Dat herkennen onze kinderen al bijna niet meer als telefoonquote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Chanty het volgende:
Nesteldrang FTW
Net weer vijf dozen uitgesorteerd. Dit was toch wel een mooie vondst,... oud speelgoed van mijn man, deels nog van hout!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Chanty het volgende:
Nesteldrang FTW
Net weer vijf dozen uitgesorteerd. Dit was toch wel een mooie vondst,... oud speelgoed van mijn man, deels nog van hout!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nik, arme man haha! Ik lig soms ook weleens op beweging te hopen omdat ik dat vriendlief zo gun in die momentjes. Werkt niet altijd![]()
GM![]()
Burdieheel herkenbaar, dat gepieker. Ik probeer mezelf maar te stoppen door mezelf keer op keer te vertellen dat piekeren niks gaat veranderen aan hoe de dingen komen gaan. Whatever Will be, Will be. Soms helpt dat, soms niet. Komt wel goed schatje.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ik heb er op facebook ook de tekst bijgezet: Onze zoon over een paar jaar: "Mama wat is dat?"quote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Dat herkennen onze kinderen al bijna niet meer als telefoon
Je kindje krijgt alles wat hij/zij nodig heeft; t is net een klein parasietjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Chanty, gave telefoon!
Eetlust? Wat is dat?
Is het normaal om veel af te vallen in het begin, een kilo per week bijna? Zonder kotsen? Ik begin me een klein beetje zorgen te maken. (Er kon best een kilootje af overigens, maar liefst niet zo)
Geweldig Chanty! Die krijgt vast ergens een ereplaatsje,of niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Chanty het volgende:
Nesteldrang FTW
[ afbeelding ]
Ik ga kijken of ik hem weer goed schoon kan krijgen en dan mag Fernando er over een jaartje lekker mee spelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Geweldig Chanty! Die krijgt vast ergens een ereplaatsje,of niet?
De babykamer is behangen en het vloertje ligt! Alleen moet er nog wat voir de ramen en er moet nog wat opgehangen worden,maar met het leukste ben ik nu bezig; decoreren en het gezellig maken.
Verder niks bijz hier,ik ga vooralsnog ook deze zwangerschap weer fluitend door.
Zo, dat valt niet mee zeg, als jij dat al vanaf week 28 hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:22 schreef Pvoesss het volgende:
Dat begon hier met een week of 28 echt heel erg te worden![]()
Nu is het ondertussen zo erg dat de pijn en harde buiken gewoon bijna vergelijkbaar zijn met de weeenstorm die ik had bij de bevalling van de tweede![]()
Dat ik echt denk nou dit trek ik niet.. en dan rond half 6 stopt het en slaap ik tot 7 a 8 en overdag is de meest extreme pijn weg.
Gedeelde smart halve smart?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:46 schreef Pvoesss het volgende:
hahah ik zo ook niet meer, er mist ook een heel gedeelte.
ik moet niet posten op een telefoon![]()
Ja? Ik vond het een eitjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ook, en ik weet nu al dat ik straks een stuk minder blij ben als ik bezig ben
Heerlijk hè, dan voel je tenminste dat je leeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja? Ik vond het een eitjeBen er fluitend doorheen gegaan genietend van iedere pijnlijke wee
Dat is een lichte (!) aanpassing van de werkelijkheid![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef Fazzoletti het volgende:
uhm... ik nog niet hoor![]()
maar misschien denk ik er over een paar maanden wel heel anders over
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:03 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi. Ik heb verlof![]()
![]()
Als ik thuis ben ga ik bijlezen en meer vertellen!
Jeej, het komt dus vanzelf goedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef Burdie het volgende:
[..]ik vond het ook een vreselijk vooruitzicht, maar ben de laatste weken heel geleidelijk gegaan van:
"OMG dat kind moet er ook nog uit" via "Nouja, het moet maar" en "Als andere vrouwen dit kunnen, dan ik misschien ook wel" naar "Bring it on!"
Wat fijn zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |