Horrorwinter start 25 januariquote:Op maandag 6 januari 2014 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Die is nog zo'n twee weken onderweg.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:24 schreef arjan1112 het volgende:
Ja het zou vandaag 'warm' worden.. nou heb er niks van gemerkt.. grauw regenachtig weer.. zelfde als vorige week
Het wordt tijd dat ze roken in huis gaan verbieden.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Kom eens buiten, vandaag was het lekker warm weer man.
Dude, bij ons op kantoor gingen de ramen zelfs open.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:24 schreef arjan1112 het volgende:
Ja het zou vandaag 'warm' worden.. nou heb er niks van gemerkt.. grauw regenachtig weer.. zelfde als vorige week
Hoho, misschien he, i.v.m. feest. Dat we waarschijnlijk vrijdags vieren omdat zoonlief zondags misschien moet afzwemmen.quote:
Maar jullie worden in R'dam vergast.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dude, bij ons op kantoor gingen de ramen zelfs open.
Warm betekent niet dat er geen regen is.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:24 schreef arjan1112 het volgende:
Ik werk niet in R''dam.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar jullie worden in R'dam vergast.
Waait allemaal naar Alphen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar jullie worden in R'dam vergast.
ben buiten geweest, warm was het niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Kom eens buiten, vandaag was het lekker warm weer man.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ben buiten geweest, warm was het niet.
part time bezorgerquote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef betyar het volgende:
Wat doe jij voor werk arjan? Beroepsroker?
Het was verdorie lente.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ben buiten geweest, warm was het niet.
Hij is niet bevroren, hij leeftquote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb je je ijsegel al weer een keertje opgezocht?
Rookt wel makkelijker, in zo'n auto.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
nee met de renault bus nie met de brommer
Even de hammam bezocht.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef De_Guidance het volgende:
Ik moest zweten. Heel warm was het.
Maar al die pesteikels halen wel de asbakken uit die dingen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Rookt wel makkelijker, in zo'n auto.
Tupperwarebak op de bijrijdersstoel. En dan nog heb je in een auto het voordeel dat er geen as in je neus en ogen waaitquote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar al die pesteikels halen wel de asbakken uit die dingen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
de asbak was kapot en die hebben ze weggegooit nu staan er 2 lege worsten-blikken van de plus in de bekerhouders... die gebruiken wij als asbak...quote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
ja vorige week nog 2 keer 5 euro...quote:
Mijn bezorgers zijn sowieso Marokkanen of Turken altijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is je inburgering nog niet afgerond?
Racist.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mijn bezorgers zijn sowieso Marokkanen of Turken altijd.
Daar wordt niemand vrolijk van natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Marokkanen werken niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef arjan1112 het volgende:
De laatste tijd komen er steeds meer Nederlanders, shoarma brengen.
Eerst inderdaad alleen maar Marokkanen
Dan hebben ze tenminste werk.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom kom je niet op de meet Mutant?
Laten we geen rare dingen zeggen.quote:
Remlof betaald voor hem.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
waht betaalt nooit op meets, hoorde ik.
Klopt dat?
Sterker, ik maak doorgaans winst. Hoe weet ik ook niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
waht betaalt nooit op meets, hoorde ik.
Klopt dat?
Wat is het probleem? Weer werk voor Palestijnse bouwvakkers.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)jnse-Westoever.dhtml
Exact, de huizenmarkt is daar heel wat gezonder dan hier.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Weer werk voor Palestijnse bouwvakkers.
Arjan, de karweibusrijdende kettingroker.quote:
Kan hij samen met die timmerman gaan rondtoeren.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Arjan, de karweibusrijdende kettingroker.
Een soort fokthesystem maar dan zonder wiet.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een hartinfarct waiting to happen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zat FTS meer aan de LSD.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Een soort fokthesystem maar dan zonder wiet.
Onder welke kloon zou hij nu posten?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij zat FTS meer aan de LSD.
Ga eens heel snel in OUD lezen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Enige subforum met meer gestoorden dan pol lijkt mij BNW.
Daar mogen heul geen mannen komenquote:
R&P bevat ook pareltjes als ik zo af en toe die gelinkte topics lees.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Enige subforum met meer gestoorden dan pol lijkt mij BNW.
Je kunt vragen om een baarmoederdonor.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Perrin het volgende:
"Hallo, zijn er hier nog vruchtbare dames?"
Als je een beetje over mijn posts heenleest, valt het er best mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
R&P bevat ook pareltjes als ik zo af en toe die gelinkte topics lees.
Daar zitten inderdaad af en toe mooie dingen tussen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
R&P bevat ook pareltjes als ik zo af en toe die gelinkte topics lees.
Spotten met vruchtbaarheid komt zo mogelijk keihard aan.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Perrin het volgende:
"Hallo, zijn er hier nog vruchtbare dames?"
De vraag of er hier nog wat te neuken valt krijgt dan wel antwoord denk ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt vragen om een baarmoederdonor.
Ja.. erg ingrijpend, zeker bij een vurige kinderwens.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef waht het volgende:
[..]
Spotten met vruchtbaarheid komt zo mogelijk keihard aan.
Gewoon zout erop gooien.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef waht het volgende:
[..]
Spotten met vruchtbaarheid komt zo mogelijk keihard aan.
Hij is al een stapje verder dan u, blijkbaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef arjan1112 het volgende:
syntercel kan wel normaal praten soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |