leuk, helemaal als je er jachttraining mee gaat doenquote:
Ja precies, je moet het dan nog best wel uitkienenquote:Ik ben zelf heel erg leergierig en ambitieus. De interne opleiding is op 31 januari 2014 afgerond dus dit is pas mijn tweede officiële week. Ik heb echter vandaag aangegeven dat ik een groter bestand wil omdat ik het werk sneller oppak dan gemiddeld, met als gevolg dat ik steeds van de bestanden van collegas pak omdat ik door mijn eigen werk heen ben. En dan ben ik altijd geneigd om nog meer te werken en te leren, dat raakt niet uitgeput. Ja op een gegeven moment moet je wel de beslissing nemen, nu gaan we er voor, stapje terug nemen, en we zien wel wanneer het perfecte moment is. Want qua werk ben ik continu aan het klimmen op de ladder (studie niet, hoewel ik goede cijfers haal kan ik totaal niet leren en raak ik er helemaal panisch van. Soort faalangst)
Maar ik wil er wel minimaal een half jaar langer zitten voordat ik vertel, leuk allemaal, maar over een half jaar ga ik met zwangerschapsverlofBij wijze van
Precies dat is wat nu de doorbraak was voor ons. En nog zullen we wel een tijdje twijfelen voordat we er echt definitief voor gaan. Maar het is fijn dat er nu een opening is in plaats van zo'n niemandsland.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik doe idd ook allang mee, met ups en downs. Het ene moment weet ik het heel zeker, het andere moment twijfel ik (meer aan mezelf of ik het wel kan). Maar denk ook dat ik het nooit zeker zal weten omdat er, zoals gezegd, nooit wen perfect moment zal komen en je geen garantie kunt krijgen dat je een goede moeder wordt met perfect kind![]()
En Oeke, dat is ook zo'n heerlijk voorbeeldquote:en spuien mag toch?! daar zijn we voorde tijd kan sowieso soms snel gaan. voor je het weet is het weer december.
en een kindje tijdens je studie en in een appartement...het kan allemaal. kijk maar naar Laziness en Mignonne. en laat de rest maar lullen!
Dat 'boze' hebben we hier ook een paar keer gehad ja. Vond ik zelf heel frustrerend, omdat ik aan niks anders kon denken, maar hij aangaf het er niet over te willen hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:24 schreef Danaa het volgende:
Lot, Wat fantastisch voor je!Zo ging het bij mij ook hoor, er kwam een opening maar mocht er echt niet verder over praten want dan werd hij 'boos'. Na 3 maanden toch weer een balletje opgegooid en toen kwam hij met een maand waarin ik mocht stoppen. " En ach, dan moet je eerst nog een stabiele cyclus krijgen, zwanger raken en het nog 9 maanden dragen " zei hij.
Nu ik dit zo lees, denk ik "Dit dus!quote:Hier van mijn kant totaal geen twijfels, ik wil gewoon heel graag een kind en heb gewoon dat gevoel dat ik dat kan. Ik weet heel goed dat dat je leven verandert, ja maar daar kies ik voor!
En misschien ook omdat ik een heel stabiele omgeving heb hoor, ouders schoonouders broers zussen waar we op kunnen rekenen, ieder een baan, leuk huisje en de soort van 'gevoel' dat je gemaakt bent om kinderen te krijgen en op te voeden
binnenkort als in over een half jaar oidquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:39 schreef Lot_1 het volgende:
Ha, ik ervaar het ook absoluut als een luxe dat ik nog jong ben hoor! Het lijkt me best vervelend als je met tijdsdruk zitDat was ook wel de belangrijkste reden om niet nog 10 jaar te willen wachten (naast het feit dat mijn eierstokken dan eruit geklapperd zouden zijn). En ik zie mezelf ook nog wel met een groot gezin, vier kinderen ofzo. Lijkt me leuk, zo'n volle eettafel
![]()
Ondanks de twijfels die er zijn is het bij ons trouwens al heel lang duidelijk dat we sowieso wel kinderen willen. De man vindt het allemaal heel eng en spannend en zo'n grote verantwoordelijkheid, maar hij ziet zichzelf als hij oud is wel kinderen hebben en kleinkinderen enz.
Maar het lijkt er dus op dat jullie binnenkort ervoor gaan, Barreltje?
Ik weet niet wat je onder reizen verstaat. Maar als je echt nog een avontuurlijke reis wilt maken. Ga er dan vanuit dat dat nog een paar jaar duurt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vind ik heel lastig te zeggen. Hier zijn alle randvoorwaarden aanwezig, goed inkomen, woning, stabiele relatie. We willen ook wel reizen maar dat kan ook met kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |