Klizan is al ingeloot als Lucky loser.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
Klizan verloor toch ook in de qualies laatste ronde? Die is nu ingeloot tegen Isner
Vannacht? Ik neem aan zondag op maandag?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:00 schreef tennisboy het volgende:
Bertens speelt vannacht de 3de wedstrijd op het Hisense Arena. Huta Galung speelt de 3de wedstrijd op baan 22. Alleen Bertens dus aan het begin van de morgen te zien.
Oh ja tuurlijk! Moet natuurlijk zondag op maandag zijn ja. Mijn excusesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vannacht? Ik neem aan zondag op maandag?
Dus Thiemo mag meedoen. Dan doet dat MP missen minder pijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.
En nu heeft Simon ook afgezegd.
Thiemo stond op nummer 2. Er moet dus nog iemand zich afmelden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dus Thiemo mag meedoen. Dan doet dat MP missen minder pijn
deze nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:00 schreef TheArt het volgende:
Ik zie dat Witthoeft zich geplaatst heeft voor het hoofdtoernooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hi.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:00 schreef TheArt het volgende:
Ik zie dat Witthoeft zich geplaatst heeft voor het hoofdtoernooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
9.30 gewoon hier, dan begint de avondsessie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:28 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Dinsdag avond daar, dus nacht voor ons dacht ik
Hoop wel dat Nadal dan de eerste partij speelt. Anders kan ik het door mijn werk wel vergeten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
9.30 gewoon hier, dan begint de avondsessie.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
3 sets voor Nadal, misschien 4 lijkt me veruit het waarschijnlijkst.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:43 schreef Norrage het volgende:
Gezien het feit dat Tomic keihard is afgedroogd door Delpo, denk ik dat ie ook keihard afgedroogd wordt door Rafa. De eerste set weet hij wellicht nog spannend te maken. Daarna, kansloos.
Mijn favoriete 2 tennissers allertijden, same in de dubbelquote:
Zei ie dat? Of maak je een grap?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef Tim86 het volgende:
Rafter: "Last year even Roowbin and Sijsling reached the final, so it shouldn't be too difficult."
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef Tim86 het volgende:
Rafter: "Last year even Roowbin and Sijsling reached the final, so it shouldn't be too difficult."
Ik werk/studeer in mijn eigen tijd, dus ik heb een vrij wisselend ritme. Dus kan opblijven, maar ben meestal sowieso wel wakker.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:10 schreef PimFR het volgende:
@Rosario
Blijf je op vannacht of ben je sowieso al wakker? Naar welke wedstrijden kijk je uit vannacht dan?
Wss niet, want Simon heeft zich ondertussen weer terug-teruggetrokken.quote:
Oke relax! Dat zijn bij mij inderdaad ook factoren die mij erg aanspreken aan de 'happy' slam. Ik zit helaas wel vast aan colleges op vaste tijdstippen. Dus vannacht en morgen kan ik niks zien. Maar ik mag niet klagen hoor, want dinsdag ben ik vrij dus kan ik wel heel de ochtend tennis zien. Ben benieuwd of Kiki nog wat kan laten zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:22 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik werk/studeer in mijn eigen tijd, dus ik heb een vrij wisselend ritme. Dus kan opblijven, maar ben meestal sowieso wel wakker.
Er zijn niet echt bepaalde wedstrijden waar ik naar uitkijk vannacht, meer het sfeertje en zo, het zonnetje op de baan, de Aussies op de tribune, etc. Maar als ik wat (uitgezonden) wedstrijden van vannacht zou moeten noemen; Robson - Flipkens, Sela - Nieminen, Mahut - Ebden, Makarova - Williams, Monaco - Gulbis, Fognini - Bogomolov.. En Bertens natuurlijk.
quote:De weersvoorspellingen voor de komende dagen in Melbourne jagen veel tennissers schrik aan. Maandag wordt het al 33 graden maar in de drie dagen die volgen gaat de temperatuur oplopen tot boven de veertig graden.
Tijdens de Australian Open, die in de komende nacht zal beginnen, kunnen de wedstrijden bij extreme hitte worden gestaakt. Maar het is niet duidelijk bij welke temperatuur dat precies zal zijn. Dat is mede afhankelijk van de luchtvochtigheid. In de grote twee stadions, de Rod Laver Arena en de Hisense Arena, zal bij extreme hitte het dak dichtgeschoven worden.
Vandaag (zondag) trainde Jesse Huta Galung nog samen met Igor Sijsling onder ideale omstandigheden (ongeveer 23 graden). ,,Ik ben niet bang voor de hitte, zei Huta Galung. ,,Voordat ik naar Australië kwam, ben ik in Noumea (Nieuw Caledonië red.) geweest en daar was het ook vaak in de buurt van de veertig graden. Dus ik ben wel wat gewend.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wss niet, want Simon heeft zich ondertussen weer terug-teruggetrokken.
Even verbeterd.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Weer eens wat anders, het dak dicht vanwege 'lekker' weer.
jupquote:Op maandag 13 januari 2014 01:43 schreef Introvert het volgende:
Zomergevoel komt wel een beetje los met die zonnige banen! Is de starttijd elke nacht om 01:00?
De laatste dagen niet toch? Dan is het 9.30 dacht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |