Ik heb je erbij gezet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:21 schreef alors het volgende:
[..]
Jaaa ik wil Ierlandik dacht die is vast al bezet inmiddels.
Mag hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:46 schreef Max23 het volgende:
Ik weet dat de deadline eigenlijk voorbij is, maar ik zou toch Venezuela willen supporteren, met die enthousiaste vlaggendrager
En Bart Swings is net 4e geworden op de 5000m Herenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:56 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Seppe Smits heeft de finale van het slopestyle-snowboarden net niet gehaald. In de halve finale kwam hij 0,25 punt tekort om zich te plaatsen voor de finale.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:29 schreef Libris het volgende:
[..]
En Bart Swings is net 4e geworden op de 5000m Heren
Nu bij de NOS een item over die Rodelaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kies voor de onafhankelijke atleten die onder de Olympische vlag deelnemen. Zijn dit jaar allemaal Indiërs omdat het NOC van India vanwege een schorsing niemand onder de vlag van India af mag vaardigen. Rodelaar Shiva Keshavan (zijn 5de Spelen) is zelfs kanshebber op het eerste eremetaal voor "India". Hij deed in 1998 al mee en was toen met zijn 16 jaar de jongste rodelaar ooit op de Spelen. Nadeem Iqbal doet voor het eerst mee met cross country skiën, Hira Lal (al deelnemer in 2006, zonder de eindstreep te halen) en debutant Himanshu Thakur vullen het deelnemersveld bij het Alpineskiën.
[ afbeelding ]
Keshavan tijdens de vorige Olympische Spelen
DNSquote:Op zondag 9 februari 2014 00:23 schreef Redefine het volgende:
En morgen komt ook de eerste Argentijnse held aan de start. Cristian Javier Birkner bijt het spits af voor de familie Birkner op de afdaling. Hij zal als 44e vertrekken. Ik wens hem veel succes
Ik lees het net in de uitslag jaquote:
Met 2:13.16 een 41e plaats. Ruim binnen de top 50.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:59 schreef Felagund het volgende:
Morgen de eerste Chileen in actie, Henrik von Appen start op de afdaling.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
Shiva Keshavan is gisteren als eerste Indiër (onder Olympische vlag) in actie gekomen op het onderdeel rodelen. De eerste run eindigde hij als 35ste op 1.735 van de Rus Demchenko. In de tweede run hield hij met een 38ste plaats (3.239 achter klassementsleider Loch) alleen de Taiwanees Lien Te-An achter zich. In het klassement staat hij nu 37ste en mag hij zo van start in de derde run.
Als u nu inschakelt op de live stream kun je deze held zelf aan het werk zien.
http://en.wikipedia.org/wiki/Morocco_at_the_2014_Winter_Olympicsquote:Op zondag 9 februari 2014 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leatherface wanneer Marokko in beeld ?
In de derde run heeft Keshavan stand gehouden door weer 37ste te worden. Hij blijft hierdoor ook op dezelfde plek in het klassement en moet in de laatste run 8.052 goedmaken voor het eerste Indiase Olympisch goud.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
Shiva Keshavan is gisteren als eerste Indiër (onder Olympische vlag) in actie gekomen op het onderdeel rodelen. De eerste run eindigde hij als 35ste op 1.735 van de Rus Demchenko. In de tweede run hield hij met een 38ste plaats (3.239 achter klassementsleider Loch) alleen de Taiwanees Lien Te-An achter zich. In het klassement staat hij nu 37ste en mag hij zo van start in de derde run.
Als u nu inschakelt op de live stream kun je deze held zelf aan het werk zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |