Ik onthoud wat gevoelens, maar vergeet inderdaad veel feiten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef waht het volgende:
Dus je bent al mijn malversaties al vergeten?
Een vriend van me heeft een supermarkt in een dun bevolkt gebied en die hebben een busje rijden om bejaarden uit omliggende dorpen op te halen en weer thuis te brengen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, gewoon goed voor elkaar zijn. Niks mis mee.
Hoe kan dat dan, jij leert toch nog gewoon?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, zeer frustrerend.
De Groene is helemaal niet zo links.quote:
Doen ze in Vorstenbosch ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een supermarkt in een dun bevolkt gebied en die hebben een busje rijden om bejaarden uit omliggende dorpen op te halen en weer thuis te brengen.
Nee, mijn moeder heeft het.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, jij leert toch nog gewoon?
Ja, zo lust ik er nog wel 5.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
misschien in een ander dorp wel ofzo
Ben je ook vergeten grillworst te halen bij de slager?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik onthoud wat gevoelens, maar vergeet inderdaad veel feiten.
Heb jij even mazzel.
Hmmm, afwachten maar. Iedereen reageert anders op zo'n operatie maar het is geen pretje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, of op zijn minst heel vaak een zere keel.
Daarom wil de gemeente ook dat bejaarden verhuizen.. de kleine dorpen moeten voor gezinnen met een auto worden enzquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef 99.999 het volgende:
Blij dat we hier vrij veel voorzieningen hebben. Lijkt me toch lastig wanneer je voor alles naar een plaats verderop moet.
Ga jij het zelf ondergaan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmmm, afwachten maar. Iedereen reageert anders op zo'n operatie maar het is geen pretje.
Dat heb ik zowaar nog gedaan - en er hier over gerapporteerd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ben je ook vergeten grillworst te halen bij de slager?
Balen Disana, na zo'n operatie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik onthoud wat gevoelens, maar vergeet inderdaad veel feiten.
Heb jij even mazzel.
Ja, een beetje depressief wat dat betreft, maar verder oké.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat naar. Ik hoop dat het verder een beetje goed met haar gaat?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef 99.999 het volgende:
Blij dat we hier vrij veel voorzieningen hebben. Lijkt me toch lastig wanneer je voor alles naar een plaats verderop moet.
Lekker veel ijsjes eten is natuurlijk wel leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmmm, afwachten maar. Iedereen reageert anders op zo'n operatie maar het is geen pretje.
Slechte slager....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik zowaar nog gedaan - en er hier over gerapporteerd.
Niet te vreten.
Weet je wat frustrerend is? Niet aan discussies mee kunnen doen omdat je de feiten niet paraaat hebt. Dat voelt zo dom.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen Disana, na zo'n operatie.
VVD is ondertussen ook extreem links.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja gewoon. linkser dan de vvd = extreem links.
Tja, die gezinnen hebben een school nodig. Die verdwijnen meestal snel na de superquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Daarom wil de gemeente ook dat bejaarden verhuizen.. de kleine dorpen moeten voor gezinnen met een auto worden enz
Ik kan me er iets bij voorstellen. Wees maar heel lief voor d'r.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, een beetje depressief wat dat betreft, maar verder oké.
Hmm, ik denk dat we VVD over het algemeen wel als 'rechts' kunnen beschouwen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja gewoon. linkser dan de vvd = extreem links.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat frustrerend is? Niet aan discussies mee kunnen doen omdat je de feiten niet paraaat hebt. Dat voelt zo dom.
Ik voorspel alvast een grandioos verlies voor VVD & PvdA in de gemeenteraden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
VVD is ondertussen ook extreem links.
Libertariërs zijn pas links, die willen de hele huurmoordenaarsmarkt in staatshanden houden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
VVD is ondertussen ook extreem links.
Dat is geen slager.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Jumbo. Maar ik ben sowieso niet zo van de worsten.
Omhoog schoppen van tokkies en VVD spagaat van wat ze met die mensen willen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef robin007bond het volgende:
Tsja, als je tegenwoordig een beetje genuanceerd bent is dat al vaak een reden voor mensen om je als "links" te bestempelen.
Ik vind die van de Jumbo wel goed te doen.quote:
Alleen keelpijn? Wat hoop je er mee te bereiken?quote:
Nostradamus in de dop.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ik voorspel alvast een grandioos verlies voor VVD & PvdA in de gemeenteraden.
Dank je. Ga jij nou maar aan je toekomst denken; ik heb ook veel goede jaren gehad dankzij een prima opleiding en leuk werk. Doen!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Echt balen. Ik hoop dat het zich een beetje weet te herstellen. Ik weet verder niet echt hoe dat gaat. Op medisch gebied ben ik echt heel dom. Veel succes Disana!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |