Was ook anderhalf uur later thuis dan de planning.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:05 schreef b2py het volgende:
[..]twitter:NS_online twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 19:02:14Van en naar leiden: voorlopig veel minder treinen door een versperring. http://t.co/axyyfHaEPO #Ledn reageer retweet
Uit overwegingen mbt tot de rechtszaak kan ik me wel vinden. Verder zijn het Nederlandse en Belgische parlement niet met elkaar te vergelijken natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Dat gaat nog wat worden dan met die parlementaire enquete...
Wordt weer thuiswerken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:36 schreef James1988 het volgende:
Wordt hier in de trein ook omgeroepen. Trein wordt opgeheven en gaat terug naar Breda. Prognose is 12:00.
Die is gek, kon je niet met de boot naar Rotterdam?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:44 schreef James1988 het volgende:
Groeten uit de Arriva-boemel naar Geldermalsen
[..]
Toeristische route
Niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Die is gek, kon je niet met de boot naar Rotterdam?
Deze GTW bevalt me op zich wel, al zou ik persoonlijk voor een iets andere (ruimere) inrichting hebben gekozen. En klaptafeltjes.quote:Groetjes uit een Arriva bus trouwens, ben echt helemaal over
Ik denk dat de enquete die beide landen gaan houden niet met elkaar te vergelijken zijn, ze onderzoeken vast andere onderwerpen. Het fijne weet ik er gelukkig niet van en ga daarover dus verder niet in discussie met jouquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hoezo zijn die parlementen niet te vergelijken, b2py?
Ah, de enquête. Hmm. Ik weet niet of er wel zoveel verschil is eigenlijk. Geen idee. Zou ik wel graag willen weten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik denk dat de enquete die beide landen gaan houden niet met elkaar te vergelijken zijn, ze onderzoeken vast andere onderwerpen. Het fijne weet ik er gelukkig niet van en ga daarover dus verder niet in discussie met jou
En, heb je der nummer?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:57 schreef James1988 het volgende:
Zojuist zelfs kaartcontrole gehad door een niet onknappe treinstewardesse
edit: er staan gewoon 9 fietsen in de trein, met de sleutels er zelfs nog aan. Wtf
Dat huis heb ik ergens wel eens eerder voorbij zien komen. Het is prachtig, maar zo zou ik niet willen wonen. Binnenin is het nogal onpraktisch ingericht namelijkquote:
Bij een parlementaire enquete staan mensen onder ede, en moeten de documenten wel gegeven worden volgens mijquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Dat gaat nog wat worden dan met die parlementaire enquete...
Het antwoord is al jaren hetzelfde: volgend jaar gaan de papieren kortingskaartjes eruit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:56 schreef DenS het volgende:
Wanneer gaan de kaartjes er eens uit? Zijn we van dat geklaag af dat er te weinig automaten staan op het station. Koop dan ook een OV-Chipkaart
Je moet ook niet zo duwen..quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
Goederentrein ontspoord in Canada ...
Je gebeden zijn verhoordquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:26 schreef b2py het volgende:
Volgende week mogelijk sneeuw in Nederland
De vorstperiode begint maandag en kan de hele week duren. Dat hebben de weerbureaus MeteoConsult en Weeronline.nl woensdag voorspeld.![]()
Ja, dat stond dus min of meer in de Metro vanmorgen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben het er hier al eens over gehad, maar ProRail heeft nu op de site staan dat er onderzoek wordt gedaan naar het verhogen van de bovenleidingspanning naar 3kV
http://www.prorail.nl/nieuws/meer-spanning-op-het-spoor
Maar wat keert er dan aan de "andere kant" van het perron? Hij is nu ontiegelijk lang, dus ik verwachtte daar wel 2 kerende treinseries...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Met onderbreking van het perron, ja
[..]
De sprinter naar Utrecht vertrekt van spoor 2, die naar Den Haag inderdaad vanaf 6
Honderden miljoenen, schat ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:00 schreef J.B. het volgende:
Wat zou de ombouw van het materieel moeten kosten? Is dat in groteordes van miljoenen, tientallen miljoenen, honderden miljoenen of misschien wel miljarden?
De wissel loc van de ICD geloof ikquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar wat keert er dan aan de "andere kant" van het perron? Hij is nu ontiegelijk lang, dus ik verwachtte daar wel 2 kerende treinseries...
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:49 schreef b2py het volgende:
De ene na de andere snelheidsbeperking op Groningen - Zwolle, mieters man..
Erg slimquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:57 schreef b2py het volgende:
ga daarover dus verder niet in discussie met jou
Voordat je op de 80 zit vanuit Groningen ben je al bijna in Haren, ergens tussen Beilen en Assen zit een traag stuk. De bochten bij Hoogeveen en Meppel en dan nog weer in de ankers voor Herfte en dat verschrikkelijk trage Zwolle. Bah.quote:
Probleem is een beetje dat ze mij twee keuzes aanboden: een proces verbaal (dit is niet eens een verbaal maar gewoon een uitstel van betaling?) of 25 euro pinnen. Gezien ik als student nogal op de kleintjes moet letten besloot ik het laatste maar te doen. Krijg ik dus het bonnetje, staat er leuk dat ik er verder niet meer op in beroep kan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:00 schreef b2py het volgende:
Kan je de eerste keer terugkrijgen. Formuliertje zoeken op ov-chipkaart.nl.
En dus hoeft het niet sneller? En volgens mij is Utrecht - Eindhoven minstens zo snel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
en toch behoort het traject tot een van de snelste van het land.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
behoort het traject tot een van de
Regelrechte flauwekul. De spoorwegmisère anno nu en morgen wordt niet veroorzaakt door 1500 V.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben het er hier al eens over gehad, maar ProRail heeft nu op de site staan dat er onderzoek wordt gedaan naar het verhogen van de bovenleidingspanning naar 3kV
http://www.prorail.nl/nieuws/meer-spanning-op-het-spoor
Mooie naaistreek weer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:30 schreef Xetran het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat ze mij twee keuzes aanboden: een proces verbaal (dit is niet eens een verbaal maar gewoon een uitstel van betaling?) of 25 euro pinnen. Gezien ik als student nogal op de kleintjes moet letten besloot ik het laatste maar te doen. Krijg ik dus het bonnetje, staat er leuk dat ik er verder niet meer op in beroep kan.Leuk dat ze mij dat dan ook even vertellen, als ze zien dat ik een sov heb..
Rukt jou dat, gewoon toch doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:30 schreef Xetran het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat ze mij twee keuzes aanboden: een proces verbaal (dit is niet eens een verbaal maar gewoon een uitstel van betaling?) of 25 euro pinnen. Gezien ik als student nogal op de kleintjes moet letten besloot ik het laatste maar te doen. Krijg ik dus het bonnetje, staat er leuk dat ik er verder niet meer op in beroep kan.Leuk dat ze mij dat dan ook even vertellen, als ze zien dat ik een sov heb..
Gewoon in protest gaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:30 schreef Xetran het volgende:
[..]
Uitsluiting van bezwaar of gang naar de rechter lijkt mij per definitie illegaal. Zou je mij een scan van je UVB willen mailen? info@voorbeterov.nlquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:30 schreef Xetran het volgende:
[..]
Zonder persoonlijk te worden: Ik merk dat de toon van de MVBO berichten soms wat mopperig lijkt te klinken waardoor het leest als een persoonlijke aanval op bv NS of ProRail. Is dat bewust zo neergezet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:34 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Regelrechte flauwekul. De spoorwegmisère anno nu en morgen wordt niet veroorzaakt door 1500 V.
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
Nou nou, je blaast wel heel hoog van de toren als niet terzake kundige.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:34 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Regelrechte flauwekul. De spoorwegmisère anno nu en morgen wordt niet veroorzaakt door 1500 V.
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |