Dat herkennen onze kinderen al bijna niet meer als telefoonquote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Chanty het volgende:
Nesteldrang FTW
Net weer vijf dozen uitgesorteerd. Dit was toch wel een mooie vondst,... oud speelgoed van mijn man, deels nog van hout!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Chanty het volgende:
Nesteldrang FTW
Net weer vijf dozen uitgesorteerd. Dit was toch wel een mooie vondst,... oud speelgoed van mijn man, deels nog van hout!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nik, arme man haha! Ik lig soms ook weleens op beweging te hopen omdat ik dat vriendlief zo gun in die momentjes. Werkt niet altijd![]()
GM![]()
Burdieheel herkenbaar, dat gepieker. Ik probeer mezelf maar te stoppen door mezelf keer op keer te vertellen dat piekeren niks gaat veranderen aan hoe de dingen komen gaan. Whatever Will be, Will be. Soms helpt dat, soms niet. Komt wel goed schatje.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ik heb er op facebook ook de tekst bijgezet: Onze zoon over een paar jaar: "Mama wat is dat?"quote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Dat herkennen onze kinderen al bijna niet meer als telefoon
Je kindje krijgt alles wat hij/zij nodig heeft; t is net een klein parasietjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Chanty, gave telefoon!
Eetlust? Wat is dat?
Is het normaal om veel af te vallen in het begin, een kilo per week bijna? Zonder kotsen? Ik begin me een klein beetje zorgen te maken. (Er kon best een kilootje af overigens, maar liefst niet zo)
Geweldig Chanty! Die krijgt vast ergens een ereplaatsje,of niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Chanty het volgende:
Nesteldrang FTW
[ afbeelding ]
Ik ga kijken of ik hem weer goed schoon kan krijgen en dan mag Fernando er over een jaartje lekker mee spelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Geweldig Chanty! Die krijgt vast ergens een ereplaatsje,of niet?
De babykamer is behangen en het vloertje ligt! Alleen moet er nog wat voir de ramen en er moet nog wat opgehangen worden,maar met het leukste ben ik nu bezig; decoreren en het gezellig maken.
Verder niks bijz hier,ik ga vooralsnog ook deze zwangerschap weer fluitend door.
Zo, dat valt niet mee zeg, als jij dat al vanaf week 28 hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:22 schreef Pvoesss het volgende:
Dat begon hier met een week of 28 echt heel erg te worden![]()
Nu is het ondertussen zo erg dat de pijn en harde buiken gewoon bijna vergelijkbaar zijn met de weeenstorm die ik had bij de bevalling van de tweede![]()
Dat ik echt denk nou dit trek ik niet.. en dan rond half 6 stopt het en slaap ik tot 7 a 8 en overdag is de meest extreme pijn weg.
Gedeelde smart halve smart?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:46 schreef Pvoesss het volgende:
hahah ik zo ook niet meer, er mist ook een heel gedeelte.
ik moet niet posten op een telefoon![]()
Ja? Ik vond het een eitjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ook, en ik weet nu al dat ik straks een stuk minder blij ben als ik bezig ben
Heerlijk hè, dan voel je tenminste dat je leeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja? Ik vond het een eitjeBen er fluitend doorheen gegaan genietend van iedere pijnlijke wee
Dat is een lichte (!) aanpassing van de werkelijkheid![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef Fazzoletti het volgende:
uhm... ik nog niet hoor![]()
maar misschien denk ik er over een paar maanden wel heel anders over
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:03 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi. Ik heb verlof![]()
![]()
Als ik thuis ben ga ik bijlezen en meer vertellen!
Jeej, het komt dus vanzelf goedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef Burdie het volgende:
[..]ik vond het ook een vreselijk vooruitzicht, maar ben de laatste weken heel geleidelijk gegaan van:
"OMG dat kind moet er ook nog uit" via "Nouja, het moet maar" en "Als andere vrouwen dit kunnen, dan ik misschien ook wel" naar "Bring it on!"
Wat fijn zegquote:
Fijn! Op naar de 3R'squote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:03 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi. Ik heb verlof![]()
![]()
Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf sprekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:08 schreef Fazzoletti het volgende:
Jeej, het komt dus vanzelf goedM'n sociaal soms onhandige baas, wenste me gisteren nog een gelukkig nieuwjaar en een fijne bevalling
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heerlijk hè, dan voel je tenminste dat je leeft.![]()
of dood gaat..![]()
Oh, ik vond het al met al ook een heel bijzonder iets hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:03 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ja, het deed pijn, maar ik vind het echt een heel toffe ervaring, al dat natuurgeweldmaar dan ging het bij mij ook heel voorspoedig, weet dat dit niet voor iedereen geldt
Ik vond het ook zó jammer dat het over was! Ik had echt een viel echt in een zwart gat. Die weeën die als bijna onvoelbare tintelingetjes door je buik kriebelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja? Ik vond het een eitjeBen er fluitend doorheen gegaan genietend van iedere pijnlijke wee
Dat is een lichte (!) aanpassing van de werkelijkheid![]()
![]()
Ik heb laatst van speciale olie van Weleda gekregen van een (niet uitgescheurdequote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:19 schreef Burdie het volgende:
Over bevallen gesproken, heeft hier iemand perineum-massage gedaan ter voorbereiding? En heb je het idee dat het heeft geholpen?
Ja, wel gedaan, en nee - die knip kwam er toch want de pomp moest erinquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:19 schreef Burdie het volgende:
Over bevallen gesproken, heeft hier iemand perineum-massage gedaan ter voorbereiding? En heb je het idee dat het heeft geholpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Een whut?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:19 schreef Burdie het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kim wat goed! Lekker rustig aan doen nu.
En even heel ego: de SEO was helemaal goed! Baby is tiptop in orde. En wat blijft het toch machtig mooi om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi en wat fijn dat alles goed is
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vond het ook zó jammer dat het over was! Ik had echt een viel echt in een zwart gat. Die weeën die als bijna onvoelbare tintelingetjes door je buik kriebelen. Heerlijk!
Ik zou iemand eerder 'succes' toewensen dan 'sterkte'. Het is niet iets verschrikkelijks wat je overkomt ofzo, maar een prachtige gebeurtenisquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:27 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik vind een fijne bevalling wensen ook nog niet zo sociaal onhandig! Al vind ik het wel een ongepast idee vinden dat mijn baas over mijn bevalling zou nadenken
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik had best wel wat sterkte nodig achteraf gezienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Burdie het volgende:
Ik zou iemand eerder 'succes' toewensen dan 'sterkte'. Het is niet iets verschrikkelijks wat je overkomt ofzo, maar een prachtige gebeurtenis.
+1quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik had best wel wat sterkte nodig achteraf gezien![]()
Ik wens iedereen een bevalling toe waar je met een 'goed gevoel' op terug kunt kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik had best wel wat sterkte nodig achteraf gezien![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:38 schreef Skoap het volgende:
[..]
+1
rug weeën en een weeënstorm van 45 min/1 uur ofzo en ik dacht de hele tijd (want ik had 4 cm ontsluiting) ik moet nog 6 uurHoe ga ik dit 6 uur volhouden.. Hoe dan al die andere vrouwen dat en wat ben ik een mietje
Ik had niet door op het moment zelf dat zoiets een weeënstorm was
Ik ging dus van 4cm naar 9 cm in 1 uurtjeAchteraf gezien best ok!
Maar dat is het ook inderdaadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:45 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ik wens iedereen een bevalling toe waar je met een 'goed gevoel' op terug kunt kijken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:03 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi. Ik heb verlof![]()
![]()
Ik voel het in mijn zitbotjes, heupen en liezen. Vervelend stekend als je te snelle bewegingen maakt, en verder zeurderig hoe meer ik doe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ladies met ervaring: hoe voelt bekkenpijn? En kan dat uberhaupt al zo vroeg ( 8 wkn)
Ik had een soort rugpijn maar dan hééél laag. Flinke steken bij het opstaan en zeurende pijn bij het lopen/zitten (toen het begon). En heupen idd!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ladies met ervaring: hoe voelt bekkenpijn? En kan dat uberhaupt al zo vroeg ( 8 wkn)
Dat kan inderdaad zo vroeg. Bij mij begon het ook rond die tijd, een soort felle steken die leken van mijn bilspier nét onder mijn rug te komen. En dan vooral bij het naar voren buigen, als ik bijvoorbeeld op bed zat en mijn schoenen wilde aandoen. Ik had het alleen niet herkend als bekkenpijn, hoorde dat pas veel later. Maar bekkenpijn uit zich ook wel in andere vormen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geen idee, ik heb hele lage rugpijn en venijnige steken in mn liezen, en stekem aan binnenkant heup... Geen idee wat t is..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik voel het in mijn zitbotjes, heupen en liezen. Vervelend stekend als je te snelle bewegingen maakt, en verder zeurderig hoe meer ik doe.
Zijn het niet je banden die oprekken ivm de groei van je baarmoeder?
Hm. Klinkt idd meer als je bekken.. Zou best kunnen hoor, wat spees ook zegt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hele lage rugpijn en venijnige steken in mn liezen, en stekem aan binnenkant heup... Geen idee wat t is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |