quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
LoL
Je kan hier je eigen tanks/T-shirts laten maken:
'k heb er ook nog een met "Heavy Duty" "Food Processor"![]()
http://www.shirtcity.nl/?gclid=CIb_xcS98LsCFWbLtAodAV8ASw
special thanks to Dreamerbuffel voor makeagif.com
ff laten resizen door die goeroes in dat ene topic nu
en dan als UI
Ook leuk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je een echte baas bent doe je het met een barbell hwhaha wel moeilijk balanceren
quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
LoL
Je kan hier je eigen tanks/T-shirts laten maken:
'k heb er ook nog een met "Heavy Duty" "Food Processor"![]()
http://www.shirtcity.nl/?gclid=CIb_xcS98LsCFWbLtAodAV8ASw
special thanks to Dreamerbuffel voor makeagif.com
ff laten resizen door die goeroes in dat ene topic nu
en dan als UI
dan heb je die Japanse nog. Die zijn helemaal leip duur. Worden met de hand gemaakt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dikte (meestal hoe dikker hoe slechter soort metaal), verschillende soorten grip (midden wel of niet knurl, wel knurl schuurt lekker bij powercleanen maar goed voor back squats bv), whip effect etc.
Als je 100 kg gewichten erop gooit boeit het nog niet veel, maar ga je flink daarboven dan doen de meeste budget barbells krak of buigen ze onomkeerbaar door.
Als ik de standaard fitness seller bars vergelijk met bijvoorbeeld een Ohio bar of Texas bar, dan zit er wel degelijk een gevoelsmatig verschil in. En dan praat je over bars van 250-400 ¤. Eleiko nog niet kunnen testen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:05 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag dus voor het eerst direct rotator cuff werk gepakt. 3x15 zowel interne als externe rotatie op de cable machine. Dat was hard nodig zegik heb uiteindelijk de pin maar helemaal bovenin gezet
Echt totaal geen kracht in de subscapularis en infraspinatus. Zwaar ondertrained en waarschijnlijk vroeg of laat goed voor een blessure.
Doen!
dat soort gasten verslaat iedereen met armworstelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:31 schreef fathank het volgende:
Windsurfen voor dikke forearms. Vent Bij ons heeft dat 20 jaar op hoog niveau gedaan, als je die forearms.ziet, bijna angstaanjagend. Die gingen voor de lol met windkracht 8 vanaf scheveningen naar zeeland op d surfplank. De vrouw et achteraan met de auto om ze weer op te pikken
ja, maar veel zit in voorarm en techniek ook dacht ik?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:34 schreef seto het volgende:
Armworstelen is niet alleen voorarmen hoorBij mij in de gym zit iemand die aan wedstrijden doet en die traint toch vooral zijn biceps.
True dat wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, maar veel zit in voorarm en techniek ook dacht ik?
Maak een foto en vergelijk die met een latere foto.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:28 schreef RickoKun het volgende:
Hey vrinden.
Aangezien ik mijn vet thuis (heel erg globaal) wil opmeten, wil ik opzich wel een meetlint gebruiken die ik om mij heen trek om te zien hoeveel voortgang ik maak. Ik heb zelf geen vethaak en dat ding van de sportschool vind ik onbetrouwbaar.
Waar moet ik dit lint omheen doen? Van de onderrug tot de navel? Om de borstkas heen?
ADVICE ANYONEUUHHHH?
Belangrijkste is dat je bij elke meting hetzelfde meet. Dus als je over de navel meet, moet je dat elke keer doen zodat je weet of er op die plek progressie is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:28 schreef RickoKun het volgende:
Hey vrinden.
Aangezien ik mijn vet thuis (heel erg globaal) wil opmeten, wil ik opzich wel een meetlint gebruiken die ik om mij heen trek om te zien hoeveel voortgang ik maak. Ik heb zelf geen vethaak en dat ding van de sportschool vind ik onbetrouwbaar.
Waar moet ik dit lint omheen doen? Van de onderrug tot de navel? Om de borstkas heen?
ADVICE ANYONEUUHHHH?
US Navy method.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:28 schreef RickoKun het volgende:
Hey vrinden.
ADVICE ANYONEUUHHHH?
Thanks bruider! Zal deze gebruiken!quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
US Navy method.
http://fitness.bizcalcs.com/Calculator.asp?Calc=Body-Fat-Navy
Okay, thanks voor de reactie, zal bovenstaande link gebruiken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:37 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je bij elke meting hetzelfde meet. Dus als je over de navel meet, moet je dat elke keer doen zodat je weet of er op die plek progressie is.
Het ligt er dus een beetje aan waar jij vindt dat je teveel vet hebt en het kwijt wil raken.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Thanks bruider! Zal deze gebruiken!
[..]
Okay, thanks voor de reactie, zal bovenstaande link gebruiken.23% bodyfat (1,72m , 83,9 kg , vorige week donderdag nog 85,9 kg)
| 1 | javascript:var abdomen=prompt('Buikomtrek (in cm)');var neck=prompt('Nekomtrek (in cm)');bfp=86.010*Math.log(abdomen*0.393700787-neck*0.393700787)/Math.log(10)-70.041*Math.log(179*0.393700787)/Math.log(10)+36.76;alert('Vetpercentage: '+bfp.toFixed(1)+'%') |
Vroeger ook gehad, kon 3 maanden niet trainen. Geen last meer van...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:02 schreef Haikantje het volgende:
Aangezien jullie de experts zijn kunnen jullie me misschien helpen.
Bij het bankdrukken (incline/flat maakt niet uit) krijg ik snel pijn in mijn rechterelleboog. De pijn zit onderaan mijn bovenarm bij het scharnierpunt met de elleboog (zo voelt het). Aan de buitenkant dus /tricepskant. Het voelt alsof hij bij zowel het naar boven drukken als het laten zakken 'knoept'. Bij losse dumbells heb ik hier veel minder last van! Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
tendonitis(of hoe het ook heet)quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:02 schreef Haikantje het volgende:
Aangezien jullie de experts zijn kunnen jullie me misschien helpen.
Bij het bankdrukken (incline/flat maakt niet uit) krijg ik snel pijn in mijn rechterelleboog. De pijn zit onderaan mijn bovenarm bij het scharnierpunt met de elleboog (zo voelt het). Aan de buitenkant dus /tricepskant. Het voelt alsof hij bij zowel het naar boven drukken als het laten zakken 'knoept'. Bij losse dumbells heb ik hier veel minder last van! Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |