Hoe kan dat nou. Marokkanen werken niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef arjan1112 het volgende:
De laatste tijd komen er steeds meer Nederlanders, shoarma brengen.
Eerst inderdaad alleen maar Marokkanen
Dan hebben ze tenminste werk.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mijn bezorgers zijn sowieso Marokkanen of Turken altijd.
Waarom wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom kom je niet op de meet Mutant?
Laten we geen rare dingen zeggen.quote:
Remlof betaald voor hem.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
waht betaalt nooit op meets, hoorde ik.
Klopt dat?
Sterker, ik maak doorgaans winst. Hoe weet ik ook niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
waht betaalt nooit op meets, hoorde ik.
Klopt dat?
Wat is het probleem? Weer werk voor Palestijnse bouwvakkers.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)jnse-Westoever.dhtml
Exact, de huizenmarkt is daar heel wat gezonder dan hier.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Weer werk voor Palestijnse bouwvakkers.
Arjan, de karweibusrijdende kettingroker.quote:
Kan hij samen met die timmerman gaan rondtoeren.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Arjan, de karweibusrijdende kettingroker.
Een soort fokthesystem maar dan zonder wiet.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een hartinfarct waiting to happen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zat FTS meer aan de LSD.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Een soort fokthesystem maar dan zonder wiet.
Onder welke kloon zou hij nu posten?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij zat FTS meer aan de LSD.
Ga eens heel snel in OUD lezen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Enige subforum met meer gestoorden dan pol lijkt mij BNW.
Daar mogen heul geen mannen komenquote:
R&P bevat ook pareltjes als ik zo af en toe die gelinkte topics lees.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Enige subforum met meer gestoorden dan pol lijkt mij BNW.
Je kunt vragen om een baarmoederdonor.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Perrin het volgende:
"Hallo, zijn er hier nog vruchtbare dames?"
Als je een beetje over mijn posts heenleest, valt het er best mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
R&P bevat ook pareltjes als ik zo af en toe die gelinkte topics lees.
Daar zitten inderdaad af en toe mooie dingen tussen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
R&P bevat ook pareltjes als ik zo af en toe die gelinkte topics lees.
Spotten met vruchtbaarheid komt zo mogelijk keihard aan.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Perrin het volgende:
"Hallo, zijn er hier nog vruchtbare dames?"
De vraag of er hier nog wat te neuken valt krijgt dan wel antwoord denk ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt vragen om een baarmoederdonor.
Ja.. erg ingrijpend, zeker bij een vurige kinderwens.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef waht het volgende:
[..]
Spotten met vruchtbaarheid komt zo mogelijk keihard aan.
Gewoon zout erop gooien.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef waht het volgende:
[..]
Spotten met vruchtbaarheid komt zo mogelijk keihard aan.
Hij is al een stapje verder dan u, blijkbaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef arjan1112 het volgende:
syntercel kan wel normaal praten soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |