystalmef het volgende:
Ik heb mijn naam laten tattoeeren op mijn pols
quote:
Die W mag wel wat duidelijker. Op het eerste gezicht zie ik een U, pas bij de 2e keer kijken zie ik dat het een W is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef crystalmef het volgende:
Hallo mensen!
Bij deze stel ik me ff kort voor
Ik ben Matthew, 22 jaartjes jong!
Nu zit ik met het volgende ik heb al heel lang geleden een tattoo laten zetten.
Ik heb mijn naam laten tattoeeren op mijn pols, MATTHEW.
Maar ik krijg het idee dat er MATTHEU staat ??
Is dit gewoon omdat ik dat zo verbeeld of een fail van de tattooeerder?
En zou het nog mogelijk zijn nog een W van te kunnen maken?
[ link | http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/845/6sbd.jpg (copy/paste deze link) ]
Groetjes!
Het woord 'been' op je benen?quote:
Ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef crystalmef het volgende:
Even serieus, ik heb geen kwekerij.
Kan ik ook zeker niet gebruiken nu ik bij de marechaussee of luchtmacht aan de slag ga.
Iemand hier trouwens werkzaam voor defensie of zal ik daarvoor maar ff naar een ander topic gaan?
Waarom heb je daar dan foto's van geupload? Op 22 december om 3 u 's middags. Gemaakt met je iPhone 4.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef crystalmef het volgende:
Even serieus, ik heb geen kwekerij.
Kan ik ook zeker niet gebruiken nu ik bij de marechaussee of luchtmacht aan de slag ga.
Iemand hier trouwens werkzaam voor defensie of zal ik daarvoor maar ff naar een ander topic gaan?
Defensiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef crystalmef het volgende:
Even serieus, ik heb geen kwekerij.
Kan ik ook zeker niet gebruiken nu ik bij de marechaussee of luchtmacht aan de slag ga.
Iemand hier trouwens werkzaam voor defensie of zal ik daarvoor maar ff naar een ander topic gaan?
Moet je wel snel zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef crystalmef het volgende:
Punt van dit topic?
Even checken hoe andere dit zien maar de meningen zijn duidelijk verdeeld, de ziet een U de een ziet een W oftewel het kan allebei.
Eventueel kan ik het nog laten aanpassen denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |