Nee. Eerlijk gezegd was ik vroeger een fervent game fanaat. Voorals FPS games als de crysis franchise vond ik geweldig. Maar de afgelopen drie maanden heb ik helemaal niet meer gegamed...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Heb je al wel GTA V bij iemand op een console gespeeld?
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nee. Eerlijk gezegd was ik vroeger een fervent game fanaat. Voorals FPS games als de crysis franchise vond ik geweldig. Maar de afgelopen drie maanden heb ik helemaal niet meer gegamed...
Haha, dat geloof ik graag. Veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ohnou de game is iig wel baas
Dankuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik graag. Veel plezier ermee!
Ik ben ook echt verliefd op dat kindje, ik heb echt de neiging om allemaal dingen te kopen voor haarquote:
Verstandig. Anders moet je je ''vriend'' weer lastig vallen voor knaken en zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook echt verliefd op dat kindje, ik heb echt de neiging om allemaal dingen te kopen voor haarMaar ik hou het denk ik bij die 3 boekjes en een hobbel'paard'.
Alstuquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Verstandig. Anders moet je je ''vriend'' weer lastig vallen voor knaken en zo
Ik krijg nog geld terug van hemquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Verstandig. Anders moet je je ''vriend'' weer lastig vallen voor knaken en zo
Al terug gevraagd eigenlijk?quote:
Reeksen tellen niet hè.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
En ik zeg net dat ik nooit topics maak.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
En ik zeg net dat ik nooit topics maak.
quote:
Hier iets om je pijn te verzachten!quote:
Oooooooooooooh mooiiiiiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hier iets om je pijn te verzachten!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PmVusVh4TRQ[/youtube
youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tXsxvdF481I[/youtube]
Videos werken nietquote:
Stevie wonder en the steve miller band niet goed vindenquote:
HET GING OM JE POST STOMBOquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:42 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Stevie wonder en the steve miller band niet goed vinden
MISSCHIEN MOET JE DAT DAN EVEN ZEGGEN. WANT JOUW POST WAS NIET ZEER DUIDELIJK OVER WAT JE BEDOELDE.quote:
ZO BEN IK GEWOON.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOET JE DAT DAN EVEN ZEGGEN. WANT JOUW POST WAS NIET ZEER DUIDELIJK OVER WAT JE BEDOELDE.
VOEL JE NIET ZO AANGEVALLEN DANquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ZO BEN IK GEWOON.
EN DAT MOET JE MAAR ACCEPTEREN
JA HALLO JIJ VALT MIJ ALS PERSOON AAN.quote:
IK VAL JE NIET AAN, JIJ INITÏEERDE HET AANVALLEN.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
JA HALLO JIJ VALT MIJ ALS PERSOON AAN.
WAT MOET IK DAN
quote:
excuses aanvaard hoor.quote:
Dat is dan wel weer aardig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
excuses aanvaard hoor.Het spijt mij ook.
Neutraal in welk opzicht?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer aardig.
Je status is nu: neutraal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Jij wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:17 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, ik ben er klaar mee voor vandaag.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:18 schreef Rezania het volgende:
Wat is deze?Henk Angenent imitator?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_Angenent_%28schaatser%29quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie?Deed me wel aan dit denken:
[ afbeelding ]
ik moet tot 18.00 en daarna naar school tot 20.00..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet eerst ook nog naar huis hoor.
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
ik moet tot 18.00 en daarna naar school tot 20.00..
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:32 schreef Rezania het volgende:
Ik wil mijn stem graag wijzigen, beste topic is de ONZ SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |