Nog een gok dan Lee Scratch Perry?quote:
quote:
Dutch Rhythm Steel & Showquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:11 schreef cafca het volgende:
January February March, Dutch Steel & Rhythm Band?
Had hem van de week toevallig in m'n hoofd. De wat was niet zo moeilijk, maar de wie kon ik niet op komen..quote:
quote:baalt flink: een paar jaar geleden sloeg ze een optreden af waarvoor ze betaald zou worden in bitcoins.
De digitale munt was toen nog niet veel waard, maar momenteel is de waarde van één bitcoin zo'n 640 dollar.zou honderdduizenden bitcoins krijgen voor het optreden, dat live gestreamd zou worden in het spel Second Life. De 28-jarige zangeres biechtte haar 'fout' op in de Daily Telegraph.
Stand MUZ Trivia 1292:quote:
Sizzla, inderdaad. Good enough.quote:
quote:didn't trust what you said in your letter
in retrospect I should have known better
you shot the stars right out of the sky
from the sky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Ja, die zegt me wel wat. kwam regelmatig voorbij bij MTV 120 Minutes vroegâh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs niet na het bekijken van de video in de spoiler...
Welk nummer van wie?quote:If you are confused, check with the sun
Carry a compass to help you along
Your feet are going to be on the ground
Your head is there to move you around
En jullie raden nooit wat ik net heb afgerond.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef belsen het volgende:
[..]
En jullie raden nooit wat ik net heb afgerond.
Stand MUZ Trivia 1292:
1 Lonaa
1 cafca
3 n00biedoobiedoo
1 Techno
1 Ulx
Spannend!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef belsen het volgende:
[..]
En jullie raden nooit wat ik net heb afgerond.
Stand MUZ Trivia 1292:
1 Lonaa
1 cafca
3 n00biedoobiedoo
1 Techno
1 Ulx
Wat van wie of uit wat?quote:...
When I send all of my doubts and demons
On there way
Every endeavor
I have made ever
Is coming into play
Is here and now today
En dat Kim Deal meezingt, en dat Moby gitaar speelt leek mij reden te verwachten dat het niet al te obscuur is. Maar goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, die zegt me wel wat. kwam regelmatig voorbij bij MTV 120 Minutes vroegâh.
Maar denk niet dat iemand hier een punt aan gaat overhouden.
Voor een stukje tekst van een niet-hit met een niet al te duidelijk articulerende zanger misschien toch net effe teveel gevraagdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat Kim Deal meezingt, en dat Moby gitaar speelt leek mij reden te verwachten dat het niet al te obscuur is. Maar goed.
Ik ken de band wel, van naam... verder niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Ulx het volgende:
En dat Kim Deal meezingt, en dat Moby gitaar speelt leek mij reden te verwachten dat het niet al te obscuur is. Maar goed.
geen idee maar ben sowieso niet sterk in tekstenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
De halve deelnemergroep is online (geweest), maar niemand die een idee heeft vwb mijn vraag?
Misschien ook te obscuur?
Het is een soort van vervolgvraag qua songtitel...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:05 schreef ranja het volgende:
[..]
geen idee maar ben sowieso niet sterk in teksten
quote:...., when I know, I'm on my way
Ev'ry endeavour, I have made ever
Is coming into play, it's here an' now, today
Rene Froger? Ben niet erg bekend met zijn oeuvrequote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
De zoon van een Amsterdamse volkszanger had er in een iets andere tekstuele versie een hit mee:
[..]
Dat is inderdaad de zoon van de Amsterdamse volkszanger, maar die vroeg ik niet...quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:10 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Rene Froger? Ben niet erg bekend met zijn oeuvre
De rol is opgesloten in de naam van de musical, de naam van de acteur/zanger (quote:
Onze Baywatch hunk...quote:
Uiteraardquote:
Golden Earring?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:39 schreef Mark het volgende:
Welke Nederlandse groep heeft als enige 2 nummer 1 hits in de UK gehad?
quote:
Nee, deze persoon is wel degelijk een stuk taller...quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:35 schreef pipster het volgende:
Ziet er niet al te groot uit, Skee-lo?
Jawel, als je één woord, en dan niet 'nee', in de zin hierboven aanpast...quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
grmbl
nee, ga niet op zijn naam komen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef zesmeltendepaashaas het volgende:
Kan heel erg fout zijn wat ik nu zeg, maar is het Rupaul?
Klopt, hij had zijn long verloren aan tuberculose.quote:
Wie zouden dat nou toch zijn?quote:is an American hip-hop and comedy duo from New York City that was popular in the late 1980s and early 1990s. The duo was composed of Christopher
Reid (April 5, 1964) and Christopher
Martin (July 10, 1962) working alongside their DJ, Mark
Eastmond. Besides their successful musical careers, they are also notable for branching out into acting.
Het is nu wel lastiger punten geven voor iemand anders, klopt dat?quote:
Nee, waarom zou dat lastiger zijn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:16 schreef Blogman het volgende:
[..]
Het is nu wel lastiger punten geven voor iemand anders, klopt dat?
Nou, nu loop je de kans dat Ulx nog een keer het punt geeft als hij niet goed kijkt, toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, waarom zou dat lastiger zijn?
Stand MUZ Trivia 1292:
3 n00biedoobiedoo
2 Mark
2 MadMaster
2 Lonaa
2 Ulx
1 cafca
1 Techno
1 Litpho
1 zesmeltendepaashaas
1 methodmich
Dat is ook weer zo !quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:53 schreef Mark het volgende:
Dat risico liep je altijd al, ook met de oude telling
Dan moet ie goed kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:48 schreef Blogman het volgende:
[..]
Nou, nu loop je de kans dat Ulx nog een keer het punt geeft als hij niet goed kijkt, toch?
To Hot?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:28 schreef methodmich het volgende:
Yeah, eerste puntje in 2014!
Blijven we even bij de rappers: Coolio kennen we natuurlijk van zijn nummer 1 hit Gangsta's Paradise uit 1995. Maar kunnen jullie nog een andere single noemen waarmee Coolio de Nederlandse top 40 bestormde?
Feitelijk Too Hot, maar vooruit!quote:
Zat hij niet ook bij Monstars of Space Jam - Hit 'em High?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
C U when I (of U) get there of Fantastic Voyage en nog iets met tellen en Sumpin' waren ook hitjes.
maar of die de Top 40 gehaald hebben...
Klopt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:53 schreef Blogman het volgende:
[..]
Zat hij niet ook bij Monstars of Space Jam - Hit 'em High?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Bugs Bunny, Daffy Duck, Porky Pig en Michael Jordan
Lolquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Bugs Bunny, Daffy Duck, Porky Pig en Michael Jordan
Nog 3quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef Blogman het volgende:
[..]
Maar volgens mij zat LL Cool J er ook bij.
Method Man? Van die andere ken ik er geenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Juiste collectief, verkeerde naam
Nu de laatste nog.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Method Man? Van die andere ken ik er geen
Echt waar?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Method Man? Van die andere ken ik er geen
Mijn vorige post was ook een dikke hint!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:36 schreef Mark het volgende:
Van naam niet, volgens mij. Al loop ik nu natuurlijk het risico dat ik straks een enormemoet plaatsen
Welk nummer van wie?quote:texture like sun
Lays me down with my mind she runs
Throughout the night
No need to fight
Never a frown with![]()
Welke band isquote:The nights withwere some of the best nights of my life, and I got a lot of gags from
because they were big vodka drinkers...when I started doing AbFab, I remembered all of the falls that I saw
do. I once saw one of them coming out of a cab bottom first and hitting the road, and I thought 'that's class'.
quote:
dat was eind 1984 inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:16 schreef cafca het volgende:
Ik zat aan Band Aid te denken, maar dat was weer een jaar later.....
helemaal goed.quote:
quote:
KLF... never a dull momentquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:00 schreef belsen het volgende:
Hilarisch verhaal. De een zei: "We zouden het moeten laten inzingen door een coutryzangeres. Tammy Wynette bijvoorbeeld." Dus die ander bellen en alles regelen. Komt ie terug. "Oh, wacht. Ik zei Tammy Wynette, hè. Ik bedoelde Dolly Parton..."
Da's een Belg.quote:
Ik hoor er van alles in terug, ABBA, nog iets anders wat ik niet kan thuisbrengen, maar ik zat voornamelijk de hele tijd te wachten tot er iemand riep: "You're twistin' my melon, man!"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Door welk Beatles-nummer is deze track van Pizzicato 5 duidelijk geïnspireerd?
Baby you're a rich manquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Door welk Beatles-nummer is deze track van Pizzicato 5 duidelijk geïnspireerd?
Call the copsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoor er van alles in terug, ABBA, nog iets anders wat ik niet kan thuisbrengen, maar ik zat voornamelijk de hele tijd te wachten tot er iemand riep: "You're twistin' my melon, man!"
Yes. Topfragment.quote:
Dat was maar een klein hitje. DJ Jean deed het beter.quote:
Wat van wie...?quote:It's cold outside
It gets so hot in here
Ach jee.. Ik zal het even aanpassen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Als Moby's versie de Top 40 niet had gehaald, had me dat ook niet verbaast.
Ken het vooral als album track en van concerten...
Tel mijn punt even bij die van de rest op...
[..]
Wat van wie...?
Dank en helaas onjuist...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef Blogman het volgende:
[..]
Ach jee.. Ik zal het even aanpassen.
Nelly - Hot in Here
Je was een minuut te vroeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Als Moby's versie de Top 40 niet had gehaald, had me dat ook niet verbaast.
Ken het vooral als album track en van concerten...
Tel mijn punt even bij die van de rest op...
[..]
Wat van wie...?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:22 schreef cafca het volgende:
Welke artiesten horen er bij de volgende tijdsaanduidingen:
2 am
Wednesday Morning, 3 am - Simon & Garfunkel
5 o'clock
Cinq heures - Jacques Dutronc
Vijf uur
6 o'clock
9 o'clock on a Saturday
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:42 schreef cafca het volgende:
2 am - golden earring
Wednesday Morning, 3 am - simon and garfunkel
5 o'clock
Vijf uur
6 o'clock
9 o'clock on a Saturday - Billy Joel?
Yep, maar dat was wel de inspiratie voor de vraag...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Je was een minuut te vroeg.
11 o' Clock Tick Tock van U2
De laatste is Billie Joelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:56 schreef belsen het volgende:
2 am - golden earring
(who could be the ) 5 o'clock (hero) - The Jam
Cinq heures - gerard lenorman
Vijf uur - Ramses Shaffy, De Dijk, Neerlands Hoop...etc.
6 o'clock
9 o'clock on a Saturday
Ja, en de vierde Jacques Dutronc.quote:
Nog een te gaan dus. Lieflijke jaren 60 hippiebandquote:2 am - golden earring
(who could be the ) 5 o'clock (hero) - The Jam
Vijf uur - Ramses Shaffy
6 o'clock - ?
9 o'clock on a Saturday - Billy Joel
quote:
Daarmee doe je deze lieftallige Limburgse dames zwaar onrecht aan.quote:
Ik moet me eigenlijk eens inluisteren in hun en Small Faces. Die hebben best interessant werk gemaakt. Herman's Hermits overigens ook.quote:
nee, de band bestaat weliswaar uit 3 dames en 3 heren maar zijn vernoemd naar de voornaam van de zangeres,quote:
quote:
Kakmaddafakka??quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:08 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, de band bestaat weliswaar uit 3 dames en 3 heren maar zijn vernoemd naar de voornaam van de zangeres,
Wat en van wie is dit poetische meesterwerkje?quote:Plant a seed, plant a flower, plant a rose
You can plant any one of those
Keep planting to find out which one grows
It's a secret no one knows
Opgezocht, nooit van gehoordquote:Op zondag 12 januari 2014 10:53 schreef ranja het volgende:
In 2011 stonden ze al op Pinkpop, dit weekend is de presentatie van hun eerste album.
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:02 schreef ranja het volgende:
[..]
dan lees je te weinig in de topics waarin je post
Klopt inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 00:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze hadden de Limburgse popronde gewonnen ofzo, die mogen wel vaker openen.
mmmmmbop van Hansonquote:
Ed, D, and Eddie?quote:
Dat moet dan EH, DH en AH zijnquote:
ach ja helemaal gelijk. Laat weer zien wat ik van Haim vindquote:
Dat is idd een te stoffige aanduiding gebleven. De oudjes zeggen nog steeds LP denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Langspeelplaat is niet een term die echt mee terugkomen is met de hervonden populariteit van vinyl, of wel?
Ik ben benieuwd...quote:Op maandag 13 januari 2014 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ikzelf heb niet zoveel met vinyl en ik weet nog precies door welk nummer dat komt.
1 van mijn eerste LP's was 'So' van Peter Gabriel. Op het einde van het nummer 'In Your Eyes', als Youssou N'Dour erbij komt, zaten er (dacht ik) irritante tikken in mijn exemplaar. Toen heb ik besloten voortaan maar voor CD's te gaan.quote:
quote:I get so scared when I see
the evidence against our case.
Each movie so far this year
ends up with someone crying,
or even someone dying
Dat doet me dan weer denken aan een nummer van de raggende mannequote:Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef Gambolputty het volgende:
Zat met be my number 2 in mijn hoofd.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer denken aan een nummer van de raggende manne
Nee, gebeurt regelmatig dat er per kant maar 3 nummers op staan, enkele cd wordt dubbel lp, dus echt lang spelen doet zo'n plaat dan ook niet...quote:Op maandag 13 januari 2014 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Langspeelplaat is niet een term die echt mee terugkomen is met de hervonden populariteit van vinyl, of wel?
Stand MUZ Trivia 1292:quote:Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef Ulx het volgende:
Joe Jackson & Elaine Caswell - Happy Ending
Om welk muziekje gaat het en wie was de componist?quote:"We want a piece of music that is inspiring, universal, blah-blah, da-da-da, optimistic, futuristic, sentimental, emotional," this whole list of adjectives, and then at the bottom it said "and it must be 3 and 1/4 seconds long."
Of de Intel tune, gemaakt door één van de jongens van Edelweiss.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:40 schreef bartrid het volgende:
Brian Eno en het windows 95 startup geluidje.
Stand MUZ Trivia 1292:quote:Op maandag 13 januari 2014 16:40 schreef bartrid het volgende:
Brian Eno en het windows 95 startup geluidje.
1?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Stand MUZ Trivia 1292:
5 n00biedoobiedoo
4 Ulx
3 Mark
3 MadMaster
2 Lonaa
2 cafca
2 ranja
2 Berkery
2 WeezerButler
2 bartrid
1 Blogman
1 Techno
1 Litpho
1 zesmeltendepaashaas
1 methodmich
1 lubje25
1 pipster
1 Gambolputty
1 Arn0
1 belsen
Helaas.quote:
quote:
Wel mijn band en de prestatie valt wel mee: slecht één lid zat in alle reïncarnaties..quote:
Dat is meer dan bij sommige andere bands.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Blogman het volgende:
[..]
Wel mijn band en de prestatie valt wel mee: slecht één lid zat in alle reïncarnaties..
MUZ / Bands zonder originele ledenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is meer dan bij sommige andere bands.
UB40?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef belsen het volgende:
Welke band bestaat heden ten dage uit Jimmy Brown, Robin Campbell, Earl Falconer, Norman Hassan, Brian Travers en Duncan Campbell?
quote:
Stand Fok! Muziek Trivai 1292quote:
Ja, ik dacht al: een makkie! Had er wel 45 kunnen vragen !quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef belsen het volgende:
2 Unlimited
808 State
U2
3JS
10CC
B52's
16 Down
Twenty 4 Seven
2 Brothers On The 4th Floor
Maroon 5
Forum Opties | |
---|---|