Ja, dat stond dus min of meer in de Metro vanmorgen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben het er hier al eens over gehad, maar ProRail heeft nu op de site staan dat er onderzoek wordt gedaan naar het verhogen van de bovenleidingspanning naar 3kV
http://www.prorail.nl/nieuws/meer-spanning-op-het-spoor
Maar wat keert er dan aan de "andere kant" van het perron? Hij is nu ontiegelijk lang, dus ik verwachtte daar wel 2 kerende treinseries...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Met onderbreking van het perron, ja
[..]
De sprinter naar Utrecht vertrekt van spoor 2, die naar Den Haag inderdaad vanaf 6
Honderden miljoenen, schat ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:00 schreef J.B. het volgende:
Wat zou de ombouw van het materieel moeten kosten? Is dat in groteordes van miljoenen, tientallen miljoenen, honderden miljoenen of misschien wel miljarden?
De wissel loc van de ICD geloof ikquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar wat keert er dan aan de "andere kant" van het perron? Hij is nu ontiegelijk lang, dus ik verwachtte daar wel 2 kerende treinseries...
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:49 schreef b2py het volgende:
De ene na de andere snelheidsbeperking op Groningen - Zwolle, mieters man..
Erg slimquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:57 schreef b2py het volgende:
ga daarover dus verder niet in discussie met jou
Voordat je op de 80 zit vanuit Groningen ben je al bijna in Haren, ergens tussen Beilen en Assen zit een traag stuk. De bochten bij Hoogeveen en Meppel en dan nog weer in de ankers voor Herfte en dat verschrikkelijk trage Zwolle. Bah.quote:
Probleem is een beetje dat ze mij twee keuzes aanboden: een proces verbaal (dit is niet eens een verbaal maar gewoon een uitstel van betaling?) of 25 euro pinnen. Gezien ik als student nogal op de kleintjes moet letten besloot ik het laatste maar te doen. Krijg ik dus het bonnetje, staat er leuk dat ik er verder niet meer op in beroep kan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:00 schreef b2py het volgende:
Kan je de eerste keer terugkrijgen. Formuliertje zoeken op ov-chipkaart.nl.
En dus hoeft het niet sneller? En volgens mij is Utrecht - Eindhoven minstens zo snel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
en toch behoort het traject tot een van de snelste van het land.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
behoort het traject tot een van de
Regelrechte flauwekul. De spoorwegmisère anno nu en morgen wordt niet veroorzaakt door 1500 V.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben het er hier al eens over gehad, maar ProRail heeft nu op de site staan dat er onderzoek wordt gedaan naar het verhogen van de bovenleidingspanning naar 3kV
http://www.prorail.nl/nieuws/meer-spanning-op-het-spoor
Mooie naaistreek weer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:30 schreef Xetran het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat ze mij twee keuzes aanboden: een proces verbaal (dit is niet eens een verbaal maar gewoon een uitstel van betaling?) of 25 euro pinnen. Gezien ik als student nogal op de kleintjes moet letten besloot ik het laatste maar te doen. Krijg ik dus het bonnetje, staat er leuk dat ik er verder niet meer op in beroep kan.Leuk dat ze mij dat dan ook even vertellen, als ze zien dat ik een sov heb..
Rukt jou dat, gewoon toch doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:30 schreef Xetran het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat ze mij twee keuzes aanboden: een proces verbaal (dit is niet eens een verbaal maar gewoon een uitstel van betaling?) of 25 euro pinnen. Gezien ik als student nogal op de kleintjes moet letten besloot ik het laatste maar te doen. Krijg ik dus het bonnetje, staat er leuk dat ik er verder niet meer op in beroep kan.Leuk dat ze mij dat dan ook even vertellen, als ze zien dat ik een sov heb..
Gewoon in protest gaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:30 schreef Xetran het volgende:
[..]
Uitsluiting van bezwaar of gang naar de rechter lijkt mij per definitie illegaal. Zou je mij een scan van je UVB willen mailen? info@voorbeterov.nlquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:30 schreef Xetran het volgende:
[..]
Zonder persoonlijk te worden: Ik merk dat de toon van de MVBO berichten soms wat mopperig lijkt te klinken waardoor het leest als een persoonlijke aanval op bv NS of ProRail. Is dat bewust zo neergezet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:34 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Regelrechte flauwekul. De spoorwegmisère anno nu en morgen wordt niet veroorzaakt door 1500 V.
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
Nou nou, je blaast wel heel hoog van de toren als niet terzake kundige.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:34 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Regelrechte flauwekul. De spoorwegmisère anno nu en morgen wordt niet veroorzaakt door 1500 V.
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |