abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135165605
Zwangerschap & geboorte

2014

07 januari: Vanyel (jongetje)
14 januari: Oksel (papa)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
17 februari: Alixia (meisjestweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
20 februari: Gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus (jongetje)
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
08 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
08 juni: Kwisted (jongen)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongen)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20

3 augustus: Sugarsnap
***7 augustus: Mereltje & Forno***
12 augustus: cholula
17 augustus: gewoonmezelf87
12 augustus: Ongeduldig
20 augustus: Dyre

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 08-01-2014 13:45:02 ]
pi_135165691
En nog even mijn laatste post uit het vorige topic:

Leuk zo'n dekentje GM.

Burdie, niet teveel piekeren hè, het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht. Ik hoop echt dat je ondanks je gepieker ook geniet, want voor je het weet is je zwangere tijd voorbij. :*

KP fijn dat je baas toch zijn mening heeft aangepast. En voel je vooral niet schuldig hoor. Ik vind het heel knap dat je ondanks de bloedingen toch nog zo'n lange tijd gewoon bent doorgegaan. Dat onderzoek bij de gyn klinkt niet echt prettig. Wel weer een heel mooie echo van jullie meisje. O+ En 30 weken vandaag! *O*

Fazz die schoenen... _O-

En momo 36 weken?! Wauw wat gaat dat hard! Nog een weekje dan mag je thuis bevallen. :)

Ik ging vandaag met manlief naar haptonomie en guess what, de mannetjes die elke dag urenlang trappelen waren nu beiden helemaal stil. Niks geen schopje of draaitje. En mijn arme man maar wachten tot er iets zou gebeuren. :D
pi_135165937
zul je altijd zien Nikki haha. Arme (8>

Vorige zwangerschap begon de jeuk aan mijn buik rond 39 weken, GEK werd ik ervan. Bleek dus doorkomende straie te zijn ;(
Guess what, de jeuk begint nu al :'(
pi_135166118
Oh Kwis das niet leuk! Hier is mijn tijgervelletje weer in vol ornaat teruggekeerd. En nu afwachten hoeveel tijgerstreepjes er nog bij gaan komen. Er is vast geen houden aan nu met de tweeling. :X }:|
pi_135166747
Ja, nog een week. Vandaag opeens enorm de kriebels. Helaas lukt niet alles op 1 dag... Behoorlijk last van buik gekregen.

Oh etters, nikki! O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 6 januari 2014 @ 22:16:52 #6
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135167550
Nesteldrang FTW O+

Net weer vijf dozen uitgesorteerd. Dit was toch wel een mooie vondst,... oud speelgoed van mijn man, deels nog van hout!!!

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_135168033
wooooow zo gaaf Chanty!!! _O_
pi_135169285
Ooh Chanty die lawaaitelefoon!
Met bewegende oogjes O+ (en geel plaatic trekkoordje)
Bij mijn ouders staat die ook op de kleinkindjes te wachten.
Voel me spontaan bejaard :')
pi_135169341
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Chanty het volgende:
Nesteldrang FTW O+

Net weer vijf dozen uitgesorteerd. Dit was toch wel een mooie vondst,... oud speelgoed van mijn man, deels nog van hout!!!

[ afbeelding ]
Dat herkennen onze kinderen al bijna niet meer als telefoon :o
pi_135169447
quote:
Nesteldrang FTW O+

[ afbeelding ]
O+ O+

Bij mijn moeder staat een poppenhuis wat mijn opa nog voor haar gemaakt heeft, dat gaan we opknappen als het een meisje is... En mn pa is weer op zoek naar een schommel voor in de tuin... O+
S. 2014
J. 2016
  maandag 6 januari 2014 @ 22:57:30 #11
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135169812
Chanty O+

Fazz, ik heb toch wel hartelijk om je plaatje moeten lachen, is het anderen ook opgevallen?

Mootje doe je ook nog even op jezelf passen?

Striemen. :{ hier ook jeuk. Veel. Niet gek ook bleek vandaag op de Weegschaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nik, arme man haha! Ik lig soms ook weleens op beweging te hopen omdat ik dat vriendlief zo gun in die momentjes. Werkt niet altijd :+

GM O+

Burdie :* heel herkenbaar, dat gepieker. Ik probeer mezelf maar te stoppen door mezelf keer op keer te vertellen dat piekeren niks gaat veranderen aan hoe de dingen komen gaan. Whatever Will be, Will be. Soms helpt dat, soms niet. Komt wel goed schatje.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  maandag 6 januari 2014 @ 23:13:18 #12
52229 Chanty
pi_135170576
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Dat herkennen onze kinderen al bijna niet meer als telefoon :o
Ik heb er op facebook ook de tekst bijgezet: Onze zoon over een paar jaar: "Mama wat is dat?"

:')
pi_135178090
Kim ja je gewicht zien stijgen is confronterend op de weegschaal. Maar geloof maar dat je lijf precies vasthoudt wat de baby nodig heeft. Dat zijn reserves en vocht en naruurlijk de baby/placenta/vruchtwater.

Bij mijn eerste bevalling was ik 17kg aangekomen. Na de bevalling was ik er al 10kwijt. Toen in de kraamweek nog 2, gewoon vanzelf. De laatste 5 in de maand daarna, gewoon door t druk bezig zijn en bv geven.
Ik ben toen zelfs nog 8kg onder mijn start gewicht gekomen, ook door bv en geen tijd nemen om goed te eten. Dat was in mijn geval teveel!

Ik wil dus maar zeggen, t kan er zomaar ineens weer heel snel afzijn! Geniet maar lekker van die dikke buik ;)

Oh en strepen zijn wel kut.. Maar helaas je doet er niets tegen..
pi_135178154
Wat Kwisted zegt.

Ik kon een week na de bevallung mijn eigen broeken weer aan zonder er iets voor te doen.
pi_135178636
Oh en ik moet trouwens wel uitkijken denk ik. Want omdat het vorige keer zo makkelijk ging let ik nu helemaal niet meer op wat ik eet, en aangezien mijn eetlust enorm is laat ik me helemaal gaan. Wat het afgelopen weekend resulteerde in 6 gebakjes :')
pi_135178785
Chanty, gave telefoon!

Eetlust? Wat is dat?
Is het normaal om veel af te vallen in het begin, een kilo per week bijna? Zonder kotsen? Ik begin me een klein beetje zorgen te maken. (Er kon best een kilootje af overigens, maar liefst niet zo)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 08:37:49 #17
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135178949
Roomsnoes, daar zou ik het toch even met je VK over hebben, dat is eigenlijk niet helemaal de bedoeling geloof ik!

Nog 2 daagjes dan ben ik LLP'er....of LLH. Hahaha
Daar doen de 2 voor mij niet aan geloof ik he?

Prachtig die telefoon! Hier ligt er ook nog playmobil en lego van mij en mijn broers te wachten!
pi_135179059
Wat mooi die telefoon Chanty! O+ M'n schoonzus heeft hem ook en toen ik met m'n neefje (toen 2) aan't spelen was en door de hoorn praatte, keek hij me echt aan van: Wat doe jij nou?! :')

Leuk dekentje GM! Heb je er lang overgedaan om het te maken?

KimP, mooie foto nog van je meisje! Succes bij de BA straks :*

En over kilo's... ik vind het aankomen toch ook moeilijker dan ik dacht. Tot nu toe valt het alles mee hoor, nu 5 kg. En jeuk *check*, m'n lijf zit vol schrammen van het gejeuk (op m'n armen, borst,rug, buik..., maar nog geen strepen hier)

Vandaag 22 weken *O* en ook nog eens 2 dezelfde schoenen aan :+
pi_135179472
Haha Fazz, jij zult voortaan dubbel checken of je wel dezelfde schoenen aan hebt :-P moest er erg om lachen toen ik die foto zag!

Wat gewicht betreft, tja ben er ook niet blij mee maar het hoort erbij. En het klopt dat je het vrij snel weer kwijt bent na de bevalling.

Vanmiddag SEO, ben wel een beetje zenuwachtig!
Tralalalaaa
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:45:28 #20
52229 Chanty
pi_135179825
*O* voor de goede schoenen van Fazz

Oh en ook voor de 22 weken!

Roomsnoes ik zou ook even met de VK of huisarts gaan praten, dat is namelijk veel gewichtsverlies zeker als je er niet eens bij overgeeft :{

Ik heb het idee dat mijn buik sinds gisteren wat hoger zit. Wilde gisteren snel bukken om iets op te pakken en stootte tegen mijn buik :') vanochtend met sokken en schoenen aantrekken zat ie ook een beetje in de weg en zit altijd met mijn benen over elkaar maar dat zit dus ook niet meer lekker (wel beter voor mijn rug) :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 07-01-2014 10:15:31 ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:46:06 #21
52229 Chanty
pi_135179835
TAP ik duim voor je ^O^
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:55:15 #22
390026 Aisly
A flower a day..
pi_135180035
Sterkte Risu :*

Fazz _O-

Mooi dekentje GM O+ Zou willen dat ik zo creatief was!

Dot, rustig aandoen hoor!

KP, zoals al meer hier hebben gezegd, je hoeft jezelf echt niet schuldig te voelen.Gewoon lekker genieten van je zwangerschap straks zonder stress op/voor je werk.
Succes bij de BA straks!

Strepen...ik heb afgelopen dagen ook al zo'n last van jeuk en volgensmij zag ik gisteren in de spiegel al wat hele lichte streepjes op mn buik :{

Veel plezier vanmiddag TAP!

Wat gaan jullie trouwens allemaal snel qua weken zeg!
Lijkt wel of iedereen net iets sneller gaat :D Maar toch, alweer 27 weken vandaag *O*
pi_135180041
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Chanty, gave telefoon!

Eetlust? Wat is dat?
Is het normaal om veel af te vallen in het begin, een kilo per week bijna? Zonder kotsen? Ik begin me een klein beetje zorgen te maken. (Er kon best een kilootje af overigens, maar liefst niet zo)
Je kindje krijgt alles wat hij/zij nodig heeft; t is net een klein parasietje O+ :P eerst naar je kind, daarna gaat het naar jou.
Maar probeer toch iets te eten. Afvallen heb je niet altijd zelf in de hand, kan heus geen kwaad. Maar het is voor jezelf beter om toch te proberen regelmatig iets naar binnen te gooien. Om de 2 uur iets kleins, zou dat lukken? Crackertje, rauwkost, fruit, eventueel een sneetje brood met iets als je dat wel zou lusten. Als je geen eetlust hebt, probeer het met kleinere porties. Eet dingen die je lekker vindt en als het niet gaat, dan gaat het niet. Een multivitamine (voor zwangeren!) kan geen kwaad als je veel afvalt en/of weinig eet.
:)
pi_135180422
Blegh, even klagen hoor. Gisteravond veel harde buiken en pijn in onderrug. Naar bed gegaan, werd om 4.00 wakker en nog steeds aanwezig, daarna wakker liggen en piekeren om toch maar de vk te gaan bellen s ochtends, laatste uurtje in slaap vallen en dan wakker worden, is het weer zo'n beetje weg!
Zo gaat het nu al vanaf zaterdag. Veel harde buiken op het eind van de middag en s avonds die na een paar uur weer weggaan. Maar steeds die spanning dan of er nu al iets gaat gebeuren of niet is niet leuk! En ik doe heel rustig aan dus daar kan het niet aan liggen. -O-
En ik ben een ontzettend stuk chagerijn tegen m'n partner, kan echt niks hebben van hem. Als ie z'n mond opendoet word ik al woedend! -O-
pi_135180705
Dat begon hier met een week of 28 echt heel erg te worden -O-
Nu is het ondertussen zo erg dat de pijn en harde buiken gewoon bijna vergelijkbaar zijn met de weeenstorm die ik had bij de bevalling van de tweede :(
Dat ik echt denk nou dit trek ik niet.. en dan rond half 6 stopt het en slaap ik tot 7 a 8 en overdag is de meest extreme pijn weg.

Gedeelde smart halve smart? :*
pi_135180826
quote:
Nesteldrang FTW O+

[ afbeelding ]
Geweldig Chanty! Die krijgt vast ergens een ereplaatsje,of niet?

De babykamer is behangen en het vloertje ligt! Alleen moet er nog wat voir de ramen en er moet nog wat opgehangen worden,maar met het leukste ben ik nu bezig; decoreren en het gezellig maken.
Verder niks bijz hier,ik ga vooralsnog ook deze zwangerschap weer fluitend door.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:35:13 #27
52229 Chanty
pi_135181039
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:27 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Geweldig Chanty! Die krijgt vast ergens een ereplaatsje,of niet?

De babykamer is behangen en het vloertje ligt! Alleen moet er nog wat voir de ramen en er moet nog wat opgehangen worden,maar met het leukste ben ik nu bezig; decoreren en het gezellig maken.
Verder niks bijz hier,ik ga vooralsnog ook deze zwangerschap weer fluitend door.
Ik ga kijken of ik hem weer goed schoon kan krijgen en dan mag Fernando er over een jaartje lekker mee spelen O+

En foto!! *O*

Ik heb vanavond overigens voor het eerst zwangerschapsyoga :D ben HEEEEL benieuwd!
pi_135181133
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:22 schreef Pvoesss het volgende:
Dat begon hier met een week of 28 echt heel erg te worden -O-
Nu is het ondertussen zo erg dat de pijn en harde buiken gewoon bijna vergelijkbaar zijn met de weeenstorm die ik had bij de bevalling van de tweede :(
Dat ik echt denk nou dit trek ik niet.. en dan rond half 6 stopt het en slaap ik tot 7 a 8 en overdag is de meest extreme pijn weg.

Gedeelde smart halve smart? :*
Zo, dat valt niet mee zeg, als jij dat al vanaf week 28 hebt. :*
pi_135181167
och ondertussen gaan we alweer richting de 39 weken dus het is niet lang meer *O*
pi_135181264
Bijna 39 weken voor Pvoesss *O* *O* Wat goed!!

Die telefoon Chanty :D Nostalgie!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:03:52 #31
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135181714
Nummer zoveel en pvoesss :*.
Hier precies hetzelfde, soms kan ik geen vijf stappen zetten zonder dat ik even stil moet staan om bij te komen -O-.
Na een warme douche heb ik een paar uur respijt, maar daarna is het weer feest. Er zit gelukkig een einddatum aan, dat houd ik mezelf maar voor ;).
KuikenGuppy
pi_135182003
Ik heb heb door mijn uitgerekende data steeds een ten minste houdbaar tot einde.... ( 01-14, 06-08 of 12-10)
:{ Al mijn uitgerekende data komen met elkaar overeen :') of ik nu terug of achteruit gezet zal worden.

Dat zegt iets over mijn rete voorspelbare cyclus :') maar ik maak altijd de hele rit vol ik heb er 1 van de 28ste, 1 van de 29ste en ik ga lachen als het nu de 27ste of 30ste is :+
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:37:36 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135184619
*O* Aisly 27 weken!
*O* Fazz 22 weken! en dezelfde schoenen aan! *O*

En ook een hoera voor alle tijgervelletjes *O* hét bewijs dat je zo'n prachtig huisje hebt (gehad) voor je mini('s) O+. Ik had tot aan kerst een streeploze buik, maar kreeg ze op kerstochtend cadeau van de kerstman :'). Baby krijgt gewoon wat minder zakgeld ter compensatie :P.

Chanty, wat een gaaf ding die telefoon :D. Volgens mij hebben wij die ook gehad vroeger. Sowieso, oldskool speelgoed O+. Leuk vanavond yoga, ben benieuwd wat je ervan vindt :D. Ik heb dezelfde ademhalingstechnieken geleerd bij hypnobirthing en vind ze erg prettig (overigens kwam ik er gisteren bij zwangerschapsgym achter dat de ademhalingstechnieken die we daar leren eigenlijk ook gewoon dezelfde zijn, alleen dan vanuit je lichaam gezien ipv vanuit een visualisatie).

Kim, even ter relativering voor jou: ik ben intussen 17 kilo aangekomen ( ;( ). In mijn zwangerschapsdagboek stond trouwens een mooi optelsommetje: baby weegt (intussen) 2 kilo + 1,5 á 2 liter vruchtwater + ongeveer 2 liter extra bloed in je lichaam + je baarmoeder die flink veel groter is geworden + een halve kilo placenta (zou dat kloppen? :o) + vocht wat je vasthoudt = al heel snel een aantal kilootjes extra :Y). Ik ben echt op m'n zwaarst ooit, en ver boven de 100 kilo :@. Maar met bv vliegen die kilo's er vast enorm snel af :Y :Y). Ik zal ook zo blij zijn als ik na de bevalling gewoon weer mijn normale low-carb dieet mag gaan volgen en weer actief naar de sportschool kan enzo!

Roomsnoes, ik had in het begin ook in veel dingen geen zin, van vlees werd ik bijvoorbeeld misselijk. Het was voor mij een kwestie van zoeken naar dingen die ik wel lustte en waar ik niet misselijk van werd. Ik zou het wel even goed in de gaten houden, want afvallen tijdens de zwangerschap is niet de bedoeling.

TAP succes met de SEO vanmiddag :*.

Poppejans, foto van het kamertje? O-) (hoe ver ben je intussen eigenlijk? Jij gaat volgens mij ook ongemerkt heel hard!)

Pvoesss, ik heb je 'tenminste houdbaar tot' verhaal al vier of vijf keer gelezen, maar snap niet wat je bedoelt :@.
KuikenGuppy
pi_135184856
hahah ik zo ook niet meer, er mist ook een heel gedeelte.
ik moet niet posten op een telefoon :@ :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:47:33 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135184890
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:46 schreef Pvoesss het volgende:
hahah ik zo ook niet meer, er mist ook een heel gedeelte.
ik moet niet posten op een telefoon :@ :')
o|O
KuikenGuppy
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:23:06 #36
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135186088
Ik heb echt zin om te bevallen trouwens. Ben zo benieuwd naar de mini in mijn buik O+!
KuikenGuppy
pi_135187108
Bevallen is zo erg mooi O+
pi_135187289
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:51 schreef Pvoesss het volgende:
Bevallen is zo erg mooi O+
:Y
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:56:06 #39
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_135187303
Ik heb er ook weer zin in O+
Oude (on)bekende.
pi_135187352
Ik ook, en ik weet nu al dat ik straks een stuk minder blij ben als ik bezig ben :+
pi_135187374
uhm... ik nog niet hoor :@

maar misschien denk ik er over een paar maanden wel heel anders over ;)
pi_135187406
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ook, en ik weet nu al dat ik straks een stuk minder blij ben als ik bezig ben :+
Ja? Ik vond het een eitje :D Ben er fluitend doorheen gegaan genietend van iedere pijnlijke wee O+

Dat is een lichte (!) aanpassing van de werkelijkheid :+ _O-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:01:07 #43
30252 Soempie
Procreating
pi_135187504
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja? Ik vond het een eitje :D Ben er fluitend doorheen gegaan genietend van iedere pijnlijke wee O+

Dat is een lichte (!) aanpassing van de werkelijkheid :+ _O-
Heerlijk hè, dan voel je tenminste dat je leeft. O+

of dood gaat.. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:03:42 #44
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_135187601
Ja, het deed pijn, maar ik vind het echt een heel toffe ervaring, al dat natuurgeweld :@ maar dan ging het bij mij ook heel voorspoedig, weet dat dit niet voor iedereen geldt
Oude (on)bekende.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:03:51 #45
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135187608
Hoi. Ik heb verlof O+ :'( O+

Als ik thuis ben ga ik bijlezen en meer vertellen!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:04:18 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135187626
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef Fazzoletti het volgende:
uhm... ik nog niet hoor :@

maar misschien denk ik er over een paar maanden wel heel anders over ;)
:Y ik vond het ook een vreselijk vooruitzicht, maar ben de laatste weken heel geleidelijk gegaan van:
"OMG dat kind moet er ook nog uit :X" via "Nouja, het moet maar" en "Als andere vrouwen dit kunnen, dan ik misschien ook wel" naar "Bring it on!"
KuikenGuppy
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:04:37 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135187640
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:03 schreef Kimpossible het volgende:
O+ *O* :* O+ *O*.
KuikenGuppy
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:04:42 #48
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_135187646
quote:

Als ik thuis ben ga ik bijlezen en meer vertellen!
^O^ Je hebt het verdiend!
Oude (on)bekende.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:08:34 #49
390026 Aisly
A flower a day..
pi_135187799
Fijn kim! *O* Nu heerlijk genieten en goed rusten

Bevallen.. nog niet helemaal aan toe maar heb nog wat weekjes om wat meer "bring it on" te krijgen ;)
pi_135187809
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

:Y ik vond het ook een vreselijk vooruitzicht, maar ben de laatste weken heel geleidelijk gegaan van:
"OMG dat kind moet er ook nog uit :X" via "Nouja, het moet maar" en "Als andere vrouwen dit kunnen, dan ik misschien ook wel" naar "Bring it on!"
Jeej, het komt dus vanzelf goed O+ M'n sociaal soms onhandige baas, wenste me gisteren nog een gelukkig nieuwjaar en een fijne bevalling :D
quote:

Wat fijn zeg O+ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')