Klopt. Is natuurlijk al op de weg terug. Ook al veel te veel klappen gevangen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In dat geval heb ik rampage misschien te hoog zitten
op waquote:
Do you fuck on first dates. Does you Dad own a brewery?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Three-date_rule
Zou best kunnen toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Do you fuck on first dates. Does you Dad own a brewery?
neequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop je geholpen te hebben met deze info.
Blijft iig een imposante negerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt. Is natuurlijk al op de weg terug. Ook al veel te veel klappen gevangen.
wie is ginoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Littlebrownie, Ik, 4everblackeyed, sgtporkbeans, d4v1d, Gino, koelkast geloof ik ook nog.
quote:
OMG wat een kliekjes, ze zouden allemaal een ban moeten, mensen die buiten FOK! elkaar kennen horen niet in 1 SC.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Littlebrownie, Ik, 4everblackeyed, sgtporkbeans, d4v1d, Gino, koelkast geloof ik ook nog.
lb is wel leuk om te meetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
OMG wat een kliekjes, ze zouden allemaal een ban moeten, mensen die buiten FOK! elkaar kennen horen niet in 1 SC.
jij hebt ook een grtd WA tochquote:
over welke heb je het nuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij hebt ook een grtd WA toch
nu niet doen of t zo raar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |