lekker klemzuipen jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
cachet wil je met mij op vakantie naar spanje deze zomer?
nee dat juist nietquote:
Jij komt gewoon lekker chillen in Bulgarije togquote:
Nee, gewoon cultuurhistorische tripjes in Lloretquote:
Gaat druk worden in dat paleisje van jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij komt gewoon lekker chillen in Bulgarije tog
oh gezelligquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij komt gewoon lekker chillen in Bulgarije tog
je maakt een grapjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
cachet wil je met mij op vakantie naar spanje deze zomer?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, gewoon cultuurhistorische tripjes in Lloret
Nee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Spatieloos is gewoon een continue troll.
Kom jij ook chillen danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat druk worden in dat paleisje van je
a la Hostel, huh ik snap het nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het idee dat Dven allemaal mensen uitnodigt en er zich dan een horrorscenario a la Hostel af zal spelen.
Sowieso. Beetje samen hoeren neuken en bier drinken.quote:
hij verzamelt louter bipsenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het idee dat Dven allemaal mensen uitnodigt en er zich dan een horrorscenario a la Hostel af zal spelen.
Eerst die gemuteerde conjomuggen overleven dan zien we wel verder. Omboeken kostte 100 euro dus we zitten er nu officieel aan vastquote:
Met de deur in huis vallen is hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, nou wie weet![]()
Valt een beetje met de deur naar binnen
Je hoeft niet nu te beslissen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, nou wie weet![]()
Valt een beetje met de deur naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |