Klopt. Is natuurlijk al op de weg terug. Ook al veel te veel klappen gevangen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In dat geval heb ik rampage misschien te hoog zitten
op waquote:
Do you fuck on first dates. Does you Dad own a brewery?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Three-date_rule
Zou best kunnen toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Do you fuck on first dates. Does you Dad own a brewery?
neequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop je geholpen te hebben met deze info.
Blijft iig een imposante negerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt. Is natuurlijk al op de weg terug. Ook al veel te veel klappen gevangen.
wie is ginoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Littlebrownie, Ik, 4everblackeyed, sgtporkbeans, d4v1d, Gino, koelkast geloof ik ook nog.
quote:
OMG wat een kliekjes, ze zouden allemaal een ban moeten, mensen die buiten FOK! elkaar kennen horen niet in 1 SC.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Littlebrownie, Ik, 4everblackeyed, sgtporkbeans, d4v1d, Gino, koelkast geloof ik ook nog.
lb is wel leuk om te meetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
OMG wat een kliekjes, ze zouden allemaal een ban moeten, mensen die buiten FOK! elkaar kennen horen niet in 1 SC.
jij hebt ook een grtd WA tochquote:
over welke heb je het nuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij hebt ook een grtd WA toch
nu niet doen of t zo raar is
Ze doet niet alsof het raar is?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij hebt ook een grtd WA toch
nu niet doen of t zo raar is
een gemiddelde groeps wa met mensen die ook hier zittenquote:
Dat zijn 2 doorslaggevende eigenschappen hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom is LB zo geliefd door iedereen? Alleen omdat ze knap is en lief doet zeker?
geen idee, lb is gewoonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom is LB zo geliefd door iedereen? Alleen omdat ze knap is en lief doet zeker?
Oh meerdere groepen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
En Sof's WAgroepen zijn niet GRTD, maar gewoon aparte groepen met mensen die niet in deze SC zitten.
ik heb al een keer uitgelegd welke groepwa er zijn maar geen een is een groep met alle mensen die hier postenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een gemiddelde groeps wa met mensen die ook hier zitten
fijn dat je het even voor haar opneemtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
En Sof's WAgroepen zijn niet GRTD, maar gewoon aparte groepen met mensen die niet in deze SC zitten.
Klopt die van ons is echt GRTD.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
En die eerste eigenschap is stom. Knappe mensen krijgen altijd veel meer waardering voor hun moeite en lief doen. Stomme hormonenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn 2 doorslaggevende eigenschappen hoor
Had ik dat maar, dan was ik zo miljonairquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, lb is gewoon
ohja check deze rig eens :
[ afbeelding ]
Littlebrownie, 4everblackeyed, sgtporkbeans, d4v1d, Ginoquote:
ik hoef geen uitleg, ik wou gewoon een opmerking makenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb al een keer uitgelegd welke groepwa er zijn maar geen een is een groep met alle mensen die hier posten
Ja 1tje met alleen maar negers en eentje waar jij in zat of zit (Zit jij daar nog in?quote:
gino is koelkastquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Littlebrownie, 4everblackeyed, sgtporkbeans, d4v1d, Gino
hmm oke
Tuurlijk kan ze dat zelf wel, maar ik zeg het gewoon zodat ze minder hoeft te typenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
fijn dat je het even voor haar opneemt
dat kan ze zelf niet nu ze ook gewoon online is
spatie denkt dat hij mijn vriend is nadat hij die leugen heeft verspreid over heel fokquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
fijn dat je het even voor haar opneemt
dat kan ze zelf niet nu ze ook gewoon online is
heeft er iemand daar ook een jetpack?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef Xeor het volgende:
anders moeten jullie littlebrownie maar een berichtje sturen als je erin wilt.
Wat zei die dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
spatie denkt dat hij mijn vriend is nadat hij die leugen heeft verspreid over heel fok
dat ik zijn chick benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |