Nee dat denk ik niet. En ik heb het 1x in een TT gezet omdat iemand dacht dat je mijn chickie was for some reasonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
spatie denkt dat hij mijn vriend is nadat hij die leugen heeft verspreid over heel fok
13 msi borden met elke 4x een titan eraan volgens mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had ik dat maar, dan was ik zo miljonair
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En die eerste eigenschap is stom. Knappe mensen krijgen altijd veel meer waardering voor hun moeite en lief doen. Stomme hormonen
Je ging er anders niet tegen inquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. En ik heb het 1x in een TT gezet omdat iemand dacht dat je mijn chickie was for some reasonSORRY JA
van wie is dat dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
13 msi borden met elke 4x een titan eraan volgens mij
Ik zit in All you need is swag, zoals die nu heetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja 1tje met alleen maar negers en eentje waar jij in zat of zit (Zit jij daar nog in?)
en iets met Harrold Potter ofzo.
nee, maar het gaat wel constant over mining en andere meukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
heeft er iemand daar ook een jetpack?
anders is het maar een groepje van niks natuurlijk
geen idee, stond op de msi paginaquote:
succesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
ik ga boodschappen doen, wens mij succes
Maar VA, geen zorgen, jij hoort bij de top 40% knappe mensen. Als je afvalt zeker top 20% (mensen vinden dikke mensen over het algemeen minder knap)quote:
Dat was ook de ONZ SC TT.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Je ging er anders niet tegen inin de onz sc dachten ze het ook al
succesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
ik ga boodschappen doen, wens mij succes
oke bit danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was ook de ONZ SC TT.
En ik ging er wel tegen in, alleen dan heel passief aggresief.
Oh dus jij bent die Robbiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit in All you need is swag, zoals die nu heet
watquote:
holy shit daar zou ik zo rijk mee kunnen worden, maar waarschijnlijk worden ze verkeerd benut en minen ze alleen LTC :/quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef Jimbo het volgende:
ik zat mis, het zijn 53 290's
http://hardforum.com/showthread.php?t=1798312
oke okequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Van BIT weet ik niks, dat heeft toto denk ik veroorzaakt.
You're fucking kidding me right?quote:
Ja, idd. Zeg dan volslank.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef xcachet het volgende:
Ik snap niet dat mensen hun kind Dick noemen..
Niet roddelen Ryan ({L)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Van BIT weet ik niks, dat heeft toto denk ik veroorzaakt.
bier tap?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
wejo ik vertelde aan een vriendin vandaag dat ik mijn haar ging verven en ze zei dat ze denkt dat het heel lelijk wordtthanks gurl
hoe kom je daar aan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
Verdomme ik ruik de heletijd mijn wiet, waarom ruikt dat zo
vertel mij watquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
nee eentje die je niet kentquote:
Goed grapjequote:
hahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
wejo ik vertelde aan een vriendin vandaag dat ik mijn haar ging verven en ze zei dat ze denkt dat het heel lelijk wordtthanks gurl
wat heb je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
Zeg dat dr gezicht op een grindtegel lijkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
Maar even serieus, jouw haar is de perfecte kleur, het kan alleen maar lelijker dan dat het nu is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
Welke kleur ga je doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
Nee het ruikt wel lekker, maar ook heletijd in de klas en dan krijg ik er zin in (ik ben verslaafdquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het ruikt wel lekker, maar ook heletijd in de klas en dan krijg ik er zin in (ik ben verslaafd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |