Bonus:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe er altijd een poll in, maar daar krijg je vaak min of meer dezelfde resultaten. Daarom dit keer maar de bookies erin gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
Mods!!!!!!!!!! in de op zetten please
Poll: Wie wint de Australian Open?
• Nadal
• Djokovic
• Ferrer
• Murray
• Del Potro
• Federer
• Haase
• Andere speler uit de top 10
• Speler buiten de top 10
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Veel kanshebbers in dit lijstje. maar natuurlijk voor de chosen one gekozen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
Mods!!!!!!!!!! in de op zetten please
Poll: Wie wint de Australian Open?
• Nadal
• Djokovic
• Ferrer
• Murray
• Del Potro
• Federer
• Haase
• Andere speler uit de top 10
• Speler buiten de top 10
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Aan dezelde kant van de draw.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:10 schreef wimderon het volgende:
Del Potro in het kwart bij Nadal, Federer bij Murray.
Een 4e ronde is een 1/8e finale.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tsonga-Federer zou een 4de ronde zijn dus 1/16e lijkt me.
Zware draw met mogelijk Tsonga-Nadal-Murray-Djokovic.
Voor Federer? Dan bedoel je Tsonga-Murray-Nadal-Djokovic toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tsonga-Federer zou een 4de ronde zijn dus 1/16e lijkt me.
Zware draw met mogelijk Tsonga-Nadal-Murray-Djokovic.
Ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:32 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Voor Federer? Dan bedoel je Tsonga-Murray-Nadal-Djokovic toch?
Verdasco wil ook nog wel eens epische 5-settertjes hebben hierquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:29 schreef TheGeneral het volgende:
Geen Almagro![]()
Dat scheelt weer wat 5-setters
Dit inderdaad. En hem misschien wel meteen de titel kunnen geven, want de andere finalist zal het denk ik wel zwaar krijgen vanaf de kwart.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:42 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Wat een schema![]()
Ze hadden Nole net zo goed gelijk in de finale kunnen inloten.
Becker > Ome Toni.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:47 schreef Norrage het volgende:
Ach, is het een keertje niet Nadal met een makkelijke loting. Mag ook wel eens.
Je vergeet dat Nadal altijd slecht speelt in het begin van de GS's dus waarschijnlijk gaat Tomic winnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef jojomen4 het volgende:
Yessssss! Weer een makkelijke loting voor Rafa!! Hiiiyyyaaaa!!![]()
Hij hoeft maar 1 lastige pot de winnen, dat is die van Delpo. Dan mag hij de halve tegen Fed (die makkelijk Murray pakt). Sinds z'n 17de wint die bijna alle potten tegen Fed (alsof die tegen een labiel klein meisje speelt). Yeaaahhhhh!!! Staat dus zgaz in de finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 potjes uitzenden en dat 'veel tennis' noemenquote:Ook dit jaar zal de NOS, van 13 tot en met 26 januari, veel tennis uitzenden van de Australian Open. De halve finales van de mannen en de finale van zowel de mannen als de vrouwen zijn live op televisie,
Klizan is al ingeloot als Lucky loser.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
Klizan verloor toch ook in de qualies laatste ronde? Die is nu ingeloot tegen Isner
Vannacht? Ik neem aan zondag op maandag?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:00 schreef tennisboy het volgende:
Bertens speelt vannacht de 3de wedstrijd op het Hisense Arena. Huta Galung speelt de 3de wedstrijd op baan 22. Alleen Bertens dus aan het begin van de morgen te zien.
Oh ja tuurlijk! Moet natuurlijk zondag op maandag zijn ja. Mijn excusesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vannacht? Ik neem aan zondag op maandag?
Dus Thiemo mag meedoen. Dan doet dat MP missen minder pijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.
En nu heeft Simon ook afgezegd.
Thiemo stond op nummer 2. Er moet dus nog iemand zich afmelden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dus Thiemo mag meedoen. Dan doet dat MP missen minder pijn
deze nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:00 schreef TheArt het volgende:
Ik zie dat Witthoeft zich geplaatst heeft voor het hoofdtoernooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hi.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:00 schreef TheArt het volgende:
Ik zie dat Witthoeft zich geplaatst heeft voor het hoofdtoernooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
9.30 gewoon hier, dan begint de avondsessie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:28 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Dinsdag avond daar, dus nacht voor ons dacht ik
Hoop wel dat Nadal dan de eerste partij speelt. Anders kan ik het door mijn werk wel vergeten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
9.30 gewoon hier, dan begint de avondsessie.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
3 sets voor Nadal, misschien 4 lijkt me veruit het waarschijnlijkst.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:43 schreef Norrage het volgende:
Gezien het feit dat Tomic keihard is afgedroogd door Delpo, denk ik dat ie ook keihard afgedroogd wordt door Rafa. De eerste set weet hij wellicht nog spannend te maken. Daarna, kansloos.
Mijn favoriete 2 tennissers allertijden, same in de dubbelquote:
Zei ie dat? Of maak je een grap?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef Tim86 het volgende:
Rafter: "Last year even Roowbin and Sijsling reached the final, so it shouldn't be too difficult."
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef Tim86 het volgende:
Rafter: "Last year even Roowbin and Sijsling reached the final, so it shouldn't be too difficult."
Ik werk/studeer in mijn eigen tijd, dus ik heb een vrij wisselend ritme. Dus kan opblijven, maar ben meestal sowieso wel wakker.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:10 schreef PimFR het volgende:
@Rosario
Blijf je op vannacht of ben je sowieso al wakker? Naar welke wedstrijden kijk je uit vannacht dan?
Wss niet, want Simon heeft zich ondertussen weer terug-teruggetrokken.quote:
Oke relax! Dat zijn bij mij inderdaad ook factoren die mij erg aanspreken aan de 'happy' slam. Ik zit helaas wel vast aan colleges op vaste tijdstippen. Dus vannacht en morgen kan ik niks zien. Maar ik mag niet klagen hoor, want dinsdag ben ik vrij dus kan ik wel heel de ochtend tennis zien. Ben benieuwd of Kiki nog wat kan laten zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:22 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik werk/studeer in mijn eigen tijd, dus ik heb een vrij wisselend ritme. Dus kan opblijven, maar ben meestal sowieso wel wakker.
Er zijn niet echt bepaalde wedstrijden waar ik naar uitkijk vannacht, meer het sfeertje en zo, het zonnetje op de baan, de Aussies op de tribune, etc. Maar als ik wat (uitgezonden) wedstrijden van vannacht zou moeten noemen; Robson - Flipkens, Sela - Nieminen, Mahut - Ebden, Makarova - Williams, Monaco - Gulbis, Fognini - Bogomolov.. En Bertens natuurlijk.
quote:De weersvoorspellingen voor de komende dagen in Melbourne jagen veel tennissers schrik aan. Maandag wordt het al 33 graden maar in de drie dagen die volgen gaat de temperatuur oplopen tot boven de veertig graden.
Tijdens de Australian Open, die in de komende nacht zal beginnen, kunnen de wedstrijden bij extreme hitte worden gestaakt. Maar het is niet duidelijk bij welke temperatuur dat precies zal zijn. Dat is mede afhankelijk van de luchtvochtigheid. In de grote twee stadions, de Rod Laver Arena en de Hisense Arena, zal bij extreme hitte het dak dichtgeschoven worden.
Vandaag (zondag) trainde Jesse Huta Galung nog samen met Igor Sijsling onder ideale omstandigheden (ongeveer 23 graden). ,,Ik ben niet bang voor de hitte, zei Huta Galung. ,,Voordat ik naar Australië kwam, ben ik in Noumea (Nieuw Caledonië red.) geweest en daar was het ook vaak in de buurt van de veertig graden. Dus ik ben wel wat gewend.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wss niet, want Simon heeft zich ondertussen weer terug-teruggetrokken.
Even verbeterd.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Weer eens wat anders, het dak dicht vanwege 'lekker' weer.
jupquote:Op maandag 13 januari 2014 01:43 schreef Introvert het volgende:
Zomergevoel komt wel een beetje los met die zonnige banen! Is de starttijd elke nacht om 01:00?
De laatste dagen niet toch? Dan is het 9.30 dacht ik.quote:
Hij speelt embarmelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:11 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Gaat Jano dit nog recht trekken of speelt hij echt zo erbarmelijk als de score doet vermoeden?
Als ze zo doorgaat krijgt Stepanek drie speelsters op rij die door zijn bewind stoppen met tennissenquote:
Ach, zoveel mensen hebben een type.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:57 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Stepanek date alleen vrouwen die op hun 20e al een GS gewonnen hebben en die voor hun 24e het niveau van Michaëlla Krajicek bereikt hebben.
De genotsknots van Radek heeft wat schade aangericht ja.quote:
Misa zou ook een goede voor hem geweest zijn inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 09:57 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Stepanek date alleen vrouwen die op hun 20e al een GS gewonnen hebben en die voor hun 24e het niveau van Michaëlla Krajicek bereikt hebben.
Tenzij er hele bijzondere dingen op de baan gebeuren zie ik het spektakel van een gelijkwaardige set tegen Istomin niet zo in.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:48 schreef Rosario het volgende:
Baghdatis in Melbourne, altijd spektakel.
Het gaat meer om de Griekse Aussies die er een Davis Cup-wedstrijd van maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tenzij er hele bijzondere dingen op de baan gebeuren zie ik het spektakel van een gelijkwaardige set tegen Istomin niet zo in.![]()
Scorebordtechnisch kan ik me eigenlijk niks saaiers voorstellen.
61-63quote:Op maandag 13 januari 2014 10:55 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Scorebordtechnisch is Davydenko wel leuk bezig tegen Kubot. 36 63 36 63. Iemand die de 5e set durft te voorspellen?
Pas vanaf de tiebreak gezien, hij serveerde wel erg sterk.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM Djokovic. Zijn nog wel wat verbeterpuntjes te vinden, maar daar heeft hij nog een weekje voor.
Zo ver afgegleden alweer.. Blijkbaar had hij vorig jaar behoorlijk wat verliespartijen in de eerste ronde. En nu is-ie dus ook de punten van de derde ronde hier kwijt.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:27 schreef maan_man het volgende:
Kijk net naar de ranking van Baghdatis schrok er eigenlijk van dat hij zo laag staat, 108. Dat hij de laatste tijd niet top was, wist ik, maar verwachten hem eigenlijk wel in de top 50. Maar ja, als ik na ga dat dit het laatste hoogtepunt is dat ik mij van hem kan herinneren:
Dan heeft hij de laatste tijd inderdaad weinig gepresteerd.
Heeft toch niks met de bal te maken? Gulbis heeft een hele goede forehand, maar die is wel ongekend lelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Rosario het volgende:
Al die commentaren met "ugliest forehand" e.d. Die approach was gewoon uitstekend.
En ja, dat racketsmashen is een beetje show maar ik vind het al heel wat dat hij het nog gewoon in vier sets wint.
Klopt, maar waarom zeuren dat het lelijk is als het effectief is? Ik vind het wel leuk om te zien, eigenlijk. Florian Mayer slaat 'm trouwens ook zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heeft toch niks met de bal te maken? Gulbis heeft een hele goede forehand, maar die is wel ongekend lelijk.
Dit is beter. Een beetje dubbelop, maar tenminste wel allemaal waar.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heeft toch niks met de bal te maken? Gulbis heeft een hele goede lelijke forehand, maar die is wel ongekend lelijk.
Ja, live-partij gaat altijd voor vriend Mats, maar misschien gaan ze er vanuit dat Nadal dan al klaar isquote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal speelt morgenochtend niet voor 09.00 uur NL tijd. Op Eurosport.com staat dat ze die partij vanaf 09,00 uur 40 minuten uitzenden, vervolgens 50 minuten en dat er om 10.30 uur Game Set & Mats is van 10 minuten en dat er daarna allemaal andere partijen zouden zijn. Snapt iemand dat? Ik mag toch aannemen dat ze gewoon de hele partij uitzenden?
Het zijn daar echte tenniskenners. Als er een interessante partij is schrappen ze daar (bijna) alles voor. Vanmorgen speelde Jerzy Janowicz tegen Johnson (300+) maar dat werd een 5 setter nadat Johnson de eerste 2 sets had gepakt. Toen hebben ze die partij verder gespeeld terwijl djokovic al aan het spelen was.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal speelt morgenochtend niet voor 09.00 uur NL tijd. Op Eurosport.com staat dat ze die partij vanaf 09,00 uur 40 minuten uitzenden, vervolgens 50 minuten en dat er om 10.30 uur Game Set & Mats is van 10 minuten en dat er daarna allemaal andere partijen zouden zijn. Snapt iemand dat? Ik mag toch aannemen dat ze gewoon de hele partij uitzenden?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, live-partij gaat altijd voor vriend Mats, maar misschien gaan ze er vanuit dat Nadal dan al klaar is
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef MrRiot het volgende:
[..]
Het zijn daar echte tenniskenners. Als er een interessante partij is schrappen ze daar (bijna) alles voor. Vanmorgen speelde Jerzy Janowicz tegen Johnson (300+) maar dat werd een 5 setter nadat Johnson de eerste 2 sets had gepakt. Toen hebben ze die partij verder gespeeld terwijl djokovic al aan het spelen was.
Dus maak je maar geen zorgen
Voor een kleine ¤20.000 kan ik me best voorstellen dat je even op komt dravenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Hercog na 1 game al opgegeven
Speel dan gewoon niet, muts. Hier liep ze al langer mee
Toch vrij schandalig. ITF/ATP/WTA mag hier wel wat beter op letten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor een kleine ¤20.000 kan ik me best voorstellen dat je even op komt draven
quote:
twitter:InfostradaGold twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 08:47:24#AusOpen: Lleyton Hewitt is involved in his 41st career five set match at a Grand Slam, equalling the Open era record by Andre Agassi. reageer retweet
Was dit jaar ook al redelijk goed begonnen. Dit in tegenstelling tot Sijsling.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:51 schreef TheArt het volgende:
Slice verliest de tiebreakNu heeft die Kokkinakis wel een aardig spel zeg. Als die service loopt.
Loopt die ooit dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:03 schreef TheArt het volgende:
Sijs breakt aan het begin van de tweede.
Ik snap wel waarom het vertrouwen er nog niet is dit jaar. Die backhand loopt nog totaal niet.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef Federer-fan het volgende:
Hup Seppi, maak het even af. Dan kunnen we naar Nadal.
Ik haat niet op Hewitt. Ik wil alleen dat deze partij snel voorbij is. Als Hewitt de volgende twee games wint, ben ik allang blij.quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik haat niet op Hewitt. Ik wil alleen dat deze partij snel voorbij is. Als Hewitt de volgende twee games wint, ben ik allang blij.
twitter:Tim_Colijn twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 09:23:28Haase zit op de grond en blijft daar ook zitten. Lijkt om kramp te gaan. Fysio wordt opnieuw de baan op geroepen. Serveerde uit stand. reageer retweet
quote:
EN HIJ ZITquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef TheArt het volgende:
twitter:Tim_Colijn twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 09:23:28Haase zit op de grond en blijft daar ook zitten. Lijkt om kramp te gaan. Fysio wordt opnieuw de baan op geroepen. Serveerde uit stand. reageer retweet
twitter:Tim_Colijn twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 09:30:28Young van 3-2 uitgelopen naar 5-2. Geen behandeling mogelijk voor kramp. Bizarre gebeurtenissen. Scheids lijkt regels niet meer te weten. reageer retweet
twitter:Tim_Colijn twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 09:31:12Haase serveert uit stand en beweegt niet meer. Is een gedane zaak. Wachten op opgave. reageer retweet
Ik snap de tweet niet. Je krijgt toch ook geen blessurebehandeling voor kramp?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef TheArt het volgende:
twitter:Tim_Colijn twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 09:30:28Young van 3-2 uitgelopen naar 5-2. Geen behandeling mogelijk voor kramp. Bizarre gebeurtenissen. Scheids lijkt regels niet meer te weten. reageer retweet
Ja, graag breaken nu.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:32 schreef tennisboy het volgende:
Hewitt gewoon weer 5-4* voor in vijfde set. Wat een baas hoe hij zicht terug heeft gevochten. Nu nog even afmaken.
Jawel. Kan je krijgen. Je mag alleen niet 2x een behandeling voor hetzelfde krijgen. Hij kreeg eerst al een behandeling voor de onderrug, de kramp gaat om zijn kuit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap de tweet niet. Je krijgt toch ook geen blessurebehandeling voor kramp?
Is dat veranderd dan? Ik dacht dat ze kramp nooit als een blessure zagen en dat dat ook de reden was dat ze spelers met kramp gewoon op de baan lieten liggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jawel. Kan je krijgen. Je mag alleen niet 2x een behandeling voor hetzelfde krijgen. Hij kreeg eerst al een behandeling voor de onderrug, de kramp gaat om zijn kuit.
Roowbin ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:34 schreef Wopper1 het volgende:
Wat een geweldige vechter is Hewitt toch ook!
Achja we hebben tenminste Sijsling nog live te zien! Dus mag wel even duren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:48 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat Nadal-Tomic begint? Hoop dat het niet al te lang duurt met dat 'omwisselen' van het publiek.
Over wie heb je het?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:07 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Zo jammer
Toch blijft het zijn specialiteit. 5 setters verliezen. Meestal begint ie alleen met de 2-0 voorsprong.
Daar dus over.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Over wie heb je het?
Hewitt had het allerbeste 5-set record ooit (stond 20-5 ofzo). Tot 4 jaar geleden, en vanaf toen verliest hij ze ineens allemaal
Dan ben ik het niet met je eens, dus. Maar uiteraard ben ik het wel met je eens, als je het over de laatste 4 jaar hebt ofzo. Hewittquote:
lwaierkjkafj zei dat het verliezen van vijfsetters zijn specialiteit blijft. Denk dat dat had moeten zijn is geworden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan ben ik het niet met je eens, dus. Maar uiteraard ben ik het wel met je eens, als je het over de laatste 4 jaar hebt ofzo. Hewitt
Hoopte dat niemand mijn post zou zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nadal tegen zaadje Tomic, wat een kutpartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |