Nee, de buren vragen gewoon of ze iets nodig hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef arjan1112 het volgende:
Ja ja... onzin man.. dus jij gaat bij 15 bejaarden een boodschappen lijstje ophalen en dan ga je de hele dag lopen winkelen?
Dan is je concentratie echt een probleem. Zo veel tekst is dat niet. Dan lees je zeker ook nooit een boek?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
De enige reden dat ik geen kranten meer heb, is gebrek aan concentratie. Ik maak dat goed door redelijk veel naar Radio 1 te luisteren.
Nee, als dochterlief een jaar of 8 is mag ze een paard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hebben jullie ook paarden? Net als bij Little House on the Prarie?
Die zat een goede in Boxtel, is helaas dicht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ook een Chinees toch. Anders eten jullie elke dag stamppot.
Precies, net zo'n dorp als bij mijn schoonvader in Friesland. Geen supermarkt of winkel alleen een buurthuis en mensen doen dingen voor elkaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef betyar het volgende:
[..]Nee, wij wonen in een sociaal dorp, mensen doen nog iets voor elkaar.
Wij lenen soms ook suiker of meel van de buren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, de buren vragen gewoon of ze iets nodig hebben.
Ohjee, hoezo dat? veel keelontsteking?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker, er komt nog een onderzoek.
Heb er hélemaal geen zin in.
Dat kon men toen nog niet weten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
The good ol' times, toen er nog gewoon pogingen werden ondernomen om toekomstige libertariërs monddood te maken.
Ik las twee kranten per dag en een boek per week. Maar bij een grote operatie is er iets mis gegaan; mijn concentratie en geheugen zijn heel slecht geworden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan is je concentratie echt een probleem. Zo veel tekst is dat niet. Dan lees je zeker ook nooit een boek?
Nu weer elke dag stamppot dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Die zat een goede in Boxtel, is helaas dicht.
Ja, gewoon goed voor elkaar zijn. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, net zo'n dorp als bij mijn schoonvader in Friesland. Geen supermarkt of winkel alleen een buurthuis en mensen doen dingen voor elkaar.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las twee kranten per dag en een boek per week. Maar bij een grote operatie is er iets mis gegaan; mijn concentratie en geheugen zijn heel slecht geworden.
Het aluhoedje komt met de geboorte.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat kon men toen nog niet weten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, gewoon goed voor elkaar zijn. Niks mis mee.
Jij vindt al snel iets extreem-links he?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:10 schreef arjan1112 het volgende:
De groene amsterdammer kan je toch niet met the economist vergelijken? De groene is een blad voor extreem linkse idioten
Dus je bent al mijn malversaties al vergeten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las twee kranten per dag en een boek per week. Maar bij een grote operatie is er iets mis gegaan; mijn concentratie en geheugen zijn heel slecht geworden.
Ik ken het probleem, zeer frustrerend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij vindt al snel iets extreem-links he?
Staat die in de lijst?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
Betyar hebben jullie wel een shoarma boer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |