Nee want ik waardeer haar eerlijkheidquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zeg dat dr gezicht op een grindtegel lijkt.
dat zal dr leren, de hoer!
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want ik waardeer haar eerlijkheid
ik zal jou eens waarderenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want ik waardeer haar eerlijkheid
Silver haze volgens mij, maar heb niet zoveel verstand van, ik werd er na 1 hijs gelijk heel stoned van, maar ik heb liever dat ik een beetje high wordt.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het ruikt wel lekker, maar ook heletijd in de klas en dan krijg ik er zin in (ik ben verslaafd)
blonde ombre/dip dyequote:
Haze is ook het meest geurige spul dat er isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Silver haze volgens mij, maar heb niet zoveel verstand van, ik werd er na 1 hijs gelijk heel stoned van, maar ik heb liever dat ik een beetje high wordt.
Dat verklaart het.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haze is ook het meest geurige spul dat er is![]()
Ik heb er een speciaal tupperwarebakje voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
Wie bewaard het dan ook in zo'n oude open portomonnee?
INB4 zo schrijf je protomoeneona niet
En waar zou ik dat moeten bewaren? Ik ga niet met zo'n bakje in mijn zak lopen, en in mijn onderbroek is geen plek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er een speciaal tupperwarebakje voorPraktisch luchtdicht
Ik heb gewoon dat bakje in mijn tas zitten, die heb ik toch heel vaak bij me.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En waar zou ik dat moeten bewaren? Ik ga niet met zo'n bakje in mijn zak lopen, en in mijn onderbroek is geen plek.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:
that's what she said
ik ga douchen kusje op jullie enkelbanden
Dat is moooooiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
blonde ombre/dip dye
zie wel hoe het uitpakt
Haar zou ik op de eerste date helemaal scheel neukenquote:
EN niemand zal je ongelijk kunnen gevenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Haar zou ik op de eerste date helemaal scheel neuken
Tot zover mijn enige inbreng in dit topic.
Ik hoop dat het mooi wordtquote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
blonde ombre/dip dye
zie wel hoe het uitpakt
ik welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
EN niemand zal je ongelijk kunnen geven
jaaaaaaaquote:
Vast wel. Maak het alleen niet te blond in een keerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mooi wordt
En dat die vriendin het een beetje kan
hoe kan je dat voorkomen danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vast wel. Maak het alleen niet te blond in een keer
ik hoop dat het lelijk wordtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mooi wordt
En dat die vriendin het een beetje kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Want? Verklaar u nader?quote:
Wat wil je uitmaken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop dat het lelijk wordt
dan kan ik het het uit maken hahah
Volgens mij is het zo dat hoe langer je de verf erin laat zitten hoe blonder het wordt. Dat had ik tenminste bij de kapper.quote:
Werd je linkderhand jaloers?quote:
Hmmm, er staat 20-25 minuten op. Dus ik doe dan gewoon 25 minutenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat hoe langer je de verf erin laat zitten hoe blonder het wordt. Dat had ik tenminste bij de kapper.
Oh dat.quote:
Okay, voor het zover is en je onweerstaanbaar bent, daten?quote:
Als ik nou eens wist waar je het over had, ik moet me er echt meer in gaan verdiepen. Hoe duur is dat eigenlijk bij jou, hier is het iig duur, misschien moet ik gewoon eens in bulk kopen uit Rotterdam. Rook je ook wel eens Hasj?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dat bakje in mijn tas zitten, die heb ik toch heel vaak bij me.
Bubba Kush
Sowieso Indica
halloquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef Elan het volgende:
Ik heb weer zin in pizza.
Woonde ik nu maar in Bulgarije.
Vanavond weer bestellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef Elan het volgende:
Ik heb weer zin in pizza.
Woonde ik nu maar in Bulgarije.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
De dag is nog lang mijn chick is spang en ze heet Sof.
Hasje weinig, soms. Best lekker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik nou eens wist waar je het over had, ik moet me er echt meer in gaan verdiepen. Hoe duur is dat eigenlijk bij jou, hier is het iig duur, misschien moet ik gewoon eens in bulk kopen uit Rotterdam. Rook je ook wel eens Hasj?
nee sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay, voor het zover is en je onweerstaanbaar bent, daten?
Na die lompe actie van gisteren heb je je laatste beetje krediet wel verspeelt maat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hallo
zijn wij nu weer vrienden?
ik wil het eigenlijk niet
want dat vind ik best eng
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Na die lompe actie van gisteren heb je je laatste beetje krediet wel verspeelt maat.
Niks mis mee.quote:
Ik wil weer een nieuw meisje ontmoeten om verliefd op te worden, maar waar hmmm.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Spatie, word eens verliefd op een ander meisje, het vogeltje is gevlogen
als ik een jongen was welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef Jimbo het volgende:
Sof, waarom zou je dat meisje niet doen danantwoord eens
Samequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil weer een nieuw meisje ontmoeten om verliefd op te worden, maar waar hmmm.
Hij noemt je maat. Dat is een goed begin.quote:
een jongen in dat outfit zou best ghey zijnquote:
Ik ben altijd in Bulgarije maar ga af en toe op familiebezoek in Nederlandquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ben je nu weer voor lange tijd in Bulgarije, omdat je laatst in Nederland was....
Jij vond het echt normaal om in zo'n gesprek te flamen?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een jongen in dat outfit zou best ghey zijn
Geef me eens ongelijk, ik wil het wel eens voor je photoshoppen hoorquote:
Kom we gaan op Facebook foto's van elkaar met tekst 'Deze knappe jongen zoekt nog een leuk meisje' plaatsen.quote:
i'm a modelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
catfish
altijd ; Shes a model bla bla bla bla.
BOYS , JE DATE GEEN MODEL ZOMAAR VIA FACEBOOK, SNAP DAT DAN DOMME KUT
ik heb daar toch ook mijn excuses voor gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij vond het echt normaal om in zo'n gesprek te flamen?
Dan ben je echt respectloos Tjacka.
Kusje.
Die dudes verdienen het gewoon.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
catfish
altijd ; Shes a model bla bla bla bla.
BOYS , JE DATE GEEN MODEL ZOMAAR VIA FACEBOOK, SNAP DAT DAN DOMME KUT
Ah.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben altijd in Bulgarije maar ga af en toe op familiebezoek in Nederland
ik bedoelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk, ik wil het wel eens voor je photoshoppen hoor
Nee. Niks komt wanhopiger over dan dat. En daar houden meisjes niet van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom we gaan op Facebook foto's van elkaar met tekst 'Deze knappe jongen zoekt nog een leuk meisje' plaatsen.
Oh okay hmm wat dan. Misschien moeten we ze gewoon naar ons toe laten komenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Niks komt wanhopiger over dan dat. En daar houden meisjes niet van.
Snap ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb daar toch ook mijn excuses voor gedaan
ik vind jou gewoon een debiel
eerst hier lopen trollen en daarna weer zielig je hele levensverhaal neer plempen
dan ga ik flamen ja
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef supersof het volgende:
dat plaatje is wel mooi va
ik maak hem mijn omslagfoto bij fb
dat vind ik zelf ook oprecht kut jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ik.
Jammer dat je de verkeerde op zijn ziel trapte alleen.
Ik heb connecties en een pipa.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah.
Wel riskant zo'n trip naar het immer gevaarlijke Nederland.
Voor je het weet ontvoeren ze je nu je zo'n rijke tata bent.
Dat Driekoningen moet ook een aardige belevenis zijn in Bulgarije of niet.quote:
Maar dan met goud ingelegdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is een pipa?
Ik gok een pistool.
Kom een leuk meisje tegen en dan initiatief nemenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay hmm wat dan. Misschien moeten we ze gewoon naar ons toe laten komen
Ik zat op een terrasje boelers te staren die voor hun lol met 100 andere mannen in ijswater gaan duiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat Driekoningen moet ook een aardige belevenis zijn in Bulgarije of niet.
Beetje kruizen opduiken en shit wtf man.
Waar kom ik leuke meisjes tegen? Op school?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom een leuk meisje tegen en dan initiatief nemen
Wat heb je gehaald?quote:
jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het risico van flamen/trollen gekkie.
ja maar jij hebt ook bewegend beeld afentiequote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoel
dat als ik een jongen was dat ik haar dan wel zou doen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zat op een terrasje boelers te staren die voor hun lol met 100 andere mannen in ijswater gaan duiken.
ho ho, dat zijn niet de vragen die je aan mij moet stellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar kom ik leuke meisjes tegen? Op school?
Ik zie genoeg meisjes naar mij kijken, maar hoe neem ik dan een initiatief?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ok, dat bedoelde je niet
dit snap ik niet... afentie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar jij hebt ook bewegend beeld afentie![]()
af en toequote:
Jawel, jij struggle't daar al veel langer mee, jij hebt vast veel tips gekregen van mensenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ho ho, dat zijn niet de vragen die je aan mij moet stellen
quote:
ik ging 'afentie' googlenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
af en toe
bij catfish hebben ze alleen fotos van zichzelf
Ik herken hem ook altijd aan zn 8 snorharen op t vakquote:
En, kwam er nog iets uit ?quote:
Bij het aanspreken, oogcontact. Niet alleen bij meisjes, maar bij iedereen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jawel, jij struggle't daar al veel langer mee, jij hebt vast veel tips gekregen van mensen
Heb je trouwens het boek 'How to make friends and influence people' al gelezen? (gaat niet echt om hoe je vrienden maakt, maar meer gewoon psychologische trucjes waardoor je sociaal beter wordt en dus ook zelfvertrouwen krijgt)
Het is maar net wat je een sprookje noemt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef Tjacka het volgende:
ik ben het boek van knipping en van duren aan het lezen
ik denk dat het sprookjes zijn
Goede, maar die wist ik alquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij het aanspreken, oogcontact. Niet alleen bij meisjes, maar bij iedereen.
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is maar net wat je een sprookje noemt.
kip, tomaat, sla, rode ui, komkommer, tortilla's en een kruidenmixquote:
Daar was 1 spel heeeel leuk, ik wil het wee spelen maar ben vergeten hoe het heet/eruit ziet.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
kip, tomaat, sla, rode ui, komkommer, tortilla's en een kruidenmix
en 3 magere kwark bakjes van een halve liter
neopetsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
http://www.neopets.com/petlookup.phtml?pet=Afentie
4quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik herken hem ook altijd aan zn 8 snorharen op t vak![]()
Ja want katvisen hebben er 8! (of 6?)
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar was 1 spel heeeel leuk, ik wil het wee spelen maar ben vergeten hoe het heet/eruit ziet.
Sowieso waren al die miljoenen spullen en knuffels en de arena zo leuk.
Zou nog steeds neuken. Maar niet meer laten pijpen of zoenen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ok, dat bedoelde je niet
nope, die heb ik nog wel in de kast liggenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Lekkermaar je bent de doritos vergeten.
zak over de kop, dit datquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou nog steeds neuken. Maar niet meer laten pijpen of zoenen.
Nope. Enkel mannen.quote:
Ga naar de mac!quote:
Ik was 11 ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]!
onder het motto: beetje gay is oke?
nee man, gewoon diablo II:LODquote:
pics van de fokkers.quote:
quote:
welke wil je?quote:
gewoon heel je FB verwijderenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
verwijderen als ze vervelend doen
doe ik ook met familieleden die vervelend zijn
Allemaal !quote:
doritosquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
nope, die heb ik nog wel in de kast liggen
al blijven die daar nog wel even, hoop ik
nee hoor, ik haal de 130quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:09 schreef Tjacka het volgende:
over 100 jaar zijn jullie allemaal dood
haha
dat duurt te lang. Wees specifiek.quote:
Als mijn overgrootmoeder onlangs 102 is geworden kan ik de 124 wel halen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:09 schreef Tjacka het volgende:
over 100 jaar zijn jullie allemaal dood
haha
Vooral toto is vervelendquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
verwijderen als ze vervelend doen
doe ik ook met familieleden die vervelend zijn
Spatie wou graag gedeeld worden las ik net.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
dat duurt te lang. Wees specifiek.
Wat doet toto dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Vooral toto is vervelend
misschien een goed idee.
ik ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
Wie is die gozer die met een J begint en ok reageert?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Vooral toto is vervelend
misschien een goed idee.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
altijd als jij reageert op een status van mijn of foto of van iemand anders ofzo, dan reageert hij met RYAN (L)quote:
Of gewoon prive kiekjes van lavenderr krijgenquote:
okequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Spatie wou graag gedeeld worden las ik net.
oh en VA zwaaide ook al even.
Tjacka zonder apenpak lijkt me ook wel geil
en en mja de rest ken ik wel
okquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
altijd als jij reageert op een status van mijn of foto of van iemand anders ofzo, dan reageert hij met RYAN (L)
okquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik bedoel op FB. Tenzij jij dat ook bent.
Wat heeft die gozer met mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
altijd als jij reageert op een status van mijn of foto of van iemand anders ofzo, dan reageert hij met RYAN (L)
Hij wilt dat je homo wordt.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of gewoon prive kiekjes van lavenderr krijgen
Nu wil ik Doritos. Zo misschien halenquote:
Alleen als ik ze zelf stuur, niet via via een ander.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik maar denken dat ik speciaal wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen FOK!kerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
''Nog iemand" Dat ben ik ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel want jij bent bevriend met hem en Sof en nog iemand.
Niemand weet hier waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat mooie liedje van over de muur het ijzeren gordijn.
Ja, ik ben vergeten hoe de titel precies is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Niemand weet hier waar je het over hebt.
ofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat mooie liedje van over de muur het ijzeren gordijn.
over de muurquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ben vergeten hoe de titel precies is.
Ff denken.
is dat echt?quote:
nee joquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die foto had je er wel bij kunnen doen toch.
Die je laatst gaf waren wel fapwaardig moet ik zeggen hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen als ik ze zelf stuur, niet via via een ander.
Sof muziekquote:
oppassen met elan te pesten hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he?
Nou Elan, had ik het gewoon goed
adele muziekquote:
Bedoel dat merendeel van de users hier niet weet wat "De Muur" of het ijzeren gordijn wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he?
Nou Elan, had ik het gewoon goed
als dat zo isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel dat merendeel van de users hier niet weet wat "De Muur" of het ijzeren gordijn was
Zelfs ik ken dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel dat merendeel van de users hier niet weet wat "De Muur" of het ijzeren gordijn was
Jij denkt dat iedereen hier een iq van 25 heeft ja?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
eet meer fruitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:18 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme, de rechterkant van mn baard groeit langzamer dan mn linkerkant
dit was altijd andersom
Die uit VBL komen acht ik wel redelijk intelligent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen hier een iq van 25 heeft ja?
Ik heb het over mn baard, niet hoe ik mn zaad zoeter maakquote:
1995quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die uit VBL komen acht ik wel redelijk intelligent.
Maarja 1990, veel waren nog niet eens geboren en/of geven geen neuk.
Ik heb dat ook, al heb ik nauwelijks een baard en was er geen vroeger dat andersom kon zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:18 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme, de rechterkant van mn baard groeit langzamer dan mn linkerkant
dit was altijd andersom
'Teringherrie'quote:
fruit is voor meerdere dingen goed hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb het over mn baard, niet hoe ik mn zaad zoeter maak
je bent zelf een baardquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, al heb ik nauwelijks een baard en was er geen vroeger dat andersom kon zijn.
kindjequote:
Andermans zaad gaat ook beter smaken jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
fruit is voor meerdere dingen goed hoor
Ik heb hem weer bijna vol staan, duurt godverdomme lang, godverdomme. Ben al zeker meer dan een week weer bezigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, al heb ik nauwelijks een baard en was er geen vroeger dat andersom kon zijn.
Ha, gay!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Andermans zaad gaat ook beter smaken ja
je stoelgangquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
fruit is voor meerdere dingen goed hoor
Je bent zelf een verschillende smaak.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach smaken verschillen, maar die van jou is slecht
Gemiddeld genomen ligt het niveau aan de hoge kant maar dat valt voornamelijk aan mij te danken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
Ik schat deze SC wel slim in. Op Jimbo na dan.
Jimbo is juist een van de slimste.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
En mij ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
Meestal is er wel een lineair verband.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Jimbo is juist een van de slimste.
Alleen zijn Nederlands is kut.
Idd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
Nee, juist door zijn taalgebruik en grappen schat ik hem niet zo slim in.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoi Dven. Leuke puppy heb je.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen ligt het niveau aan de hoge kant maar dat valt voornamelijk aan mij te danken.
Hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Meestal is er wel een lineair verband.
quote:Learn how to suck em daughter
learn how to fuck em daughter
learn how to take their money
waarom hij juist niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
Jou ook wel. Maar je meningen over sommige dingen dan weer niet. Denk dat jij gewoon erg goed kan leren.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd.
Gelukkig post Rens hier niet al te vaak mee.
Grapje Rens.
Dankjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, juist door zijn taalgebruik en grappen schat ik hem niet zo slim in.
[..]
Hoi Dven. Leuke puppy heb je.
Mijn meningen zijn gewoon zo slim dat ze dom lijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jou ook wel. Maar je meningen over sommige dingen dan weer niet. Denk dat jij gewoon erg goed kan leren.
[..]![]()
lekker klemzuipen jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
cachet wil je met mij op vakantie naar spanje deze zomer?
nee dat juist nietquote:
Jij komt gewoon lekker chillen in Bulgarije togquote:
Nee, gewoon cultuurhistorische tripjes in Lloretquote:
Gaat druk worden in dat paleisje van jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij komt gewoon lekker chillen in Bulgarije tog
oh gezelligquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij komt gewoon lekker chillen in Bulgarije tog
je maakt een grapjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
cachet wil je met mij op vakantie naar spanje deze zomer?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, gewoon cultuurhistorische tripjes in Lloret
Nee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Spatieloos is gewoon een continue troll.
Kom jij ook chillen danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat druk worden in dat paleisje van je
a la Hostel, huh ik snap het nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het idee dat Dven allemaal mensen uitnodigt en er zich dan een horrorscenario a la Hostel af zal spelen.
Sowieso. Beetje samen hoeren neuken en bier drinken.quote:
hij verzamelt louter bipsenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het idee dat Dven allemaal mensen uitnodigt en er zich dan een horrorscenario a la Hostel af zal spelen.
Eerst die gemuteerde conjomuggen overleven dan zien we wel verder. Omboeken kostte 100 euro dus we zitten er nu officieel aan vastquote:
Met de deur in huis vallen is hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, nou wie weet![]()
Valt een beetje met de deur naar binnen
Je hoeft niet nu te beslissen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, nou wie weet![]()
Valt een beetje met de deur naar binnen
Nee joh. Dan zou ik jou toch nooit uitnodigen? Vriend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
gvdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met de deur in huis vallen is het
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
a la Hostel, huh ik snap het niet
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
gvd
ik kan niet fokken en tv kijken tegelijk
Boek nou maar om. Welke reismaatschappij heeft je zou finaal hard geneukt eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst die gemuteerde conjomuggen overleven dan zien we wel verder. Omboeken kostte 100 euro dus we zitten er nu officieel aan vast
oke is goedquote:
Dat moet op internet wel. Als we allemaal genuanceerd gaan doen komt de boodschap totaal niet over.quote:
ik ga die trailer niet kijken, trailers verraden de film meestal.quote:
ik weet niet of dat een goed idee isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter gaan jullie naar bulgarije bij dven slapen
Maar ik meen 90% gewoonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
spatie zegt 10 keer per dag wat idioots waar gelijk 5 mensen op happen. lekker man.
Waar ben je bang voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet of dat een goed idee is
Bedanktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
voor jouquote:
Ik ben wel bodyguard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet of dat een goed idee is
Ik pas me graag aan je niveau aanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, juist door zijn taalgebruik en grappen schat ik hem niet zo slim in.
[..]
Hoi Dven. Leuke puppy heb je.
oke nu voel ik me wel veiligerquote:
Waarom zou jequote:
weet nietquote:
Ik herinner me iemand die gister zei dat ie vandaag weer lekker in vbl zou zitten ipv in 'grtdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |