Altijd mooi dat soort anekdotesquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even de hand schudden. Jouw langlaufer is een goede maat van mijn langlaufer en ze trainden tot vorig seizoen een paar jaar lang elke winter samen (tot die van jou zich ging toeleggen op de wat langere afstand en die van mij op de sprint). Die van jou is afgelopen zomer nog bij die van mij op bezoek geweest in São Paulo
quote:"Ik ben tevreden met mijn runs", analyseerde de wereldkampioen van 2011. "Ze waren perfect zoals ik ze had voorbereid. Met een vijfde plaats in mijn kwalificatiegroep sta ik voor de start van de halve finale op de negende plaats in totaal. Ik leef dus met vertrouwen naar die halve finale toe. De condities zullen daarin helemaal anders zijn. Vandaag heb ik enkel berekende risico's genomen. Op de laatste jump wou ik nog een 'triple' doen, maar ik voelde dat ik te weinig snelheid had."
En gelukkig hebben we de foto's:quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd mooi dat soort anekdotes![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En gelukkig hebben we de foto's:
https://www.facebook.com/(...)5086950555496&type=1
Als ze aan hetzelfde onderdeel mee hadden gedaan welquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:38 schreef Redefine het volgende:
[..]Die gaan gewoon samen kop over kop werken en zo een topprestatie neer zetten. Op de onderdelen waar dat mag dan natuurlijk
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze aan hetzelfde onderdeel mee hadden gedaan wel
Man man, grapje, kijk een pagina terug, waar het uitgebreid staatquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een typefout kan gebeuren, maar een land supporteren en dan niks over deze opmerkelijke deelname vermelden is weer wat anders.
D'accord.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:53 schreef tong80 het volgende:
Senegal doet dus niet mee. Ik ga voor Marokko. Blijft het ook een beetje Nederlands.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:13 schreef Leatherface het volgende:
Ik sluit de inschrijving trouwens wanneer de openingsceremonie begint.
Je moet toch wel je land aanmoedigen bij het landendefilé, vind ik. Anders is de lol er van af.
Jawel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja als iemand over een paar dagen pas dit topic vindt en Montenegro wilt gaan steunen mag ie hier toch gewoon updates posten over de Montenegrijnen?
IJzeren vuistquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Jawel.
Maar je moet toch wel een beetje de schijn ophouden van harde regels he.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Jawel.
Maar je moet toch wel een beetje de schijn ophouden van harde regels he.
Jaaa ik wil Ierlandquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:08 schreef Leatherface het volgende:
En verder wat kleinere Europese landen als San Marino, Monaco, Montenegro en Armenië. Of iets minder klein, maar wel een wintersportdwerg: Ierland.
Ik heb je erbij gezet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:21 schreef alors het volgende:
[..]
Jaaa ik wil Ierlandik dacht die is vast al bezet inmiddels.
Mag hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:46 schreef Max23 het volgende:
Ik weet dat de deadline eigenlijk voorbij is, maar ik zou toch Venezuela willen supporteren, met die enthousiaste vlaggendrager
En Bart Swings is net 4e geworden op de 5000m Herenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:56 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Seppe Smits heeft de finale van het slopestyle-snowboarden net niet gehaald. In de halve finale kwam hij 0,25 punt tekort om zich te plaatsen voor de finale.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:29 schreef Libris het volgende:
[..]
En Bart Swings is net 4e geworden op de 5000m Heren
Nu bij de NOS een item over die Rodelaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kies voor de onafhankelijke atleten die onder de Olympische vlag deelnemen. Zijn dit jaar allemaal Indiërs omdat het NOC van India vanwege een schorsing niemand onder de vlag van India af mag vaardigen. Rodelaar Shiva Keshavan (zijn 5de Spelen) is zelfs kanshebber op het eerste eremetaal voor "India". Hij deed in 1998 al mee en was toen met zijn 16 jaar de jongste rodelaar ooit op de Spelen. Nadeem Iqbal doet voor het eerst mee met cross country skiën, Hira Lal (al deelnemer in 2006, zonder de eindstreep te halen) en debutant Himanshu Thakur vullen het deelnemersveld bij het Alpineskiën.
[ afbeelding ]
Keshavan tijdens de vorige Olympische Spelen
DNSquote:Op zondag 9 februari 2014 00:23 schreef Redefine het volgende:
En morgen komt ook de eerste Argentijnse held aan de start. Cristian Javier Birkner bijt het spits af voor de familie Birkner op de afdaling. Hij zal als 44e vertrekken. Ik wens hem veel succes
Ik lees het net in de uitslag jaquote:
Met 2:13.16 een 41e plaats. Ruim binnen de top 50.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:59 schreef Felagund het volgende:
Morgen de eerste Chileen in actie, Henrik von Appen start op de afdaling.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
Shiva Keshavan is gisteren als eerste Indiër (onder Olympische vlag) in actie gekomen op het onderdeel rodelen. De eerste run eindigde hij als 35ste op 1.735 van de Rus Demchenko. In de tweede run hield hij met een 38ste plaats (3.239 achter klassementsleider Loch) alleen de Taiwanees Lien Te-An achter zich. In het klassement staat hij nu 37ste en mag hij zo van start in de derde run.
Als u nu inschakelt op de live stream kun je deze held zelf aan het werk zien.
http://en.wikipedia.org/wiki/Morocco_at_the_2014_Winter_Olympicsquote:Op zondag 9 februari 2014 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leatherface wanneer Marokko in beeld ?
In de derde run heeft Keshavan stand gehouden door weer 37ste te worden. Hij blijft hierdoor ook op dezelfde plek in het klassement en moet in de laatste run 8.052 goedmaken voor het eerste Indiase Olympisch goud.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
Shiva Keshavan is gisteren als eerste Indiër (onder Olympische vlag) in actie gekomen op het onderdeel rodelen. De eerste run eindigde hij als 35ste op 1.735 van de Rus Demchenko. In de tweede run hield hij met een 38ste plaats (3.239 achter klassementsleider Loch) alleen de Taiwanees Lien Te-An achter zich. In het klassement staat hij nu 37ste en mag hij zo van start in de derde run.
Als u nu inschakelt op de live stream kun je deze held zelf aan het werk zien.
Hij is gewoon constant.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:06 schreef Aguero het volgende:
Mijn Taiwanese rodelaar is tot nu toe in elke run laatste geworden met een groter verschil tussen hem en de nummer 38 dan het verschil tussen die nummer 38 en de nummer 1.
Maar meedoen is belangrijker dan winnen.
Zeker, dat is belangijke kwaliteit voor een rodelaar en de ervaring die hij nu opdoet zal hij in de toekomst ongetwijfeld omzetten in eremetaal. Te-An is immers pas negentien jaar dus tijd om te groeien is er nog.quote:
Laat ik dan voor Montenegro zijn.quote:
Goede keus! Althans, als je ooit in Montenegro bent geweest. Echt hartstikke mooi landje! Verborgen parel van Europa.quote:
Wil er graag een keer heen, ik ben uitgenodigd om naar Bar te komen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:22 schreef Salina het volgende:
[..]
Goede keus! Althans, als je ooit in Montenegro bent geweest. Echt hartstikke mooi landje! Verborgen parel van Europa.
Zeker doen!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:25 schreef Voszje het volgende:
[..]
Wil er graag een keer heen, ik ben uitgenodigd om naar Bar te komen.
Sveti Stefan heb ik ook van gehoord. Bedankt voor je tips in ieder geval!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Zeker doen!
Bar niet geweest, wel in september o.a. de Baai van Kotor en de Tara Kloof. Wat je echt moet zien: Kotor, Perast, Budva, Sveti Stefan, Manastir Ostrog (een klooster uitgehouwen uit de bergen) en de Durmitor (nationaal park). Echt mooi!
Google maar als je er echt heen gaat. Anders mis je zoveel. En het is allemaal op reisafstand. Have fun.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:34 schreef Voszje het volgende:
[..]
Sveti Stefan heb ik ook van gehoord. Bedankt voor je tips in ieder geval!
Montenegro is ook niet zo groot natuurlijk. Voor ik ga zou ik eerst wel het e.e.a. opzoeken inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Google maar als je er echt heen gaat. Anders mis je zoveel. En het is allemaal op reisafstand. Have fun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |