Fijn! Op naar de 3R'squote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:03 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi. Ik heb verlof![]()
![]()
Als ik thuis ben ga ik bijlezen en meer vertellen!
Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf sprekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:08 schreef Fazzoletti het volgende:
Jeej, het komt dus vanzelf goedM'n sociaal soms onhandige baas, wenste me gisteren nog een gelukkig nieuwjaar en een fijne bevalling
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heerlijk hè, dan voel je tenminste dat je leeft.![]()
of dood gaat..![]()
Oh, ik vond het al met al ook een heel bijzonder iets hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:03 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ja, het deed pijn, maar ik vind het echt een heel toffe ervaring, al dat natuurgeweldmaar dan ging het bij mij ook heel voorspoedig, weet dat dit niet voor iedereen geldt
Ik vond het ook zó jammer dat het over was! Ik had echt een viel echt in een zwart gat. Die weeën die als bijna onvoelbare tintelingetjes door je buik kriebelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja? Ik vond het een eitjeBen er fluitend doorheen gegaan genietend van iedere pijnlijke wee
Dat is een lichte (!) aanpassing van de werkelijkheid![]()
![]()
Ik heb laatst van speciale olie van Weleda gekregen van een (niet uitgescheurdequote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:19 schreef Burdie het volgende:
Over bevallen gesproken, heeft hier iemand perineum-massage gedaan ter voorbereiding? En heb je het idee dat het heeft geholpen?
Ja, wel gedaan, en nee - die knip kwam er toch want de pomp moest erinquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:19 schreef Burdie het volgende:
Over bevallen gesproken, heeft hier iemand perineum-massage gedaan ter voorbereiding? En heb je het idee dat het heeft geholpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Een whut?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:19 schreef Burdie het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kim wat goed! Lekker rustig aan doen nu.
En even heel ego: de SEO was helemaal goed! Baby is tiptop in orde. En wat blijft het toch machtig mooi om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi en wat fijn dat alles goed is
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vond het ook zó jammer dat het over was! Ik had echt een viel echt in een zwart gat. Die weeën die als bijna onvoelbare tintelingetjes door je buik kriebelen. Heerlijk!
Ik zou iemand eerder 'succes' toewensen dan 'sterkte'. Het is niet iets verschrikkelijks wat je overkomt ofzo, maar een prachtige gebeurtenisquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:27 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik vind een fijne bevalling wensen ook nog niet zo sociaal onhandig! Al vind ik het wel een ongepast idee vinden dat mijn baas over mijn bevalling zou nadenken
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik had best wel wat sterkte nodig achteraf gezienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Burdie het volgende:
Ik zou iemand eerder 'succes' toewensen dan 'sterkte'. Het is niet iets verschrikkelijks wat je overkomt ofzo, maar een prachtige gebeurtenis.
+1quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik had best wel wat sterkte nodig achteraf gezien![]()
Ik wens iedereen een bevalling toe waar je met een 'goed gevoel' op terug kunt kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik had best wel wat sterkte nodig achteraf gezien![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:38 schreef Skoap het volgende:
[..]
+1
rug weeën en een weeënstorm van 45 min/1 uur ofzo en ik dacht de hele tijd (want ik had 4 cm ontsluiting) ik moet nog 6 uurHoe ga ik dit 6 uur volhouden.. Hoe dan al die andere vrouwen dat en wat ben ik een mietje
Ik had niet door op het moment zelf dat zoiets een weeënstorm was
Ik ging dus van 4cm naar 9 cm in 1 uurtjeAchteraf gezien best ok!
Maar dat is het ook inderdaadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:45 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ik wens iedereen een bevalling toe waar je met een 'goed gevoel' op terug kunt kijken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:03 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi. Ik heb verlof![]()
![]()
Als ik thuis ben ga ik bijlezen en meer vertellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |