Nog een gok dan Lee Scratch Perry?quote:
quote:
Dutch Rhythm Steel & Showquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:11 schreef cafca het volgende:
January February March, Dutch Steel & Rhythm Band?
Had hem van de week toevallig in m'n hoofd. De wat was niet zo moeilijk, maar de wie kon ik niet op komen..quote:
quote:baalt flink: een paar jaar geleden sloeg ze een optreden af waarvoor ze betaald zou worden in bitcoins.
De digitale munt was toen nog niet veel waard, maar momenteel is de waarde van één bitcoin zo'n 640 dollar.zou honderdduizenden bitcoins krijgen voor het optreden, dat live gestreamd zou worden in het spel Second Life. De 28-jarige zangeres biechtte haar 'fout' op in de Daily Telegraph.
Stand MUZ Trivia 1292:quote:
Sizzla, inderdaad. Good enough.quote:
quote:didn't trust what you said in your letter
in retrospect I should have known better
you shot the stars right out of the sky
from the sky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Ja, die zegt me wel wat. kwam regelmatig voorbij bij MTV 120 Minutes vroegâh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs niet na het bekijken van de video in de spoiler...
Welk nummer van wie?quote:If you are confused, check with the sun
Carry a compass to help you along
Your feet are going to be on the ground
Your head is there to move you around
En jullie raden nooit wat ik net heb afgerond.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef belsen het volgende:
[..]
En jullie raden nooit wat ik net heb afgerond.
Stand MUZ Trivia 1292:
1 Lonaa
1 cafca
3 n00biedoobiedoo
1 Techno
1 Ulx
Spannend!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef belsen het volgende:
[..]
En jullie raden nooit wat ik net heb afgerond.
Stand MUZ Trivia 1292:
1 Lonaa
1 cafca
3 n00biedoobiedoo
1 Techno
1 Ulx
Stand MUZ Trivia 1292:quote:
Wat van wie of uit wat?quote:...
When I send all of my doubts and demons
On there way
Every endeavor
I have made ever
Is coming into play
Is here and now today
En dat Kim Deal meezingt, en dat Moby gitaar speelt leek mij reden te verwachten dat het niet al te obscuur is. Maar goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, die zegt me wel wat. kwam regelmatig voorbij bij MTV 120 Minutes vroegâh.
Maar denk niet dat iemand hier een punt aan gaat overhouden.
Voor een stukje tekst van een niet-hit met een niet al te duidelijk articulerende zanger misschien toch net effe teveel gevraagdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat Kim Deal meezingt, en dat Moby gitaar speelt leek mij reden te verwachten dat het niet al te obscuur is. Maar goed.
Ik ken de band wel, van naam... verder niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Ulx het volgende:
En dat Kim Deal meezingt, en dat Moby gitaar speelt leek mij reden te verwachten dat het niet al te obscuur is. Maar goed.
geen idee maar ben sowieso niet sterk in tekstenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
De halve deelnemergroep is online (geweest), maar niemand die een idee heeft vwb mijn vraag?
Misschien ook te obscuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |