Nee joh. Dan zou ik jou toch nooit uitnodigen? Vriend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het idee dat Dven allemaal mensen uitnodigt en er zich dan een horrorscenario a la Hostel af zal spelen.
gvdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met de deur in huis vallen is het
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
a la Hostel, huh ik snap het niet
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
gvd
ik kan niet fokken en tv kijken tegelijk
Boek nou maar om. Welke reismaatschappij heeft je zou finaal hard geneukt eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst die gemuteerde conjomuggen overleven dan zien we wel verder. Omboeken kostte 100 euro dus we zitten er nu officieel aan vast
oke is goedquote:
Dat moet op internet wel. Als we allemaal genuanceerd gaan doen komt de boodschap totaal niet over.quote:
ik ga die trailer niet kijken, trailers verraden de film meestal.quote:
ik weet niet of dat een goed idee isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter gaan jullie naar bulgarije bij dven slapen
Maar ik meen 90% gewoonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
spatie zegt 10 keer per dag wat idioots waar gelijk 5 mensen op happen. lekker man.
Waar ben je bang voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet of dat een goed idee is
Bedanktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Jimbo is juist een van de slimste.
Alleen zijn Nederlands is kut.
voor jouquote:
Ik ben wel bodyguard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet of dat een goed idee is
Ik pas me graag aan je niveau aanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, juist door zijn taalgebruik en grappen schat ik hem niet zo slim in.
[..]
Hoi Dven. Leuke puppy heb je.
oke nu voel ik me wel veiligerquote:
Waarom zou jequote:
weet nietquote:
Ik herinner me iemand die gister zei dat ie vandaag weer lekker in vbl zou zitten ipv in 'grtdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |