Niet roddelen Ryan ({L)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Van BIT weet ik niks, dat heeft toto denk ik veroorzaakt.
bier tap?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
wejo ik vertelde aan een vriendin vandaag dat ik mijn haar ging verven en ze zei dat ze denkt dat het heel lelijk wordtthanks gurl
hoe kom je daar aan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
Verdomme ik ruik de heletijd mijn wiet, waarom ruikt dat zo
vertel mij watquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
nee eentje die je niet kentquote:
Goed grapjequote:
hahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
wejo ik vertelde aan een vriendin vandaag dat ik mijn haar ging verven en ze zei dat ze denkt dat het heel lelijk wordtthanks gurl
wat heb je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
Zeg dat dr gezicht op een grindtegel lijkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
Maar even serieus, jouw haar is de perfecte kleur, het kan alleen maar lelijker dan dat het nu is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
Welke kleur ga je doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
Nee het ruikt wel lekker, maar ook heletijd in de klas en dan krijg ik er zin in (ik ben verslaafdquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het ruikt wel lekker, maar ook heletijd in de klas en dan krijg ik er zin in (ik ben verslaafd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |