halloquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef Elan het volgende:
Ik heb weer zin in pizza.
Woonde ik nu maar in Bulgarije.
Vanavond weer bestellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef Elan het volgende:
Ik heb weer zin in pizza.
Woonde ik nu maar in Bulgarije.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
De dag is nog lang mijn chick is spang en ze heet Sof.
Hasje weinig, soms. Best lekker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik nou eens wist waar je het over had, ik moet me er echt meer in gaan verdiepen. Hoe duur is dat eigenlijk bij jou, hier is het iig duur, misschien moet ik gewoon eens in bulk kopen uit Rotterdam. Rook je ook wel eens Hasj?
nee sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay, voor het zover is en je onweerstaanbaar bent, daten?
Na die lompe actie van gisteren heb je je laatste beetje krediet wel verspeelt maat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hallo
zijn wij nu weer vrienden?
ik wil het eigenlijk niet
want dat vind ik best eng
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Na die lompe actie van gisteren heb je je laatste beetje krediet wel verspeelt maat.
Niks mis mee.quote:
Ik wil weer een nieuw meisje ontmoeten om verliefd op te worden, maar waar hmmm.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Spatie, word eens verliefd op een ander meisje, het vogeltje is gevlogen
als ik een jongen was welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef Jimbo het volgende:
Sof, waarom zou je dat meisje niet doen danantwoord eens
Samequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil weer een nieuw meisje ontmoeten om verliefd op te worden, maar waar hmmm.
Hij noemt je maat. Dat is een goed begin.quote:
een jongen in dat outfit zou best ghey zijnquote:
Ik ben altijd in Bulgarije maar ga af en toe op familiebezoek in Nederlandquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ben je nu weer voor lange tijd in Bulgarije, omdat je laatst in Nederland was....
Jij vond het echt normaal om in zo'n gesprek te flamen?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een jongen in dat outfit zou best ghey zijn
Geef me eens ongelijk, ik wil het wel eens voor je photoshoppen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |