SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
jatochneetoch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef jatochneetoch het volgende:
datismijnmening
Kun je weinig tegen inbrengen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef jatochneetoch het volgende:
datismijnmening
quote:
Poepopstokje had je ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
poesopstokje vind ik altijd wel lachen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:35 schreef KingRoland het volgende:
1. Johannes_Vermeer
2. Karina
3. Gary_oak
Dat lees ik dus altijd als ik die naam voorbij komt en moet dan altijd gniffelen. Vroeger menig jongetje en meisje achter na gezeten met poep op een stokjequote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat lees ik dus altijd als ik die naam voorbij komt en moet dan altijd gniffelen. Vroeger menig jongetje en meisje achter na gezeten met poep op een stokje
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had een keertje vroeger een van me nichtjes geblindoekt en haar zo door de achtertuin geleid door de hondenpoep heen, was echt zo'n plakkerige drol..
Ho nee nog stukje naar links, klein beetje nog ja zo___
Treinhomoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan Treinhomo, geloof ik
Omgquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:04 schreef penny-wise het volgende:
Sinepedraap.
Kwam er pas geleden achter dat je de naam om moest draaien..
quote:
Komt de enige echte linksche ah eigenmerk bierzuipende KLB-er mij vertellen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
Wat een kut UI heb je trouwens, wenfer.
BlauweTijger dan.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef SonicVolcano het volgende:
HaywoodJablome
Hey, would ya blow me?
Toen ik dat zag![]()
![]()
HaywoodJablome
Hey, would ya blow me?
Toen ik dat zag![]()
![]()
wowoqowowowowowowowow gvd gvd nu zie ik het ook pasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef SonicVolcano het volgende:
HaywoodJablome
Hey, would ya blow me?
Toen ik dat zag![]()
![]()
Ik sprak het in mijn hoofd altijd uit als heewoedjablomquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
wowoqowowowowowowowow gvd gvd nu zie ik het ook pas![]()
Ik zal nu anders tegen je aankijken haywood.
Haha ik als heewoedsjabloomquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik sprak het in mijn hoofd altijd uit als heewoedjablom![]()
![]()
![]()
Wil ik uitbreiden met:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef jatochneetoch het volgende:
datismijnmening
En op 3:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:44 schreef Xlarge het volgende:
Ik kan altijd wel een beetje lachen om : Ikbennieuwopfok.
Niet om de posts, maar om de naam die ik al een hele tijd voorbij zie komen.
Kom ik ook net achterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef SonicVolcano het volgende:
HaywoodJablome
Hey, would ya blow me?
Toen ik dat zag![]()
![]()
lolwatquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Classic.
ONZ / Mijn ode aan kanker
Geeft toch niet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:29 schreef Broadway het volgende:
Ken hooguit 0,00000001% van alle usernames
Eens zien. Er zijn zo'n 420.000 usernames op deze website. Jij kent hooguit 0,00000001%.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:29 schreef Broadway het volgende:
Ken hooguit 0,00000001% van alle usernames
Waar is hij eigenlijk, zie hem nooit meer posten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:04 schreef penny-wise het volgende:
Sinepedraap.
Kwam er pas geleden achter dat je de naam om moest draaien..
HaywoodJablome
Hey, would ya blow me?
Toen ik dat zag![]()
![]()
*klonk*quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef SonicVolcano het volgende:
HaywoodJablome
Hey, would ya blow me?
Toen ik dat zag![]()
![]()
Goed dat je het erbij zegt, want Klonk is natuurlijk ook de naam van een user hier...quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
*klonk*
Dat was het kwartje dat viel hier.
Had ik zelf nooit bedacht. Tof!
Waar gaat het heen met de wereldquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Eindig dit topic, we hebben een winnaar.
Hahaquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:40 schreef Convergence het volgende:
[..]
Van dezelfde strekking: kolonel-knalpiemel
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef Netsplitter het volgende:
kanslozekankerlijer: Reg maar een normale nick.
HaywoodJablome
Hey, would ya blow me?
Toen ik dat zag![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Want? Je wordt de laatste vrouw op Aarde ofzo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:03 schreef Apotheose het volgende:
Apotheose. Niet alléén omdat het mijn username is. Zit een heel verhaal achter
Mag ik even wereldkundig maken dat je met je UI en je ondertitel lijkt te solliciteren naar seksueel getinte DM's.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef AMangold het volgende:
Ik heb nog niet echt een benoemwaardige naam voorbij zien komen
Haha, daar solliciteer ik niet naarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mag ik even wereldkundig maken dat je met je UI en je ondertitel lijkt te solliciteren naar seksueel getinte DM's.
Dat verbaast me. Enorm.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:50 schreef AMangold het volgende:
Haha, daar solliciteer ik niet naarOverigens heb ik er ook nog nooit ontvangen, dus de
fokkers vallen reuzen mee
Heel hard om lachenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:39 schreef SEMTEX het volgende:
Op zaterdag 11 januari 2014 09:40 schreef Convergence het volgende:
[..]
Van dezelfde strekking: kolonel-knalpiemel
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:16 schreef MichaelScott het volgende:
HaywoodJablome
admiraal_anaal
sinepedraap
Paardlants
MichaelScott
apotheose betekent een prachtig slottoneel. En reden: gewoon. Herinneringenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want? Je wordt de laatste vrouw op Aarde ofzo?
Graag uitleg
'Apotheose' betekent ook 'vergoddelijking'. Misschien tijd voor een nieuwe nick?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
apotheose betekent een prachtig slottoneel. En reden: gewoon. Herinneringen/latereactie
Niet verwacht mijn username hier te zienquote:Op maandag 17 februari 2014 09:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind
- Sauslepel
- Hakunamatafaka
ook wel leuke usernames
inderdaad. Ook. Maar is dat een reden om mn naam te veranderen?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
'Apotheose' betekent ook 'vergoddelijking'. Misschien tijd voor een nieuwe nick?
Ik denk dat dat een morsecode isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:49 schreef sniel123 het volgende:
Ergens hier ook wel eens een usernaam tegengekomen met alleen maar streepjes, zoiets dus: -__--_
Heb ik me ook altijd over verbaast hoe je dat verzint en onthoud.
Die post in BITquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:49 schreef sniel123 het volgende:
Ergens hier ook wel eens een usernaam tegengekomen met alleen maar streepjes, zoiets dus: -__--_
Heb ik me ook altijd over verbaast hoe je dat verzint en onthoud.
Ben jij het slottoneel dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
inderdaad. Ook. Maar is dat een reden om mn naam te veranderen?Ik vind de betekenis van pracht slottoneel mooier en om die reden heb ik m gekozen.
Deze mening kan ik niet met je delen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef jatochneetoch het volgende:
datismijnmening
Wacht watquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef SonicVolcano het volgende:
HaywoodJablome
Hey, would ya blow me?
Toen ik dat zag![]()
![]()
ja das te ver gedachtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben jij het slottoneel dan?
Of is dat te ver gedacht?
Compensatiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jammer dat je UI zo lelijk is
Et in Arcadia ego...quote:
Mooi hoor...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja das te ver gedachtSommige momenten in je leven kunnen bij wijze van een apotheose zijn
Vandaar
echt een bazen naamquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Eindig dit topic, we hebben een winnaar.
Ah dat vind ik leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:
1. Generaal_Grafkanker
2. Gewas
3. Murdera
inb4 Enfatruskiloin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |