Omdat de camera een soort straling afgeeft waardoor inkt nog wel eens gaat verschuiven. Het zou dus kunnen dat er ondertussen 'Marcel' staat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef crystalmef het volgende:
Koningpils, hoezo een nieuwe foto maken van mijn pols haha?
Topic aanmakenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest uiteindelijk wel slapen, toen werd mijn land dus veroverdIk heb alleen geen idee hoe.. Misschien moeten we even die andere vragen om ideeën
Meer rukkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef crystalmef het volgende:
Lompehork de foto is ook vrij oud, ik ben van postuur breed en train ook al erg lang ondertussen alleen de onderarmen lopen wel wat achter.
Dít, kan niet missen. Tokkie 101.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef Abed het volgende:
Ik zie wietteelt pica's en een voedingsschema want TS wil graag sterk worden.
Past perfect in het beeld van een tattoo, TS is namelijk een tokkie.
Ja, ik heb ook een vrij oude foto, ondertussen ben ik wereldkampioen bodybuilding en heb ik 450 tattoos, echt fantastisch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef crystalmef het volgende:
Lompehork de foto is ook vrij oud, ik ben van postuur breed en train ook al erg lang ondertussen alleen de onderarmen lopen wel wat achter.
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:12 schreef crystalmef het volgende:
Dat is mooi klote want ga naar de luchtmacht/marechausse hehe.
okquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:55 schreef alexisbest het volgende:
[..]
ja maar niemand geeft om jouw mening
Ik zie de W wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef Fopje het volgende:
Lijkt inderdaad meer een 'u' ja.![]()
En wat een enorm lelijk ding. Waarom wilde je trouwens je eigen naam op je pols?
Mannenplanten? Ga je hennepkleding maken?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie de W wel.
Je zal je naam zomaar ineens vergeten zijn. Handig om dan op je arm te kijken. Slimme vent, Matthew
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |