quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, gewoon goed voor elkaar zijn. Niks mis mee.
Jij vindt al snel iets extreem-links he?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:10 schreef arjan1112 het volgende:
De groene amsterdammer kan je toch niet met the economist vergelijken? De groene is een blad voor extreem linkse idioten
Dus je bent al mijn malversaties al vergeten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las twee kranten per dag en een boek per week. Maar bij een grote operatie is er iets mis gegaan; mijn concentratie en geheugen zijn heel slecht geworden.
Ik ken het probleem, zeer frustrerend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las twee kranten per dag en een boek per week. Maar bij een grote operatie is er iets mis gegaan; mijn concentratie en geheugen zijn heel slecht geworden.
jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij vindt al snel iets extreem-links he?
Staat die in de lijst?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
Betyar hebben jullie wel een shoarma boer ?
Ik onthoud wat gevoelens, maar vergeet inderdaad veel feiten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef waht het volgende:
Dus je bent al mijn malversaties al vergeten?
Een vriend van me heeft een supermarkt in een dun bevolkt gebied en die hebben een busje rijden om bejaarden uit omliggende dorpen op te halen en weer thuis te brengen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, gewoon goed voor elkaar zijn. Niks mis mee.
Hoe kan dat dan, jij leert toch nog gewoon?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, zeer frustrerend.
De Groene is helemaal niet zo links.quote:
Doen ze in Vorstenbosch ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een supermarkt in een dun bevolkt gebied en die hebben een busje rijden om bejaarden uit omliggende dorpen op te halen en weer thuis te brengen.
Nee, mijn moeder heeft het.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, jij leert toch nog gewoon?
Ja, zo lust ik er nog wel 5.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
misschien in een ander dorp wel ofzo
Ben je ook vergeten grillworst te halen bij de slager?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik onthoud wat gevoelens, maar vergeet inderdaad veel feiten.
Heb jij even mazzel.
Hmmm, afwachten maar. Iedereen reageert anders op zo'n operatie maar het is geen pretje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, of op zijn minst heel vaak een zere keel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |