Nee. Eerlijk gezegd was ik vroeger een fervent game fanaat. Voorals FPS games als de crysis franchise vond ik geweldig. Maar de afgelopen drie maanden heb ik helemaal niet meer gegamed...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Heb je al wel GTA V bij iemand op een console gespeeld?
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nee. Eerlijk gezegd was ik vroeger een fervent game fanaat. Voorals FPS games als de crysis franchise vond ik geweldig. Maar de afgelopen drie maanden heb ik helemaal niet meer gegamed...
Haha, dat geloof ik graag. Veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ohnou de game is iig wel baas
Dankuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik graag. Veel plezier ermee!
Ik ben ook echt verliefd op dat kindje, ik heb echt de neiging om allemaal dingen te kopen voor haarquote:
Verstandig. Anders moet je je ''vriend'' weer lastig vallen voor knaken en zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook echt verliefd op dat kindje, ik heb echt de neiging om allemaal dingen te kopen voor haarMaar ik hou het denk ik bij die 3 boekjes en een hobbel'paard'.
Alstuquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Verstandig. Anders moet je je ''vriend'' weer lastig vallen voor knaken en zo
Ik krijg nog geld terug van hemquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Verstandig. Anders moet je je ''vriend'' weer lastig vallen voor knaken en zo
Al terug gevraagd eigenlijk?quote:
Reeksen tellen niet hè.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
En ik zeg net dat ik nooit topics maak.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
En ik zeg net dat ik nooit topics maak.
quote:
Hier iets om je pijn te verzachten!quote:
Oooooooooooooh mooiiiiiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hier iets om je pijn te verzachten!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PmVusVh4TRQ[/youtube
youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tXsxvdF481I[/youtube]
Videos werken nietquote:
Stevie wonder en the steve miller band niet goed vindenquote:
HET GING OM JE POST STOMBOquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:42 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Stevie wonder en the steve miller band niet goed vinden
MISSCHIEN MOET JE DAT DAN EVEN ZEGGEN. WANT JOUW POST WAS NIET ZEER DUIDELIJK OVER WAT JE BEDOELDE.quote:
ZO BEN IK GEWOON.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOET JE DAT DAN EVEN ZEGGEN. WANT JOUW POST WAS NIET ZEER DUIDELIJK OVER WAT JE BEDOELDE.
VOEL JE NIET ZO AANGEVALLEN DANquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ZO BEN IK GEWOON.
EN DAT MOET JE MAAR ACCEPTEREN
JA HALLO JIJ VALT MIJ ALS PERSOON AAN.quote:
IK VAL JE NIET AAN, JIJ INITÏEERDE HET AANVALLEN.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
JA HALLO JIJ VALT MIJ ALS PERSOON AAN.
WAT MOET IK DAN
quote:
excuses aanvaard hoor.quote:
Dat is dan wel weer aardig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
excuses aanvaard hoor.Het spijt mij ook.
Neutraal in welk opzicht?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer aardig.
Je status is nu: neutraal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Jij wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:17 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, ik ben er klaar mee voor vandaag.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:18 schreef Rezania het volgende:
Wat is deze?Henk Angenent imitator?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_Angenent_%28schaatser%29quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie?Deed me wel aan dit denken:
[ afbeelding ]
ik moet tot 18.00 en daarna naar school tot 20.00..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet eerst ook nog naar huis hoor.
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
ik moet tot 18.00 en daarna naar school tot 20.00..
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:32 schreef Rezania het volgende:
Ik wil mijn stem graag wijzigen, beste topic is de ONZ SC.
Hoi hoiiquote:
Jouw ouders halen toch?quote:
quote:
Neequote:
Who? I guess I don't know that person anymore!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Somebody that I used to knowwwwww
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:58 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Who? I guess I don't know that person anymore!
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had spaghetti, met geraspte kaas
lekker verdomme
verie bjoetifoel ritten!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Au dessus des vieux volcans, glisse des ailes sous les tapis du vent
Voyage, voyage!!
tenksquote:
quote:
Danks!quote:
Deel even uit in deze SCquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb te veel nootjes gekocht![]()
Gekarameliseerde peacannoten, geroosterde en gezouten amandalen en ook nog geroosterde en gezouten pistachenoten
Kom halen nigguhquote:
Noten zijn goed voor je! Ik heb er ook twee!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb te veel nootjes gekocht![]()
Gekarameliseerde peacannoten, geroosterde en gezouten amandalen en ook nog geroosterde en gezouten pistachenoten
No thanks.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Noten zijn goed voor je! Ik heb er ook twee!
Is goed sistahquote:
I'm in Gquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is goed sistah
Gaan we ook djonko klappen, you down?
In Roffaquote:
tatas be like ''even roffa googlen''quote:
Ja dat jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
tatas be like ''even roffa googlen''
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
tatas be like ''even roffa googlen''
Protecting screens.quote:
Ik snap gewoon niet waarom ze nog aan glas doen, als die screen protector zo geweldig is, maak het dan daar van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:29 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Protecting screens.Ik bedoel wat kan er nou gebeuren met een glazen scherm? breken ofzo.. pfoe
![]()
Omdat een screenprotector geen elecktriciteit kan geleiden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ze nog aan glas doen, als die screen protector zo geweldig is, maak het dan daar van.
Nee, daarom kan je wel je touchscreen door een screenprotector gebruiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:36 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Omdat een screenprotector geen elecktriciteit kan geleiden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:33 schreef d4v1d het volgende:
http://imgur.com/gallery/UoHSeMp/comment/157918851
Beter in Delly..quote:
Nee. Het werkt gewoon als een normaal touchscreen. Doordat het zo dun is kunnen de aanraakplekken wel worden ''gevoeld'' door de sensoren in het touchscreen. En omdat ze geen elektriciteit kunnen geleiden is het zo een kunst om je screen protector goed te plakken op je scherm. want anders registreert je touchscreen geen aanrakingen meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, daarom kan je wel je touchscreen door een screenprotector gebruiken.Het kan prima, maar ja, dan worden telefoons weer een halve millimeter dikker, en niemand wil dat hè.
Die gaat het echt niet winnen van mijn Nokia 3310quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn iPhone is onsterfelijk, ik heb hem zo vaak laten flikkeren, en nog geen krasje![]()
Touché touchéquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:46 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Die gaat het echt niet winnen van mijn Nokia 3310![]()
Windows Phone is ook wel tofquote:
Een vriend van mij heeft zo'n Nokia 8X en zegt dat z'n telefoon gewoon pure aids is, maar dat is maar 1 persoon natuurlijkquote:
Ik heb een Nokia 520. zeer content mee. Maar zitten nog wel bugs in. En er zijn natuulijk weinig apps voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft zo'n Nokia 8X en zegt dat z'n telefoon gewoon pure aids is, maar dat is maar 1 persoon natuurlijk
Sjaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia 520. zeer content mee. Maar zitten nog wel bugs in. En er zijn natuulijk weinig apps voor.
Leugens.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is me wel gelukt bij Rodawa ^_^
Ach. simpel telefoontje. Kan whatsapp, bellen en op internet. Ik ben blij.quote:
Roooooquote:
Gewoon een 2 pers matras erop mikkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef Amarantha het volgende:
Ok het is tijd om even een hele domme vraag te stellenAls je een tweepersoonsbed hebt met twee éénpersoons bedbodems.. moet je dan ook twee éénpersoons matrassen erop leggen of kan een twee persoonsmatras ook?
Sherlock?quote:
Dat kan dus gewoon?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon een 2 pers matras erop mikken
Vastquote:
Ja, ik ga niet alle oude SC-topics doorspitten tot ik ergens mijn naam tegenkom. Goede toevoeging, dat Sherlock. Daarmee is het een stuk makkelijker om de vloer aan te vegen met mensen die onwaarheden over je zeggen, zoals DönnieDarknö. /antisherlock'dquote:
Ja als dat niet kan koop ik niet zomaar een tweepersoonsmatras hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vasten anders merk je het wel
Ja hoorquote:
Vraag het aan die lui daarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja als dat niet kan koop ik niet zomaar een tweepersoonsmatras he
Gast, waar heb je het over? Het werkte zelfs nog door de luchtbellen heen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nee. Het werkt gewoon als een normaal touchscreen. Doordat het zo dun is kunnen de aanraakplekken wel worden ''gevoeld'' door de sensoren in het touchscreen. En omdat ze geen elektriciteit kunnen geleiden is het zo een kunst om je screen protector goed te plakken op je scherm. want anders registreert je touchscreen geen aanrakingen meer.
Ik sherlock bijna nooitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet alle oude SC-topics doorspitten tot ik ergens mijn naam tegenkom. Goede toevoeging, dat Sherlock. Daarmee is het een stuk makkelijker om de vloer aan te vegen met mensen die onwaarheden over je zeggen, zoals DönnieDarknö. /antisherlock'd
nou ja zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik overal zo goed mee wegkom.
Illoeminadiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:02 schreef Rezania het volgende:
Ik snap BNW'ers echt niet, gewoon zo wereldvreemd dat ze enkel geloven wat ze willen geloven.
De maanlanding is nep? Watquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
De maanlanding is nep, maar aspartaam is niet kankerverwekkend, en reptillians bestaan. Echt, hoe concludeer je zoiets?
De vlag wapperde en Amerika is gewoon niet te vertrouwen, jwz.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De maanlanding is nep? Wat!!!!!
Absoluut niet, Bin Laden was gewoon een erg gevaarlijke man met ambitie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Sommige dingen van BNW kan ik me best in vinden, bijvoorbeeld dat Amerika 9/11 zelf in scene heeft gezet
Baggereuhhhquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:58 schreef AssiMar. het volgende:
En ik ben weer terug. Zullen we het nu weer over ONZIN hebben?![]()
![]()
Stoerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga maar eens GTA V doen, even alle verkeersregels overtreden terwijl ik morgen m'n theorie examen heb![]()
eksektliequote:
quote:
quote:
Lekkahquote:
neee, ik ben er nogquote:
datquote:
ja, echt wel. Met gehaktballetjes en groente en rijst.quote:
Doe alsof je slaaptquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
ja, echt wel. Met gehaktballetjes en groente en rijst.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
ja, echt wel. Met gehaktballetjes en groente en rijst.
Wat is dat voor rooie saus?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit hoor!
#TeamFOK!quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef Dientje12 het volgende:
Dat ene plantje op dat bord is het groente?
omgedraaid is ie beter!quote:
Onkruid!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef Dientje12 het volgende:
Dat ene plantje op dat bord is het groente?
Doe alsof je dood ligt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo vroeg al?Zijn ze niet van me gewend.
#TeamJeMoederquote:
Met allemaal flessen drank ernaast!quote:
#zelfgegroeid #groenevingersquote:
FUUUUU. nu merk ik dat mijn bril ook vies is.quote:
ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie doet hier niet aan tong poetsen?
Tong poetst zichzelf maar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Owja, je heb sinds kort een bril toch?
Sorry.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
FUUUUU. nu merk ik dat mijn bril ook vies is.
Nou bedankt he
Ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja dat is toch om zo'n vieze witte laag te voorkomen?quote:
vieze witte laag? Dude wat doe jij met je bril?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja dat is toch om zo'n vieze witte laag te voorkomen?Maar dat heb ik helemaal niet, dus dan zit ik een beetje op m'n tong te krabben.
Dat is pas als het echt vies isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja dat is toch om zo'n vieze witte laag te voorkomen?Maar dat heb ik helemaal niet, dus dan zit ik een beetje op m'n tong te krabben.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:28 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
vieze witte laag? Dude wat doe jij met je bril?
Ik poets m'n tong ermeequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:28 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
vieze witte laag? Dude wat doe jij met je bril?
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is pas als het echt vies is
een witte laag op je tong?!!??quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik poets m'n tong ermeeIs daar iets raars aan?
Kan ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OhDan is mijn tong dus nooit echt vies.
De smaak is ook niet echt geweldig lijkt mij...quote:
Van een tong?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
De smaak is ook niet echt geweldig lijkt mij...
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
Morgenochtend maar even m'n tong poetsen, kijken of het nog schoner wordt.
van een witte laag op je tongquote:
Doe jij het ook al niet?quote:
Niks mis met wat bacteriëen, dan blijft je weerstand topquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Zoveel bacteriën op je tong en je poetst het niet?
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Zoveel bacteriën op je tong en je poetst het niet?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Niks mis met wat bacteriëen, dan blijft je weerstand top
Ik welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeHeb het ook nooit van iemand gehoord ofzo, of van m'n ouders geleerd, volgens mij één keer ergens gelezen en toen zo'n ding gekocht, maar nooit meer gebruikt na een tijdje.
Apart. Maar 't klinkt wel logisch ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik welvoelt juist vies aan als ik het niet doe.
Ik ook niet. Komt vast omdat ik tof benquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hey, ik ben nooit ziek! Komt vast door m'n vriendjes op m'n tong
Waarheid wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Komt vast omdat ik tof ben
quote:
Die video van kenny en spenny.quote:
Pardon?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:50 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Die video van kenny en spenny.
Mijn koffie wat doe je? NIet omdat ik moest lachen, maar omdat ik bijna zelf moest braken
Jij bent toffer.quote:
En dan 522 posts maar 12 uur geleden nog actiefquote:
Baasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan 522 posts maar 12 uur geleden nog actief
Nallonquote:
Doet 'ie goed ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan 522 posts maar 12 uur geleden nog actief
Jawelquote:
Ik ga hem DM'enquote:
Ik ga lekker hè?quote:
Hihi, moest dientje12 zijn.quote:
Je doet me pijn.quote:
Ik kijk zo welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:07 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hihi, moest dientje12 zijn.![]()
Iig pagina 8 goor filmpje! Moet je ff kijken
quote:
Jij DM't iedereen?quote:
Uiteraard. Ik krijg nooit replies, maar zo lijk ik iig populair.quote:
BAGGERUSER GEPOST.quote:
klootzakquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet alle oude SC-topics doorspitten tot ik ergens mijn naam tegenkom. Goede toevoeging, dat Sherlock. Daarmee is het een stuk makkelijker om de vloer aan te vegen met mensen die onwaarheden over je zeggen, zoals DönnieDarknö. /antisherlock'd
Leugens, ik antwoord altijdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik krijg nooit replies, maar zo lijk ik iig populair.
Misschien wil Rez welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik krijg nooit replies, maar zo lijk ik iig populair.
quote:
Zijn reactie was niet helemaal waar ik op hooptequote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:15 schreef Lt.Surge het volgende:
LB, we hebben een nieuwe partner in crime.
Sorry papaquote:
Wtf heb je gedaan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Queen LB, u kunt uw kroon houden.
Geen probleem.
gr gr
Inspector Lt.Surge
CIA dit dat alles
Ik heb even mijn spieren laten zien.quote:
HORKquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij mij geïnformeerd
Maarja, ik ben ook maar een kliko-klantje
Jij bent zelf overgewaardeerd.quote:
In z'n ochtendjasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Note 24 hier jongen, benader mij broeder *stoot tegen borst* thuglife alles.
Hoi Horkquote:
Oh, ja dat kan dan wel weer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met pijp.
Decadente thug jeweetzelf.
Weet jij alles?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij mij geïnformeerd
Maarja, ik ben ook maar een kliko-klantje
Wanneer krijg ik mijn Admin status?quote:
Kijk hem shinenquote:
Leugens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |