Aisly 27 weken!

Fazz 22 weken!
en dezelfde schoenen aan! 
En ook een hoera voor alle tijgervelletjes

hét bewijs dat je zo'n prachtig huisje hebt (gehad) voor je mini('s)

. Ik had tot aan kerst een streeploze buik, maar kreeg ze op kerstochtend cadeau van de kerstman

. Baby krijgt gewoon wat minder zakgeld ter compensatie

.
Chanty, wat een gaaf ding die telefoon

. Volgens mij hebben wij die ook gehad vroeger. Sowieso, oldskool speelgoed

. Leuk vanavond yoga, ben benieuwd wat je ervan vindt

. Ik heb dezelfde ademhalingstechnieken geleerd bij hypnobirthing en vind ze erg prettig (overigens kwam ik er gisteren bij zwangerschapsgym achter dat de ademhalingstechnieken die we daar leren eigenlijk ook gewoon dezelfde zijn, alleen dan vanuit je lichaam gezien ipv vanuit een visualisatie).
Kim, even ter relativering voor jou: ik ben intussen 17 kilo aangekomen (

). In mijn zwangerschapsdagboek stond trouwens een mooi optelsommetje: baby weegt (intussen) 2 kilo + 1,5 á 2 liter vruchtwater + ongeveer 2 liter extra bloed in je lichaam + je baarmoeder die flink veel groter is geworden + een halve kilo placenta (zou dat kloppen?

) + vocht wat je vasthoudt = al heel snel een aantal kilootjes extra

. Ik ben echt op m'n zwaarst ooit, en ver boven de 100 kilo

. Maar met bv vliegen die kilo's er vast enorm snel af

.
Ik zal ook zo blij zijn als ik na de bevalling gewoon weer mijn normale low-carb dieet mag gaan volgen en weer actief naar de sportschool kan enzo! Roomsnoes, ik had in het begin ook in veel dingen geen zin, van vlees werd ik bijvoorbeeld misselijk. Het was voor mij een kwestie van zoeken naar dingen die ik wel lustte en waar ik niet misselijk van werd. Ik zou het wel even goed in de gaten houden, want afvallen tijdens de zwangerschap is niet de bedoeling.
TAP succes met de SEO vanmiddag

.
Poppejans, foto van het kamertje?

(hoe ver ben je intussen eigenlijk? Jij gaat volgens mij ook ongemerkt heel hard!)
Pvoesss, ik heb je 'tenminste houdbaar tot' verhaal al vier of vijf keer gelezen, maar snap niet wat je bedoelt

.